↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Pari uutta

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 1,741 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  J-Dog 5 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

J-Dog
    Jäsen

Catwoman! Tuosta olis useampikin poseeraus ton Suitsan kanssa,mutta valitsin tän.
    Kuumat kissat ja prätkät.NAM! 😈

En ole itse "Heppa hullu" mutta puuhasin tuollaisen.Oikeesti en ole tyytyväinen,
    tuo kuva ei jotenkin "toimi".Mutta postasin kuvan kuitenkin,kun siihen meni
    tosi paljon aikaa ja vaivaa. 😀

Sulimmat kiitokseni kuvieni (näitten räpellyksien) katsomisesta! 😀

Kiiltokuva
    Osallistuja (Participant)

Upeita taas kerran! Varsinkin tuo catwoman toimi.

Murunda

On todellakin hienoja kuvia. Catwoman on näistä selkeesti minunkin suosikki.

johnfinnish

Toi Ponygirl on erityisen hieno!! Jotenkin toimi näinpäin mulle tälläkertaa. Erityisen kuolattava humma! 😀

jep-jep

Oho, tuo kissanainen on kyllä tosi onnistunut, samoin moottoripyörä!

Tekisi melkein mieli veikata pyörän merkkiä, mutten kehtaa, tunnen lähinnä Uralit ja Dneprit… 🙄

J-Dog
    Jäsen

"jep-jep" wrote: Oho, tuo kissanainen on kyllä tosi onnistunut, samoin moottoripyörä!

Tekisi melkein mieli veikata pyörän merkkiä, mutten kehtaa, tunnen lähinnä Uralit ja Dneprit… 🙄

Kiitos kommentista!
    Taitaa ruo pärrä olla Suzuki Hayabusa. ; )

tuuma567
    Jäsen

Ja viikko jälleen pelastettu, kiitos mahtavaista kuvista

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"J-Dog" wrote: [quote="jep-jep"]Oho, tuo kissanainen on kyllä tosi onnistunut, samoin moottoripyörä!

Kiitos kommentista!

Ei se Busa kyllä ole. Busan valot on yhdessä umpiossa eikä tuolla tapaa vihaisina silminä. Ennemminkin vaikka Yamaha YZF-R1.

J-Dog
    Jäsen

"Anonyymi" wrote: [quote="J-Dog"][quote="jep-jep"]Oho, tuo kissanainen on kyllä tosi onnistunut, samoin moottoripyörä!

Kiitos kommentista!

Ei se Busa kyllä ole. Busan valot on yhdessä umpiossa eikä tuolla tapaa vihaisina silminä. Ennemminkin vaikka Yamaha YZF-R1.

No perkules,sori,My bad. ; )

Gummi-Kraus

Molemmat kuvat ovat upeita. Mutta kuitenkin toi pony-play on vähemmän main-stream kun Catwoman.

J-Dog
    Jäsen

"Gummi-Kraus" wrote: Molemmat kuvat ovat upeita. Mutta kuitenkin toi pony-play on vähemmän main-stream kun Catwoman.

Kiitos kommentista!
    No mun tarkoitus on vähän erottua valtavirrasta,
    duunaan noita kuviani ihan fiilis pohjalta,mainstream
    vähän kirskahtaa mun korviin. 🙂

jep-jep

^ Oikea asenne! :thumbup:

J-Dog
    Jäsen

"Gummi-Kraus" wrote: Molemmat kuvat ovat upeita. Mutta kuitenkin toi pony-play on vähemmän main-stream kun Catwoman.

Hei kiitos!Harvemmin mua mainitaan "Mainstreamin" ulkoiseksi,muttta sitä just yritän. 😀

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin