Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Pikkujoulut 2017!

Foorumit Vapaa keskustelu Pikkujoulut 2017!

Tämä aihe sisältää 21 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 10 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 16 - 22 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

No, ne tapaamiset missä olen ollut tai aikonut olla, on sovittu pienellä porukalla ykstyiscahätissä / privaviestein.

Voihan sen julkisenkin ilmoituksen laittaa ja järjestää tapaamisen ihan vapaasti. Mutta ainakaan minua siellä ei näy.  :bye:

0
    nahkahousu58 avatar
    nahkahousu58
    Osallistuja

Niinpä,kun katsoin äänestys tulokset missä kysyttiin lähdetkö pikkujouluristeilylle,niin huvitti vastauset. Yhdeksän,,,,jotka valehteli lähtevänsä, katsotaan prosentteina lukemaa,ja verrataan vaikka siihen edelliseen,niin kyllä lähtiöitä oli,mutta kun aika tuli,niin ,,,,kellä mikäkin syy on/oli en nyt voi lähteä,niin tässäkin käy. Ei tule toteutumaan, paitsi jos sitten joku järkkää reissun hiljasuudessa,niin mäkin voin sanoo että yh.viesteillä porukan hankkii reisuun. Mutta totuus on,että ne jotka ei puhu nahkoista,ne tulee,niille se on sama kun farkut tai muut kuteet päällä,ne on jokaista päivää ilman hörhöilyä,että nyt mulla on/oli nahkahousut jalassa, kävin ulkona kolmen aikaan yöllä, ja silleen, ja nyt mä oon nahkafettari, niin,,,,elämä on, on,on. Toivon,että joskus, jos,,,,,voitais sellainen tehdä,vaikka keväällä Tallinna,niin sitten katsotaan kuka tulee,niin voidaan vaikka arvioida prossaluku mikä oli ja,  se on nyt,se on sama, ja tulee olemaan niin kauvan kun itse on valmis siihen et on se mikä on ,ja  sitä voi lähtee jos vaikka joku tuttu näkee et mä oon NAHOISSA, ei ei eiiiiii. se on vaikeeta olla, kun haluais,,mutta kun,,,,,,,.  :good: :bye:

Hyvää NAHKAN NARINAISTA JOULU UNELMAA 2017

3+
    leatherjs avatarJatimatic 2.0 avatar
    Nimetön

Jos tarkkoja ollaan, niin eihän nuo mitkään Nahkafoorumin pikkujoulut ole, koska täällä ei ole ollut niistä mitään tietoa/kutsua. Ne ovat jonkun porukan vaikka nahkapikkujoulut. Ja Lederhoselle. Juuri tällainen “kuppikuntailu” pitää huolta, että piirit pysyy pienenä ja pienenevät entisestään. Voihan toki olla, että teillä on ollut tarkoitus tehdä tietoisesti laivareissu jollain tietyllä porukalla. Mutta minusta on turha puhua silloin mistään Nahkafoorumin pikkujouluista. Jos jotain aikoo järjestää, ei sinne varmaan väkeä kannata kovin runsaslukuisesti odottaa. Ja että saisi edes sen kourallisen, kannattaa ilmoittaa tapahtumasta ajoissa, siis ei paria viikkoa ennen. Monilla voi olla paljon järjestelemisiä ja pitkä matka paikalle ym. Mitä minä olen tätä foorumia seurannut, ei täällä ole naisia ollut juuri koskaan. Ei ennen, eikä jälkeen uudistuksen.

Kuka on tämä Muuli?

Tyyppi jolla on aina jotain negatiivista kommentoivaa jäsenistön ilmoituksiin tai postauksiin. Millainen elämä on ihmisellä jolla ei ole mitään positiivista sanottavaa mistään? Todennäköisesti sosiaalisesti heikko ja olematon. Itsetunto grönlannin alla. Pukeutuu itse salaa ja kadehtii rohkeita.

Kun tarkastelee postauksia ks henkilöltä; ei vuodesta keppi ja tikku löydy kuin negatiivisia kommentteja.

Tälläiset ihmistyypit pilaavat yhteishenkeä ja vievät halun/ilon siitä mihin tämä sivusto on tarkoitettu. Ymmärtääkseni sivusto on ensisijaisesti tarpeen henkilöille joilla on tarve mieltymyksiin ja niiden toteuttamiseen edes jossain formaatissa. Vaikkakin näin virtuaalisesti.

Ehdottaisin ylläpidolle tälläisen henkilön deletoimista  sivustolta pilaamasta muiden iloa ja nautintoa. Netti on pullollaan reklamointi- ja urputussivustoja. Sinne tämmöiset  itkujalmarit.

Kiitos.

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Ja kukas on sitten Maali? Kovin suurisuinen ainakin ja isoin osa tarinasta täyttä paskaa. Taitaa olla juuri rekkautunut, kun moista en ole täällä ennen nähnyt. Ettei vaan olisi eräs henkilö, joka poistui täältä jokin aika sitten.

Jos ylläpito katsoo, että täällä ei saa ilmaista muita kuin positiivisia asioita, eikä hyväksytä minkäänlaista kritiikkiä, niin ihan vapaasti vaan deletoi.

Muihin pulinoihisi en viitsi ottaa edes kantaa, koska aavistan kuka tänne tuli taas häröilemään ja aiheuttamaan itse pahennusta.

0
    Nimetön

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Eli arvio piti paikkansa.

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Provoile vaan rauhassa. Voi olla, että sinut deletoidaan foorumilta ennen minua.

0
    Nimetön

Provoile vaan rauhassa. Voi olla, että sinut deletoidaan foorumilta ennen minua.

Entäs jos koko foorumi häviää? Missä sinä sitten korjaat pervojen virheitä? Oletko Ajatellut mennä kirjoittamaan arvosteluita jonnekkin missä saisit vastinetta suurenmoiselle älylliselle irvailullesi? Vaikka Uuden Suomen – blogi saattaisi olla lottovoitto tuollaiselle kriitikoiden kuninkaalle. Olisit tasollasi. Tai sitten et.

“Mitä minä olen tätä foorumia seurannut, ei täällä ole naisia ollut juuri koskaan. Ei ennen, eikä jälkeen uudistuksen.”

Sinulla voisi olla myös ehkä syytä ottaa ne nahkahousut sieltä kaapista ja käydä vaikka Instrussa katsomassa linssien vahvuudet, sillä täällä on naisia tällähetkelläkin. Mutta sehän on tietysti kriitikollekkin kyseenalaista mikä on nainen? Nythän kun ei enää saa puhua naisesta tai miehestä vaan sukupuolineutraalista.

Ja krittiikkiä on monenlaista, kannustavaa ja tuhoavaa. Sinä harrastat sitä jälkimmäistä. Nämäkin opitaan kotoa.  Jos kotona kannustus on aina ollut mollaamista, ei itsekkään muuhun kykene.

0
Esillä 7 viestiä, 16 - 22 (kaikkiaan 22)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.