↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Oman fetissin määritelmä???

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Oman fetissin määritelmä???

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 548 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Biker 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

dumle
    Jäsen

Kun olen selaillut tämän foorumin keskusteluja ja katsellut kuvia, niin ajattelin kysyä mikä laukaisee tämän fetissin teissä? Tämä kysymys heräsi kun huomasin, että itse materiaali(pvc/kumi/nahka) ei sinällään aiheuta minussa mitään erikoisia tuntemuksia. Fetissi herää kun materiaali yhdistetään naiseen ja nimenomaan naiseen. Mies nahkahousuissa ei ole sama asia.

Toinen ”mielenkiintoinen” piirre omassa fetississäni on se että alastomuus ja seksi ei ainakaan lisää oman fetissini tasoa. Mielestäni nainen, joka on pukeutunut ns. kunnialliseen kumipukuun on parempi kuin strategiset paikat paljastavaan asuun pukeutunut nainen. Kaikkein parasta on mielestäni yhdistelmä, jossa kumin/nahan/pvc:n lisäksi yhdistellään muita elementtejä, kuten korkokengät, korsetit, yms.

Miten te muut arvon palstalaiset määrittelette oman fetissinne?

KumimiesJKL
    Osallistuja (Participant)

Moi
    Omalla kohdalla fetissini voi laukaista esim. kumihanskainen siivooja. Ahtaudesta sen huomaa. Kotona meillä ollaan aika vanhanaikaisia. Olen saanut vaimoni muutaman kerran hoitamaan asian kumihanskoilla. Se on tuntunut aivan ihanalta. Saan vain liian harvoin hanskaa.

coollatex
    Osallistuja (Participant)

"dumle" wrote: Tämä kysymys heräsi kun huomasin, että itse materiaali(pvc/kumi/nahka) ei sinällään aiheuta minussa mitään erikoisia tuntemuksia. Fetissi herää kun materiaali yhdistetään naiseen ja nimenomaan naiseen. Mies nahkahousuissa ei ole sama asia.

Olen juuri saman mieltä.
    Yritin myös ajatella miksi pvc/kumi/nahka kiihottaa,
    ovatko aineiden ominaisuudet (kiiltavuus, jne.) vai nahkaan
    pukeutunut naisen ‘ominaisuudet’ (anti-konformismi, jne.)
    jotka kinnittävät huomion, mutta selkeä vastausta ei löytynyt.

Mielestäni nainen, joka on pukeutunut ns. kunnialliseen kumipukuun on parempi kuin strategiset paikat paljastavaan asuun pukeutunut nainen. Kaikkein parasta on mielestäni yhdistelmä, jossa kumin/nahan/pvc:n lisäksi yhdistellään muita elementtejä, kuten korkokengät, korsetit, yms.

Taas saman mieltä.

Biker
    Jäsen

Voin sanoa olevani aika lailla hengenheimolainen Dumlen kanssa. Ei se pelkkä materiaali, vaan sen ja vastakkaisen sukupuolen yhdistelmä. Siinäkin olen hiukka ronkeli maultani, mutta kun passeli yhdistelmä ajautuu näköpiiriin, nollautuvat kaikki vähemmän tärkeät elintoiminnot, mutta näkö ja suvunjatkamisvietti nousevat potenssiin 2rx/cc… 😈

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin