↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Olenko liian vaativa asiakas?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Olenko liian vaativa asiakas?

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 1,032 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  samppeli 3 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #221815

    Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

    Viime vuoden lopulla tilasin Westwardilta twinzip leggingsit. Niistä alkoi liimaukset aukeilemaan kumin ja vetoketjun liitoskohdasta. WB pyysi lähettämään housut heille tutkiakseen mistä virhe johtuu. No, housut tuli nyt korjattuna takaisin, sinällään hieno homma, mutta se mikä minua hiukan närästää, on saatteeseen kirjoitettu teksti: "olemme goodwillinä korjanneet housut veloituksetta". Niin että ihan hyvän tahdon ele? Wau ! Housut on olleet jalassa puolen vuoden aikana ehkä vajaat parikymmentä kertaa, kai niiden nyt pitäisi kestää paljon kauemmin? Jos olisivat pyytäneet anteeksi huonoa valmistusjälkeä, niin olisin suhtautunut asiaan ihan toisella tavalla. Vai onko suomalainen ja englantilainen kuluttajansuoja niin kovin erilainen? Katotaan nyt, kauanko liimaukset kestää, siinä on nytkin yksi kohta mitä eivät ole korjanneet, ja näyttää, että kankainen vetoketju alkaa kuoria siitä kohtaa irti kumista. Mielestäni WB:n laatu on aikaisemmin ollut hyvää, mutta meneekö tuo liimaushomma hutiloinnin piikkiin, tai sitten käyttävät huonoa liimaa.

    Blackstylen kanssa oli viime vuonna ceissi, jossa paidan vetoketju korkkasi hyvin lyhyen käytön jälkeen. Kun vetskarin veti kiinni, niin se vaan yhtäkkiä halkesi keskeltä. Eikä pitänyt enää sen jälkeen. Blackstyle lupasi vaihtaa vetoketjun uuteen, mutta uuden ketjun liimauksessa oli tullut kämmi, niin että sen päät oli jotenkin vinossa, niin ettei hammastus ottanut kohdilleen eikä vetskaria voinut kunnolla vetää kiinni. Niinpä Blackstyle teki kokonaan uuden paidan ja lähetti sen veloituksetta hyvin kohteliaiden anteeksipyyntöjen kera. Välillä tosin meinasin hermostua, kun sähköposteihin ei hankkinut kuulua vastausta, mutta loppujen lopuksi Blackstyle hoiti hommansa asiakkaan näkökulmasta hyvin tyydyttävästi, ja asiasta jäi hyvä fiilis. Paita on käytössä ja workkii oikein hyvin.

    Tämmöisiä käyttäjän kokemuksia.

    #221818

    Murunda
    Osallistuja (Participant)

    Jaaa…. Vaikea tarkemmin sanoa mutta heittäisin arvauksen että ovatkohan tottuneet ettei asiakas viitsi valittaa? Onko jotenkin noloa hoitaa porna-asu asioita ja mielummin ollaan hiljaa. Itse ole Westwardin asuihin ollut tyytyväinen mutta eipä meillä niiden asuja ole kun vaimon catsuit ja ehkä yhdet sukat olivat myös heidän valmistamat.

    #221829

    suneye
    Osallistuja (Participant)

    Et ole.
    Kumiasut kuitenkin on niin hinnakaita että niissä olevista kämmeistä saa valittaa hyvällä omallatunnolla.

    Aina pitää muistaa että asiakas on kuningas ellei kaupan ehdoissa muuta lue.

    #221832

    samppeli
    Osallistuja (Participant)

    Itse huomasin saman Westwardin kanssa. Koitin vaihtaa catsuittia ja olin jo tilausvaiheessa varmistanut että voin vaihtaa jos ei ole sopiva koko. Viikon verran sai lähetellä sähköposteja eestaas ja sama juttu että "hyvän tahdon eleenä" tehdään niinkuin alusta alkaen sovittiinkin.

    Jäi todella paskainen maku suuhun siitä kaupasta ja on muuten vihonviimenen kerta kun tilaan ko. kaupasta yhtään miän.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin