↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Prätkärotsi

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Prätkärotsi

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 969 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  pentunen 6 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

skip
    Osallistuja (Participant)

Mistä löytyisi topattu ja napakka prätkärotsi? Suomesta tai ulkomailta? Olen vähän etsiskellyt, mutta ei ole tullut sopivaa vastaan.

skip

jatkoa, oon käynyt leather heaven, garageland mutta pelkkiä perusmalleja vain tarjoavat. LH:n nyörimalli olis hyvä, mut siihen vielä toppauksia lisäksi, niin olis aika lähellä toiveita. Mutta mistä sellaisen löytäisi??? onko kellään tietoa?

Divided

Minuakin kiinnostas.

Roy

Moi,

itse ainakin löysin hyvän rotsin Turun nahkatavaratalosta. En tiedä haetko jus semmosta, mutta se on musta, vyötärömittainen; melko napakka mitoitus, vaikka masua ei olekaan kertynyt. Ja toppaukset olkapäissä, kyynärpäissä ja paikka kevyelle selkäpanssarille (se tosin siis vain jäykkää solumuovia). Rotsi saa hennon kaverin (allekirjoittanut) näyttämään toppausten takia vähän turhan harteikkaalta, mutta suojaapahan sitten jos otetaan kosketusta asfalttiin.

1 user thanked author for this post.

Naali

Hain Raisiosta nahkatakin kesän kurvailuihin.
    Tällaisen: http://www.bikerpoint.net/index.php?p=nettikauppa
    Monet takit olen kokeillut, tässä oli mitoitus ja istuvuus ainakin minulle kohdallaan.

E: Ei näytä tuo linkki vievän suoraan tuotteeseen, siis kyseessä highway 1 sports takki.

pentunen

Ruotsalainen 4Bikers myy hyvälaatuisia ja siihen nähden edullisia kamppeita. Nahka on pehmeää ja paksua. Suomessa tuota merkkiä myy ainakin Motoasu. Olen hommannut pari 4bikersin rotsia sekä nahkanyörifarkut ja ero esim. Leather Heaveniin on kuin yöllä ja päivällä.

http://www.motoasu.com

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin