↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Omia nahkakuvia – kommennteja kiitos :)

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Omia nahkakuvia – kommennteja kiitos :)

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 2,364 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  innostunut 3 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

Tässä muutama kuva meikäläisestä, kommentoikaahan kiitos!

Vaikka meikäläinen onkin homo, niin uusia tuttavuuksia nahasta pitävistä on haussa riippumatta siitä, oletko homo/bi/hetero!

NahkaSeba
    Osallistuja (Participant)

No, tässä heteron Nahkamiehen kommentteja.

Tuo ensimmäinen kuva on kaikista parhain, olet todella tyylikäs mies ja voin vain haaveilla siitä että kaikki miehet pukeutuisivat niinkuin sinä. Tosi hieno Nahkakravatti! Löytyykö sinulta pitkähihaista Nahkapaitaa? Entä tiukkoja mustia Nahkakäsineitä? Ne kun lisäisit tuohon ekaan kuvaan niin olisi täysi kymppi. 8)

Vaikka itse muuten inhoan tätä nykyajan muotihomokulttuuria ja sen edustajia, niin on kyllä pakko nostaa hattua kaikille Nahkafettari homoille. Te olette ainoita homoja jotka osaa pukeutua kunnolla ja näyttää seksikkäiltä.

-NahkaSeba

"NahkaSeba" wrote: No, tässä heteron Nahkamiehen kommentteja.

Tuo ensimmäinen kuva on kaikista parhain, olet todella tyylikäs mies ja voin vain haaveilla siitä että kaikki miehet pukeutuisivat niinkuin sinä. Tosi hieno Nahkakravatti! Löytyykö sinulta pitkähihaista Nahkapaitaa? Entä tiukkoja mustia Nahkakäsineitä? Ne kun lisäisit tuohon ekaan kuvaan niin olisi täysi kymppi. 8)

Vaikka itse muuten inhoan tätä nykyajan muotihomokulttuuria ja sen edustajia, niin on kyllä pakko nostaa hattua kaikille Nahkafettari homoille. Te olette ainoita homoja jotka osaa pukeutua kunnolla ja näyttää seksikkäiltä.

-NahkaSeba

Kiitos! Pitkähihainen nahkapaita löytyy myös. Parhaillaan odottelen uusia nahkahousuja, lyhythihaista nahkaista kauluspaitaa ja chapsejä saapuviksi Saksasta, jossa kävin teetättämässä ne. Käsineitä löytyyy kanssa…yllättäen vino pino 😉

-NahkahomoJuha

J-Dog
    Jäsen

Melko hienot kuteet!Itse kun ajan prätkällä,nahkahousut ja nahkahapsutakki
    kuuluu aina tyyliin.Ja voin kertoa,päät kääntyy. : )

Roy

Onpa hyviä kuvia ja mahtavia nahkakuteita. Itseltä ei paitaa tai kravattia löydy, mut housuja, chapsit ja rotsi kylläkin. Ja prätkällä aina nahkaa päällä.

t. roy

Kiiltokuva

varsinkin kaks ekaa kuvaa oli todella mahtavia. Toki kaikissa on vahvasti stereotypinen homo imago, imho, mutta aivan loistavia fotoja. Todella hyvin otettuja, mutta kuitenkin se "studio" fotojen steriili tunnelta onneksi loista poissaolollaan. Aivan älyttömän makeat nuo ekan kuvan housut.

jatimatic

Onpa kiva, että tämä ketju nousi pintaan viimeaikaisten kommenttien ansiosta. Nahkahomo-Juhan kuvat ovat mielestäni nahkahomo-perinnettä parhaalla tavalla kunnioittavia. Olen itse heteroflexible-nahkafettari, ja kyllä nämä NH-Juhan kuvat – ja muutkin joita olen häneltä nähnyt, esim. Flickr’ssä – ovat kotimaisista ihan parhaasta päästä, säväyttävät ja inspiroivat.

Taisin kerran nähdäkin hänet IRL raitiovaunussa Helsingissä, ylpeästi aivan edessä täysnahkoissa istuen.

Kiitokset jatimatic kommenteistasi! Ja kaikesta päätellen se olen ollut minä, jonka raitiovaunussa näit, koska istun yleensä siinä edessä!

Jos joku kiinnostuu kuviani lisää katsomaan, niin kuva-albumini löytyy tosiaan Flickr-palvelusta:

http://www.flickr.com/leathergay

-NahkahomoJuha

pentunen

Mustaa, tiukkaa, kiiltävää, hyvälaatuista – kaikki on kohdallaan! 😉

latex1

Hyviä kuvia.. Varsinkin kolmannessa oli oikein mukava pullotus 😉

Greaser
    Jäsen

tosi upeita kuvia!natiseva tervehdys Oulusta!

Roy

Todella makeita! Kunnon nahka miehen tiellä pitää.

innostunut

Moi Juha. Onko nuo kuvat sun itsesi ottamat. vai onko kyseessä ollut ammattikuvaaja? Nuo sun kuvat vatää vertoja kansainvälisesti milloin vaan ja missä vaan. Varsinkin tuo auringon valon suunta on näköjään mietitty tarkasti. Varsinkin.kun kuvataan kiiltävää mustaa nahkaa,on valon suunnalla suuri merkitys. Ennen kaikkea se, et kuvissa on noin seksikäs ia tyylikäs mies ja jonka päälle nahka istuu, tekee mielestäni kuvista todella mahtavia!!! Kiitos Juhalle tosi ihanista kuvista.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin