↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Oulussa???

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Oulussa???

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 755 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 7 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

Moi kaikki ,oltais vaimokkeen kans tulossa ouluun viikonloppuna. Elikkäs onko oulussa paikkaa jossa käy nahkaihmisiä siis baareja ois kiva tavata samanhenkisiä ihmisiä!

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

Kunpa voisin sanoa että on mutta pahoin pelkään että ei ole. Olen itse oululainen ja harmikseni olen joutunut toteamaan että monina kuukausina ainoa nahkaan pukeutuva ihminen täällä olen ollut mä ite. Kyllähän joskus siis nahkatakkeja näkyy mutta nahkahousuja ei näe kuin tuurilla kerran pari vuodessa. Mutta jos satut saamaan jostain vihjeen että sellainen paikka ois niin kerro ihmeessä mullekin.

Kunzmann

oisko hevimestassa jotain saumaa mahdollisesti törmätä semmosiin ihmisiin?

Divided

Kahlasin läpi nuo kaikki 606 kuvaa jota ko. kapakan webbisivuilla on, ja ainoastaan Tattoo 2005 tapahtumassa on ollut yksi "raskaan elämän" elänyt naisihminen myymässä t-paitoja nahkahousuissa.
    Kuvakin oli roiskaistu halvalla pokkarikameralla vähän sinnepäin, niin täyttä varmuutta ei siitäkään pysty sanomaan.

Joten empä laittaisi kovin suuria toiveita ko. paikkaa kohtaan.

Anonymous
    Jäsen

No hevimesta on niitä ainoita paikkoja jossa viittii nahkahousuissa iltaa istuskella.
    Kyllä siellä näkee aina välillä goottityttöjäkin pvc releissä jotka täyttäis minkä vaan kinkybileitten
    dresscoden 🙂 .Tosin asiaa parantaa jos on muutenkin raskaan musan ystävä.Varauksella ehkä voi
    mennä fetish releissä paikalliseen sateenkaari kansan paikkaan eli becksuun.Mutta varsinaista
    fetish ihmisten paikkaa oulussa ei ole.Toinen mikä nyt tuli mieleen niin 45specialin alakerrassa on
    joskus kans näkynyt hieman erikoisempaa pukeutumista.

Kiitos kaikille vinkeistä fetissimeininki kiinnostaa meitä enenmän, Täytyy katella tarkasti pe iltana josko teitä oulun foorumilaisia näkyis!

Anonymous
    Jäsen

Pistetään nyt vielä vähän kommettia..kannattaa lähtä ihan hauskanpito asenteella liikkeelle mutta suuria
    odotuksia itse fetissi meiningin ja ihmisten löytymiseen ei kannata asettaa niin ei tule pahoja pettymyksiä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin