↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Pukeudu seksikkääseen nahkaan – näin näytät trendikkäältä

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Pukeudu seksikkääseen nahkaan – näin näytät trendikkäältä

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,247 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nahkafarkkuinen mies 5 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

supakit
    Jäsen

Mitenkähän vielä nämä suomalaiset tavis naiset tajuaisivat tämän pointin!!

montte
    Osallistuja (Participant)

niinpä!!rautalangasta vääntäen 😆 :mrgreen:

Roy

No hei,

aivan toivotonta näiden matalajalkaisten maatalouskoneiden maassa. Ja sitten kateus! Heti kun jollain on hyvä nahkapeppu, voi uskoo, että kyllä kateelliset läskiperseet huorittelee jne jos ei päin naamaa, niin selän takana ainakin.

Silti: nahkahousut rules. Taas jalkaan ja baanalle!

LeatherJ

Kun lueskelee muotiblogeja joissa monesti käytetään juuri nahkavaatteita, kun ovat suurinta muotia, niissä niitä kehutaan. Mutta jos lukee noita keskustelupalstoja joissa edes kehdataan mainita sana nahka, niissä ne lytätään heti ja monin erilaisin sanakääntein. Viitaten lähinnä maksullisuuteen ja muin ei niin mukavin sanakääntein.
    Summa summarum: Muotia ovat mutta jos kehtaat niin pukeutua saat kyllä siitä kuulla. Tyypillistä suomalaisuutta.

tuuma567
    Jäsen

Se on sitä peri suomalaista kateutta, toiset ovat kateellisia niille jotka uskaltautuvat pukeutua nahkaan (kun ei itse uskalla, vaikka ehkä haluja ois). Mie en ole koskaan kuullut muuta kuin kehuja kun olen nahkoihin pukeutuneena kulkenut (olen jopa yksissä ristiäisissä ollu kuvaamassa nahkahousuissa)

supakit
    Jäsen

"tuuma567" wrote: Se on sitä peri suomalaista kateutta, toiset ovat kateellisia niille jotka uskaltautuvat pukeutua nahkaan (kun ei itse uskalla, vaikka ehkä haluja ois). Mie en ole koskaan kuullut muuta kuin kehuja kun olen nahkoihin pukeutuneena kulkenut (olen jopa yksissä ristiäisissä ollu kuvaamassa nahkahousuissa)

Juu en minäkään ole koskaan hävennyt nahkaan pukeutumista. Me olemme viiskymppisiä,ja vaimon kaa on käytetty nahka-asuja jo n.25v.
    Koskaan ei oo kukaan tulut sanomaan mitään negativista,vaikka itsekkin olen käyttänyt esim.nahkahousuja monissa eri paikoissa mm. soittokeikoilla,kokouksissa,kaupassa jne.
    Ei meidänkään tuttavat käytä pahemmin nahkavaatteita,mutta ei tuo meidän pukeutuminen näytä ketään haittaavan.
    Muitakin vaateita tietenkin käytämme paljon,mutta nahka-asuja on kertynyt vuosien varrella niin paljon,ettei samoissa tarvii aina hengailla.Itsellä on muutamat nahkahousut,mutta vaimon valikoima onkin sitten todella runsas: hameita ,mekkoja , housuja kymmenittäin.
    8)

Shinyboy
    Jäsen

"supakit" wrote: [quote="tuuma567"]Se on sitä peri suomalaista kateutta, toiset ovat kateellisia niille jotka uskaltautuvat pukeutua nahkaan (kun ei itse uskalla, vaikka ehkä haluja ois). Mie en ole koskaan kuullut muuta kuin kehuja kun olen nahkoihin pukeutuneena kulkenut (olen jopa yksissä ristiäisissä ollu kuvaamassa nahkahousuissa)

Juu en minäkään ole koskaan hävennyt nahkaan pukeutumista. Me olemme viiskymppisiä,ja vaimon kaa on käytetty nahka-asuja jo n.25v.
    Koskaan ei oo kukaan tulut sanomaan mitään negativista,vaikka itsekkin olen käyttänyt esim.nahkahousuja monissa eri paikoissa mm. soittokeikoilla,kokouksissa,kaupassa jne.
    Ei meidänkään tuttavat käytä pahemmin nahkavaatteita,mutta ei tuo meidän pukeutuminen näytä ketään haittaavan.
    Muitakin vaateita tietenkin käytämme paljon,mutta nahka-asuja on kertynyt vuosien varrella niin paljon,ettei samoissa tarvii aina hengailla.Itsellä on muutamat nahkahousut,mutta vaimon valikoima onkin sitten todella runsas: hameita ,mekkoja , housuja kymmenittäin.
    8)

supakit -> 10 pistettä sulle ja sinun kumppanillesi tuosta 😉

Nahkafarkkuinen mies

Miltei rukoilla täytyy, että suomalaiset tavisnaisetkin tään tajuaisivat !!!!!!!!!!!

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin