Palaa kohteeseen Nahka-asut

Palaverissa nainen nahkahousuissa

Foorumit Fetissit Nahka-asut Palaverissa nainen nahkahousuissa

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 6,267 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 2 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Nimetön

Eilen olin pienessä palaverissa jossa "jouduin" mustiin nahkahousuihin pukeutuneen naisen viereen.
    Niiden lisäksi hänellä oli mustat korkeakorkoiset nilkkurit.
    Nahkahousut olivat todella kapeamalliset ja hyvin istuvat. Siinä parin tunnin palaveri meni mukavasti aina välillä vilkuillessa hänen reisiään ja sääriään. Nainen osasi kyllä ehkä tietoisesti miellyttää vaihtamalla välillä jalkaa toisen päälle… 8) 8)

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Jäikö itse palaverista mitään mieleen? 😆

0

Been there…. eli samankaltaisessa tilanteessa. Yleensä menee se asian ydin aika lailla ohitse… 😉

0
    Nimetön

Perjantai aamuna klo 8 alkaneessa kokouksessa viereeni istahti alle 30 kymppinen brunette mustissa edestä kiiltävissä keinonahka- / takaa tiukkaa kangasta olevissa housuissa ja mustissa matalahkokorkoisissa nilkkureissa. 🙂 Pitkä paituli peitti pakarat ja etumustakin, ettei nähnyt kuinka tiukka kiiltävien housujen etumus olisi ollut 🙁 Onneksi power pointeeja heijastettiin seinälle usein, joten saatoin kääntää tuolini "luonnollisesti" poikittain ja katsella "kalvoja" 😆 Eli silmäni hakeutuivat todella useasti tiukoille kiiltäville reisille ja säärille, vaikka housut eivät olleetkaan koko nahkaa. 😆

0
    Nimetön

Tänään palaverissa sama nainen, n. 45v oli mustassa nahkahameessa ja pitkävartisissa korkeakorkoisissa nahkasaappaissa. Hameen pituus oli hieman polvien yläpuolelle ja saappaat taas hieman polvien alapuolelle. Istuessa hame kyllä nousi ylöspäin paljastaen mukavasti mustiin sukkiin puettua reittä 😉
    Nainen oli taas vieressäni joten näky oli kyllä komea johon silmät koko ajan jäi kiinni.
    Ja kyllä nainen muutaman kerran hymyili veikeästi kun jäin kiinni katselusta.
    Naisen pukeutuminen ja muu olemus oli kyllä viimeisen päälle, huulet tumman punaiset, kynnet lakattu mustiksi ja valkoinen tiukka paitapusero…
    Eikä tässä vielä kaikki, palaverin jälkeen menimme kahvioon jossa nainen tuli istumaan kahden hengen sohvalle viereeni, siinä kahvihetki meni mukavasti jutustellessa 🙂

0
    Nimetön

No huh… missä tämmösiä työpaikkoja on? Saako siellä tehtyä edes hommia? 🙂

0
    Nimetön

Kyllä tämän palaverin jälkeen taas työt maistuu 🙂
    Ja sitten odotellaan ensi viikon palaveria.
    Eikä näitä nahka-asuihin pukeutuneita kovin usein töissä näe.

Muistiini palautui eräs tapaus 15 vuoden takaa kun olin eräässä firmassa tekemässä jotakin hommaa, sihteeri joka oli silloin n. 45 (itse olin 35) vei minut kellarissa olevaan arkistoon.
    Hänellä oli musta polvimittainen nahkahame ja mustat korkokengät. Kellarin käytävät olivat aika pimeitä ja kapeita, kuljin ihan hänen takanaan ja yhtäkkiä hän pysähtyi, käteni hipaisi hieman hänen takapuoleensa, taisin siinä sanoa että "oho anteeksi". Siinä kävin arkistossa papereita lävitse ja samalla välillä silmäilin upeata näkyä.
    Seuraavalla viikolla kävin taas firman arkistossa ja sama sihteeri oli taas mukana, sama upea nahkahame päällä. Sain siinä jotenkin sanottua että upea hame rouvalla päällä, hän oli siitä mielissään kun nuori mies piti näkemästään.
    Vielä kerran kävin firmassa ja silloin hänellä oli mustat nahkahousut päällä ja kyllä minä niitäkin kehuin…

0
    Nimetön

Harmi että omassa duunipaikassa nahkikset on hieman epäkäytännölliset niin eipä oo silmäniloa 🙁 mutta saattaahan noilla sihteeriköillä olla teoriassa sen suuntaista mutta harmillisen vähän niitä ehtii nähä 😀

0
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.