Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Pikkujoulut 2017!

Foorumit Muut Vapaa keskustelu Pikkujoulut 2017!

Tämä aihe sisältää 21 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 7 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

Tervehdys foorumilaiset!

Huomenna sitä sitten mennään pienellä porukalla Viking Gracelle nahkafoorumin pikkujouluihin. Vaikea päättää mitkä releet laittaa päälle…

Lederhose

Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Onkos tästä pikkujoulusta ollut jotain ilmoitusta täällä, vaiko pienen sisäpiirin juttuja? Minä en ole kyllä kuullut, vaikka en olisi pystynyt kyllä lähtemäänkään.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Ilmeisen pienen sisäpiirin juttuja, kun mitään huhujakaan ei ole levinnyt.  :unsure:

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

Siitä vaan siis laivaan. Lähtee 1950. Ja mitä noihin kommentteihin tulee pienen sisäpiirin juttuja, niin kovasti on kyllä pienet piirit täällä.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

No hard feelings. 🙂

Saapihan sitä immeiset sopia menemisiä ihan mimmosella kokoonpanolla vaan tahtovat.

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

Näinkin juuri. Heittona, jos vaikkapa vuokraisin tilan alkuvuoteen Turusta, liekö moni tulossa? Oma veikkauseni on kourallinen foorumilaisia… Eiköhän täällä ole pääsääntöisesti uteliasta jengiä, tämä oma käsitykseni ja komppaan Admireria No hard feelings! :good:

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

Tässäpä yksi varteen otettava vaihtoehto esmes, Turun linnan vieressä superb :good: . Kertokaapa millä tältä foorumilta sinne saisi osallistujia? Vuokrakin on…

http://www.cigges.fi/

Lederhose

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

En vaan itse tiedä/ tajua mihin tämä foorumin uudistus lopautti tätä menoa täällä? Onko piinattu pois naispuolisiako? Ylläpitäjät toki näkevät asian, mutta mielestäni jtk koen, että jengiä häipyi, schade… :negative:

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

No, se siitä. Laivalle huomenna, Freddyt ja ratsastussaappaat jalkaan… Hoppe hoppe Reiter!

lederhose avatar
    lederhose
    Osallistuja

Ende.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Laittakaa nyt kumminkin jotain matkaraporttia reissusta.

Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Jos tarkkoja ollaan, niin eihän nuo mitkään Nahkafoorumin pikkujoulut ole, koska täällä ei ole ollut niistä mitään tietoa/kutsua. Ne ovat jonkun porukan vaikka nahkapikkujoulut.

Ja Lederhoselle. Juuri tällainen “kuppikuntailu” pitää huolta, että piirit pysyy pienenä ja pienenevät entisestään. Voihan toki olla, että teillä on ollut tarkoitus tehdä tietoisesti laivareissu jollain tietyllä porukalla. Mutta minusta on turha puhua silloin mistään Nahkafoorumin pikkujouluista.

Jos jotain aikoo järjestää, ei sinne varmaan väkeä kannata kovin runsaslukuisesti odottaa. Ja että saisi edes sen kourallisen, kannattaa ilmoittaa tapahtumasta ajoissa, siis ei paria viikkoa ennen. Monilla voi olla paljon järjestelemisiä ja pitkä matka paikalle ym.

Mitä minä olen tätä foorumia seurannut, ei täällä ole naisia ollut juuri koskaan. Ei ennen, eikä jälkeen uudistuksen.

puttis avatar
    puttis
    Osallistuja

Kirjautuneiden kävijöiden määrä on vähentynyt siitä yksinkertaisesta syystä, että ei tartte kirjautua. Samat “nautinnolliset” kuvat, jutut, tarinat on nähtävissä / luettavissa ilman kirjautumistakin.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Noista järjestämisistä:

Minä en ainakaan innostu sellaisista tapaamisista, joista etukäteen julkisesti ilmoitellaan. Jos laitetaan foorumille ilmoitus, että pikkujouluristeily laivalla x päivänä y niin sinne tulee todennäköisesti noin viisi foorumilaista mukaan geimeihin ja lisäksi runsaslukuinen määrä stalkkereita kyttäämmän, että mitä porukkaa tämä on.

Friikkisirkus siitä tulisi eikä mikään pikkujouluristeily.

Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

En nyt oikein ymmärrä tätä juttua? Mistä sen tiedon jostain kekkereistä voi sitten saada, jos tässä siirrytään tiedottamisessa kokonaan maan alle?

Ja möllistelijöitä ja tirkistelijöitä riittää aina, kun on jotain muuta päällä kuin farkut tai tuulipuku. Ei haittaa minua…siinähän kattovat. On ainakin jotain mitä katella :yahoo:

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Kommentoi Facebookissa