↑ Palaa kohteeseen Myydään

Pillun tuoksuisia nahkakäsineitä!!

Info Foorumit Ilmoitukset Myydään Pillun tuoksuisia nahkakäsineitä!!

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 597 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  tuhmanahka 8 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

tuhmanahka
    Jäsen

Minulla on mustia nahkakäsineitä jolla tyydytän itseäni herkkuvaosta!kostun nahan kosketuksesta joten tahdon antaa sinulle hieman esimakua saat nuuhkaista kuinka ihanalle pillunhajuinen nahkahanska tuoksuu ;)ota yheyttä ja sovitaan hinta. tiina.tuhma@windowslive.com

vaijyarska
    Jäsen

"tuhmanahka" wrote: Minulla on mustia nahkakäsineitä jolla tyydytän itseäni herkkuvaosta!kostun nahan kosketuksesta joten tahdon antaa sinulle hieman esimakua saat nuuhkaista kuinka ihanalle pillunhajuinen nahkahanska tuoksuu ;)ota yheyttä ja sovitaan hinta. tiina.tuhma@windowslive.com

Unohdit mainita että olet 19-vuotias hoikka, äärimmäisen kaunis, ampiaisvartaloinen ja ujo mutta kiimainen posliini
    neitsytblondiopiskelijatar, joka haluaisi antautua nöyräksi palvelijattareksi netin kautta myynti-ilmoituksen kautta
    tapaamalleen elämänsä miehelle, joka tykkää ihan mistä tahansa ja jonka ulkonäöllä ei ole väliä, mutta toistaiseksi
    rahoitat vain valtiotieteen tohtorin jatko-opintojasi tällä tavalla, kun opintotuki ei riitä. 😆

tuhmanahka
    Jäsen

Minä myyn vain rehellisesti pilluntuoksuisia nahkahanskoja en alkaa valehtelemaan 🙂

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin