↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Oletteko suomalaisilla omakuvasivustoilla?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Oletteko suomalaisilla omakuvasivustoilla?

Tämä aihe sisältää 13 vastaukset, 1,246 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Karma 8 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija

Ajattelin laittaa aiheesta uuden ketjun kokonaan sen sijaan, että olisin kirjoittanut tuonne muita foorumeita -ketjuun. Eli käytättekö kukaan esimerkiksi Alastonsuomi.com -kaltaisia erotiikkasivustoja? Toinen vastaava jonka tiedän on ainakin Seksitreffien omakuva.org -sivusto.

Tuolla alastomassasuomessa on ainakin kaksi klubia tämän foorumin aiheesta ja on niissä jokusen kymmenen henkeä jäsenenä. Lieköhän siellä tämän foorumin väkeä? Myös omakuvassa löytyy aina välillä aihetta käsitteleviä kuvia.

Noille sivustoille on muutenkin ehkä vähän spontaanimpaa ja rohkeampaa lisätä omia kuviaan kuin esimerkiksi tälle foorumille, johtuen alastonsuomessa esimerkiksi siitä, että myös katselijoiden täytyy olla kuvallaan rekisteröityneitä (tai ainakin jos laittaa galleriansa näkyviin vain jäsenille). Tai, en ole itse tänne uskaltanut ainakaan laittaa juurikaan. =)

Suosittelen, hauskoja paikkoja! 🙂 Alastomaansuomeen voisi perustaa nahkafoorumi-klubin, mikäli täältä löytyy palvelun käyttäjiä!

Obsession
    Jäsen

HEP *nostaa käden*

Lucy_Ltx
    Jäsen

Jotenkin olen onnistunut pysyttelemään poissa, mitä nyt perus kumi,fetissi -ja bdsm -laudoilla tulee pyörittyä, sen verran kun koneella ehtii ylipäänsä istuskella.
    🙄
    Miulta on jotenkin mennyt ohi kokonaan nuo alastongalleriat, kun tuntuu, ettei siellä sit oo oikein mitään miulle. Pelkkiä vehkeitä -joskus naamoja. Alastomuus on jotenkin niin intiimiä ja kuitenkin enemmän sytyttää, jos mukaan saa vähän jotain kumia, muovia tms. ei sitä oikein osaa pelkistä tuntemattomista värkeistä syttyä tahi kiinnostuakkaan.
    Ehkä oon taas vaan vähän kehällä. 😈

Obsession
    Jäsen

Onhan siellä veikkoset myös muutakin, kuin puhuvia kikkeleitä ja pipareita. Ainakin minä olen törmännyt muutamiin ns tuttuihin naamoihin ketkä pyörii kuvioissa 🙂

johnfinnish
    Osallistuja (Participant)

Itseasiassa ei noita sivustoja oo edes katellut, mitä jokuset kerrat joskus käynyt.
    Piparit ja kikkelit on ollut niin levällään että ei ole kiinnostanut! Vaatii enemmän kokonaisuutta ja pipari alkaa kiinnostaa vasta mahdollisesti kun pääsee tutustumaan, tietää kenelle se kuuluu ja jonkinmoista normaalia suhdetta! 😀

Mutta ehkäpä nuo sivut on kehittynyt sisällöllisesti ja mahdollisuuksiltaan nykypäivään?? En tiedä, kun en tunne asiaa ja vanhassa kuvitelmassa elelen… 😆

TiinaNa

Minä olen mutta asuissani pelkästään. ei noi alastomat kuvat mitään niin ihania ole kun verrataan kuviin joita on täällä 😆

Obsession
    Jäsen

^ Ei niin ja itsekkään en siellä mikään pipari levällään ole 😆 Tiina kertoo nyt sitten heti oman nikkinsä siellä, että pääsen ihailemaan kuviasi 😉

TiinaNa

Sama nikki sielläkin. pari kuvaa siellä vain on. 😉 😳

Obsession
    Jäsen

"tiinapvc" wrote: Sama nikki sielläkin. pari kuvaa siellä vain on. 😉 😳

Bongattu ja erittäin kaunista *Nam* Jätin sulle kommenttia 😉

Hih, joo, alasti en siellä minäkään ole. Ei niin hirveästi hinguta noita elimiään näyttää, muttei sen puoleen omaa naamaakaan. 😀 Ajattelin vain, kun noissa nahka/latex/pvc-klubeissa on suht. paljon porukkaa. Toisessa 126 kpl ja toisessa 42. En ole kyllä katsonut löytyykö noihin klubeihin kuuluvilta kaikilta aiheeseen liittyviä kuviakin. Mutta kyllä siellä on tällaisista kuteista tykätty. 😉

ps. Tiina, kuvasi olivat aivan upeita!

TiinaNa

mieluummin kyllä esittelisi livenä 🙂

johnfinnish

En muuutamia kuvatuksia lukuunottamatta löytänyt edellämainituista sivustoista (esim.fetish-luokituksesta) pvc/kumi-väkeä paria kuvaa lukuunottamatta. Kaupallista- ja panovonkaajaa tuntui olevan ilmoissa. Mtn klubeja ei kyllä näkynyt… 😯

En kai osaa vaan käyttää? Taitaa jäädä profiilit&kuvat lisäämättä? 🙁

pvcwiking
    Jäsen

Hep…Tunnustan =D

"johnfinnish" wrote: En muuutamia kuvatuksia lukuunottamatta löytänyt edellämainituista sivustoista (esim.fetish-luokituksesta) pvc/kumi-väkeä paria kuvaa lukuunottamatta. Kaupallista- ja panovonkaajaa tuntui olevan ilmoissa. Mtn klubeja ei kyllä näkynyt… 😯

En kai osaa vaan käyttää? Taitaa jäädä profiilit&kuvat lisäämättä? 🙁

Sorry epätarkkuudesta. Klubit ovat siis tuolla alastonsuomi.com -sivustolla. Ja eihän ne nahka/latex/pvc -kuvat tosiaan missään dominoivassa asemassa ole, mutta kyllä niihin törmää jonkin verran ja kivaahan se juuri on kun ne on muilta meiltä normaaleilta pulliaisilta. =)

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin