Ompelin itse pvc puseron ja hameen

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Pvc-asut Ompelin itse pvc puseron ja hameen

Tämä aihe sisältää 21 vastaukset, 10,157 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Kp1977 avatar Kp1977 5 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    Nimetön

Hei vain kaikki nahkafoorumilla. Olen Joaline ja haluan nyt ekan kerran esitellä luomuksiani.
    Ompelin tuossa viikonlopun ratoksi itselleni pvc-puseron, jossa myös pvc- kokovuori ihoa vasten 😉 Runsaat puhvihihat
    tuovat todella ihanan dominattaren lookin…

Kuvassa oleva korsetti on huono kiinalainen korsetti ja aikansa elänyt… ehkä teen seuraavaksi korsetin 😉

Kokopitkän hameen olen tehnyt jo aiemmin todella pakusta verhoilu -pvc:stä..todellinen kinkyttären hame…
    Hameessa vetoketju takana koko matkan, ei vuorta.

Lisää tulee, kunhan kerkiä piirtää kaavoja 🙂

Joaline Satin

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Oho. Onpas foorumilla laiskaa väkeä, kun ei tällaista taidon ja viitseliäisyyden näytteeseen ole kukaan kommentoinut mitään. 😮
    Pitää näköjään meikäläisen nahkahörhön hoitaa muovipuolenkin kommentointi. 😀

Ompelukone vaan laulamaan ja lisää kuvia kehiin. :thumbup:

0
    Murunda avatar
    Murunda
    Osallistuja

Jep… toivoisi hieman ihailua tällaisista asuista foorumilaisilta. Tai ainakin minusta näin hienot käsitöiden näytteet on ihailtavia.

Eipä häviä yhtään kuvissa kaupalliselle PVC asulle. Ja mitä korsettiin tulee niin ei voi kuvan perusteella sitäkään moittia. Tyylikkäästi olet asut valmistanut 🙂

0
    Nimetön

kiitos paljon 🙂 lisää tulee, pidän haasteista ja näyttävistä asuista, joita ei helposti valmiina löydäkään, varsinkaan pvc-asuja, jossa sisäpuoli myös vinyyliä.

0

Ihailen tuollaista taitoa.
    Itsekin aikoinaan yritin mutta ei siitä mitään tullut ja materiaalit meni hukkaan.

0
    Nimetön

Tyylikäs on tuo asu. Ompelutaito on tässä bisneksessä melko hyödyllistä kun silloin voi luoda juuri sellaisia asuja kuin itse haluaa 😀

0
    Nimetön

kiitos ihanista kommenteista. Se rohkaisee tekemään lisää. Mikäli joku on kiinnostunut noista pvc -hameista oman koon mukaan, pitkä tai lyhyt….laita YV 🙂 ehkäpä muitakin myöhemmin…

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

PVC on käsittääkseni hankala ommeltava. Mutta mitä tarkoittaa, että sisäpuoli on myös vinyyliä? Onko siinä siis kaksi kangasta selkäpuolet vastakkain?

0
    Nimetön

Vinyyli eli pvc kangas ei sinänsä ole hankala ommeltava, kunhan on siihen sopivat työkalut, eli pvc:n ompeluun sopiva ompelukone. Kaksipuoleisella vinyyliasulla tarkoitan juurikin sellaista, jossa kaksi kangasta päällekkäin. Olen tehnyt menestyksekkäästi asuja kylläkin myös ihan täys pvc:stä eli esim. Allasmuovista, joka on paksua ja jäykkää tekoaltaiden tekoon tarkoitettua muovia, kiiltävää 🙂

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"joalinesatin" wrote: Olen tehnyt menestyksekkäästi asuja kylläkin myös ihan täys pvc:stä eli esim. Allasmuovista, joka on paksua ja jäykkää tekoaltaiden tekoon tarkoitettua muovia, kiiltävää

Nyt rupesi teknisesti orientoitunutta nahkahorhöäkin kiinnostamaan muovihommat.
    Tommosesta tekeleestä kiinnostaisi nähdä kuvia. 😮

0
    Nimetön

Voisinpa ottaa muutaman kuvan allasmuovihameesta 🙂

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Minä en osaa "rättikässyjä" yhtään. Tai mistä minä tiedän kun en ole yrittänyt. 🙂
    Mutta puu- ja metallikässyjä harrastan enemmän ja vähemmän. Silläpä osaa arvostaa tekemisen vaivaa ja toisaalta tiedän miltä onnistumisen ilo tuntuu.

Haeskelin äskettäin motskarini keulaan nahkaista, niin sanottua työkalurullaa.
    Tekonahkaisia oli tarjolla monessa paikassa ja nahkaisiakin siellä täällä mutta peli ratkesi Pirkkahallin HodRod shown myyntitiskillä. Siellä oli yhdessä kojussa nahkaisia kahleita, ruoskia ja muuta kivaa ja sitten, työkalurullia. Hypistelin sitä käsissäni ja pidin vähän kalliina. Myyjä tuli siihen ja sanoi, että: "ne on kotimaista nahkaa. Mää teen ne itte:" Kauppa oli sillä selvä.

Se, että nykymassatuotantokrääsämaailmassa joku osaa, viitsii ja haluaa tehdä ihan oikeasti käsillään jotain on hieno asia. :thumbup:
    Kaikki hommat ei onnistu näppäimistöä hakkaamalla.

0
    Nimetön

hieno kommentti edellisellä. Tuo on aivan totta. Monesti menee siihen harhaan, että netistä saa halvalla tilattua ulkomailta vaikka mitä, mutta kokemuksesta puhun että esim. Pvc-asujen kohdalla halvat kiinalaiset asut ovat materiaaliltaan ja ompeluiltaan hintansa mukaisia, eivät kestä montaa kertaa, kuin jo joku sauma repeää, materiaalin pinta menee kiristyessään huonoksi tai jos kastuu hiestä tai eritteistä tms.

Itse olen alkanut aikoinaan tekemään itse asuja, koska silloin tiedän että materiaali on laadukas ja saumat kestää yms. Ja se, että saa juuri unelmiensa asun itse tekemällä. Itse nautin kun saa työnsä valmiiksi. Itsetehdyissä ei haittaa, vaikka jokainen sauma ei olisikaan luotisuorassa, vaan se että kokonaisuus on hyvä, kestävä, oikean kokoinen ja käyttötarkoitukseensa sopiva asu 🙂 . Kun asuja tekee, nälkä kasvaa syödessä. 😉

niin by the way….tuo minun avattaren pikkukuvan pvc lepakkohihainen ‘goottipuku’ on omaa tuotantoa…kuvia laitan jossain vaiheessa, jos joku haluaa nähdä.

0
    Anonyymi avatar
    Anonyymi
    Ylläpitäjä

"joalinesatin" wrote: niin by the way….tuo minun avattaren pikkukuvan pvc lepakkohihainen ‘goottipuku’ on omaa tuotantoa…kuvia laitan jossain vaiheessa, jos joku haluaa nähdä.

Kyllä varmasti haluaa. Ei tällä foorumilla kannata moista edes epäillä 🙂

0
    Nimetön

todella nättiä.itsekin pvc-asuja värkänneenä voin sanoa että kyllä vaivannäkö palkitaan lopulta kun saa mieleisen ja riittävän tiukan asusteen aikaiseksi.tai tässä tapauksessa ihana rönsyilevä goottipuku,lisää kuvaa halutaan totta kai.

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.