Orjatar.net

Tämä aihe sisältää 17 vastaukset, 2,397 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 12 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Nimetön

Miten olette kirjautuneet sisään sinne?.."kirjaimet eivät täsmää kirjautuess"a tai jotain sano joka kerta kun yrittää…

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Kävin äsken tsekkaamassa, ja kyllä pääsin sisään ihan normaalisti. Onko käyttäjätunnuksessa mahdollisesti isoja kirjaimia seassa? Ja vinkkinä, että (tänäkään päivänä) ei minun mielstäni kannata laitttaa käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin ääkkösiä tai erikoismerkkejä. Voi olla että toimii, mutta voi olla ettei toimikaan.

Vinkkinä muuten, sinne on 19. päivä ilmestynyt uusia hyvännäköisiä kuvia punaisista leveälahkeisista kumihousuista!

0
    Nimetön

..mielestäni kiinnitin huomita juuri kirjainten kokoon…aina tule kirjaimet eivät vasta…bla bla..no pitää kokeilla vielä

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Nyt minäkin olen huuli pyöreenä. Olen aikaisemmin käynyt sivuilla monesti mutta nyt kun yritin kirjautua sisään, niin selain heitti minulle punaisin kirjamin "TUNNUSTA EI OLE"? Siis miksei ole?

0
    Nimetön

Samaa kokemusta ihmettelen!??

0
    Nimetön

Tuttu tunne…

0
    Nimetön

"Kumikarhu" wrote: Nyt minäkin olen huuli pyöreenä. Olen aikaisemmin käynyt sivuilla monesti mutta nyt kun yritin kirjautua sisään, niin selain heitti minulle punaisin kirjamin "TUNNUSTA EI OLE"? Siis miksei ole?

Vaatii näköjään uudelleen rekisteröitymisen, mutta ylläpidolta tuli viesti… rekisteröitymisesi hylätty!!!! olisi kiva tietää miksi????

0
    Nimetön

Itsekin tunnukseni puuttumista ihmettelin.
    Varmaan tekevät sivustosta maksullisen…?

0
    Nimetön

Minulla toimii ihan normaalisti 😯

0
    Nimetön

Asiahan ei nyt minulle varsinaisesti mitenkään kuulu, mutta kun täällä näyttää asia herättävän hämmennystä niin sanon oman käsitykseni tilanteesta. Ymmärtääkseni tuon sivuston omistajat ovat rajoittaneet sivustolle pääsyä ja poistaneet paljon käyttäjätunnuksia. He sallivat sinne kirjautua heille ennestään tuttujen henkilöiden ja/tai heidän keskustelupalstallaan keskusteluihin osallistuneiden.

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

"LateXx" wrote: Ymmärtääkseni tuon sivuston omistajat ovat rajoittaneet sivustolle pääsyä

Ihan sama minulle. Se vaan herättää ihmetystä kun heitetään pihalle ilman mitään tiedottamista.

0
    Nimetön

Sanon nyt tässä itsekkin miten asianlaita oikeasti on…

Tässä muutama hetki sitten huomasimme, että sivuillemme oli tullut henkilöitä jotka eivät oikeastaan sivuille edes kuuluneet tai ketkä katselevat kuvia vain pelkästä uteliaisuudestaan. Itse mietin pitkään mitä oikein teen asian suhteen ja päätin sitten, että kaikki ne henkilöt jotka ovat olleet sivuilla vain "katselemassa" osallistumatta mitenkään itse foorumin keskusteluihin poistetaan rekisteristä.

Noin 1000 kävijää poistettiin rekisteristä ja jäljelle jäi vain ne 150, ketkä olivat jotakin kirjoitelleet, osallistuneet jotenkin muuten tai kenet muuten vain tunsimme ne entuudestaan nimimerkin perusteella. Tiedän, että seassa oli paljon ihmisiä jotka varmasti ovat sydämestään kiinnostuneita kinkyilystä tai kumiasuista tms. ja olen siitä pahoillani mutta jotakin oli tehtävä ennenkuin koko paikkakuntamme tietää meistä ja harrastuksistamme…

Rekisteröityminen on tällä estetty niin, että itse hyväksyn tai hylkään jokaisen hakijan manuaalisesti. Jos haluatte, että varmasti pääsette sisään sivuillemme niin laittakaa minulle pieni viesti vaikka tänne tai sähköpostiini siitä, millä nimimerkillä olette rekisteröityneet niin hyväksyn teidät sisälle uudelleen…

Jos on jotakin ajatuksia tästä niin kirjoittakaa ihmeessä…

M75N81(a)phnet.fi

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Kiitos Masterille suorasta ja asiallisesta vastauksesta. On ihan ok. että sivujen omistaja tekee omia ratkaisujaan, eikä meillä "katselijoilla" voi olla siihen mitään vaatimuksia. Jos syynä on liian julkisuuden rajoittaminen, niin sekin on ihan ymmärrettävää. Kuten edellä kirjoitin, minua jäi kaivelemaan se seikka, että kävijämäärän rajoittaminen tehtiin vain kylmästi tunnukset deletoimalla, jolloin ao. kävijä ei voinut tietää onko kysymyksessä tekninen vika vaiko kenties banni jonka syystä ei ole kerrottu. Nyt asia selvisi.

Vaikka olen käynyt sivuilla vain "katselemassa" niin olen pitänyt saittia mielenkiiintoisena ja toivon, että meidän kaltaisillamme fetisisteillä olisi edelleen pääsy sivuille.

0
    Nimetön

masterille ja orjattarelle kiitokset sivuista – no, jo ehdinkin vähän ihmetellä sivujenne avoimmuutta ja rohkeutta – amatöörilinjallahan kuitenkin ollaan vai – seurasin "entisenä" asianharrastajana korkeatasoisia sivuja ja vonkaan sen hyväksynnän sitten kun taas kovin kiinnostaa – jatkakaa valitsemallanne tyylillä

0
    Nimetön

Kyllähän se tietenkin on niin, että kun kuvilla on paljon upeita kuvia katseltavana ja tieto niistä leviää kulovalkean tavoin, katselijoitten määrä pompsahtaa pilviin. Harmi moinen sinänsä kuvista on varmaan monelle todella ollut silmäniloa. Olen itse kyllä ihmetellytkin sivuston ja kuvien avoimuutta.
    Mutta kuitenkin ei auta kuin antaa 10+ sivustolle, tällaiseen ei monellakaan riitä uskallus!

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.