↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Oulussa puutetta nahkanaisista.

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Oulussa puutetta nahkanaisista.

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 951 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Obsession 7 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

Olen jo vuosia harmitellut että Oulussa on viimeisten 5 vuoden aikana tapahtunut mieletön lasku nahkaan pukeutuvissa naisissa. Vuosituhannen alussa näin yhtenään seksikkäitä naisia ja tyttöjä nahkahousuissa ja nahkatakeissa, mutta viime vuosina näkee vaan harvoin nahkatakkeja ja nahkahousuja ei juuri ikinä. Tänä vuonna en ole tainnut nähdä yhtään naispuolista ihmistä nahkahousuissa. Asunko väärässä kaupungissa koska muiden kaupunkien miehet kirjoittelevat ahkerasti näkemistään nahkanaisista? En ole kovinkaan yöeläjä tai baareissa kiertelijä joten senkin takia varmaan menetän paljon silmänruokaa. Onko Oulussa joitain paikkoja missä voi bongata nahkanaisia vai ovatko he kaikki häipyneet jonnekin? Täällä Oulussa on niin yksinäinen olo farkkujen ja tuulipukujen keskellä.

Divided

No ainankaan nahkaisten silmänilojen perässä ei kannata Kuopioon muuttaa.

Anonymous
    Jäsen

Mut Lahdessa ollut kiitettävästi nahkaa & saappaita liikkeellä kadulla ja kaupoissa

Leg1
    Jäsen

.

kumicompo
    Jäsen

"Leg1" wrote: Eipä näy nykyään Tampereellakaan nahkaa,housujen eikä hameiden muodossa.Pitkiä ylipolven saappaita vilahtelee tytöillä jonkun verran,nyt kun ovat taas muotia :thumbup:

En usko, että tilastollisesti merkittäviä eroja kaupunkien välillä esiintyy. Kyse lienee enemmänkin muodin vaihteluista yleensä. 2002-2003 oli viimeksi ajanjakso, jolloin nahkahousut olivat "muotigurujen" määräämänä suurta muotia. Ja katso: nahkahousujen määrä räjähti paikkakunnasta riippumatta laskeakseen sitten minimiinsä, kun muotitalojen tuloslaskelmat muuta vaativat. Tämä sama toistuu 8-10 vuoden välein, joten kohta on taas toivoa…

Divided

Senverran suomea kiertäneenä olen itse sitä mieltä, että kyllä alueellisia eroja on ja paljonkin.
    Hesasta löytyy eniten, ja siellä naiset pukeutuu mielestäni kaikkein parhaimmin koko suomeen verrattuna.

Tampereella ja Turussa on kanssa hyvännäköistä pukeutumista, mutta sitten muissa tuleekin tuulipukujen invaasio vastaan.

Leatherpants

No eipä niitä stadissakaan näe, jos näkeekin niin kantaja on melko varmasti Venakko.

kumicompo
    Jäsen

"Divided" wrote: Senverran suomea kiertäneenä olen itse sitä mieltä, että kyllä alueellisia eroja on ja paljonkin.
    Hesasta löytyy eniten, ja siellä naiset pukeutuu mielestäni kaikkein parhaimmin koko suomeen verrattuna.

Tampereella ja Turussa on kanssa hyvännäköistä pukeutumista, mutta sitten muissa tuleekin tuulipukujen invaasio vastaan.

Minulla on samanaikaista kokemusta sekä Helsingin että Kuopion nahkahousutarjonnasta ja olen edelleen sitä mieltä, että kun vakioidaan väetötiheys ja alan kauppojen esiintyminen, niin keskustojen välillä ei isoja eroja ilmene.
    On aikoja, jolloin ei kummassakaan näe pitkään aikaan elonmerkkiäkään ja aikoja jolloin molemmissa tarjonta on ilahduttavan runsasta. Ja keskeinen selittäjä on se, ovatko nahkahousut "kuuminta hottia" vai eivät.
    Säännöllisesti pukeutuvia nahkisfriikkejä (etenkin naisia) on niin vähän (jopa Hesassa), etteivät he yksin riitä ylläpitämään jatkuvaa satunnaishavainnointia. Tarvitaan massoja, ja niitä syntyy vain muodin "käskystä". Valitettavasti

NahkaSeba

"kumicompo" wrote: On aikoja, jolloin ei kummassakaan näe pitkään aikaan elonmerkkiäkään ja aikoja jolloin molemmissa tarjonta on ilahduttavan runsasta. Ja keskeinen selittäjä on se, ovatko nahkahousut "kuuminta hottia" vai eivät.
    Säännöllisesti pukeutuvia nahkisfriikkejä (etenkin naisia) on niin vähän (jopa Hesassa), etteivät he yksin riitä ylläpitämään jatkuvaa satunnaishavainnointia. Tarvitaan massoja, ja niitä syntyy vain muodin "käskystä". Valitettavasti

Tämä on valitettavan totta. Olen itsekin vuosien varrella pannut merkille että aikalailla "aalloissa menee" nämä Nahkajutut katukuvassa.

Tässä olen jo itsekseni laskeskellut että montakohan päivää vielä on nämä uudet Nahkaleggingsit muodissa ennekuin ne katoavat taas jäljettömiin. Vielä on onneksi pari seksikästä tyttöä niissä tullut ulkona nähtyä, mutta jotenkin vaan surettaa kun tietää jo että eipä nuokaan niitä enää varmaan ensivuonna jalassaan pitele. Ja muutenkin kun itse rakastan Nahkahousuja niin paljon että ajatuskin siitä että niin upeat, sekä hyvinkin pitkäaikaista käyttöä kestävät ja ajattomat Nahkahousut alistetaan joksikin kausiluontoisiksi muotijutuiksi jotka vähäisen käytön jälkeen heitetään joko kaapin nurkkaan taikka suoraan roskiin vain siksi koska eivät nyt satu olemaan "tätä päivää" on niin masentavaa. Mitä haaskausta!

-NahkaSeba

Anonymous
    Jäsen

Teidän pitää ruveta harrastaan moottoripyöräilyä :)…kun siihen kuuluu osana nahka asut.
    Kyllä moni nainen vaikkei muuten nahkaa pitäiskään niin on valmis vetäseen nahkareleet niskaan
    motoristi touhuissa. Ps..itselläni ei ole moottoripyörää.Kesäisin kyllä näkee motoristi nahkapariskuntia.

1 user thanked author for this post.

Obsession
    Jäsen

Mä kyl asun täällä, siis oulussa ja puen myös nahkaa. Kohta vaikutan sit tuol etelässä ja kyllä itelläkin on pyörän selässä nahkaa päällä useimmiten :thumbup:

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin