Orjanarttu varsinais-suomesta haussa

Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Orjanarttu varsinais-suomesta haussa

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi Jani koho avatar Jani koho 3 kuukautta, 1 viikko sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Jani koho avatar
    Jani koho
    Osallistuja

Moi!

Keski-ikäinen nahkaa ja latexia rakastava täysipäinen mies etsii 20-70v orjatyttöä. Olen 180/90, vatsakas, kalju, parrakas = ruma kuin perkele itse, mutta mieluusti peitän itseni latex/nahkavaatteilla ja päähän huppu plus varmistukseksi vielä kaasunaamari. Luonteeltani sitten taas kiltti ja vähän ujokin, mutta fantasiat ei ehkä niin kilttejä…..haluan sitoa ja piiskata, teljetä häkkiin ja kohdella huonosti. Naida ja vaatia palvelua. Laittaa värisevän sauvan sisääsi ja istuttaa harrikkani takapenkille ja viedä nahkakamoissa ajelulle. Laittaa sulle kaulapanta ja viedä ulkoilemaan. Sitoa kiinni ja laittaa fuck-machine käyntiin ja antaa koneen jyskyttää kunnes anot armoa. Anustappi hännällä sisääsi ja kohdella kuin koiraa. Ajella kanssasi ameriikan raudalla latexeissa/nahoissa.

Ja niin edelleen……

Valokuvaus ja videointi kiinnostaa myös. Asuja minulla on laidasta laitaan, myös sinulle lainaan.

Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostuit, vastaan kysymyksiisi mieluusti. Enkä takerru jos mielenkiintosi lopahtaakin.

[email protected]

0
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.