↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Ohjelmalataaja Yle Areenasta

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Ohjelmalataaja Yle Areenasta

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 554 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jep-jep 5 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

leathernal
    Jäsen

http://neko.kapsi.fi/ohje/yleareena-lataaja.html

Tällä saa ladattua ohjelmia Areenasta, muutama Puoli Seiska -jakso on tullut imuroitua kun Marja Hintikalla on aina silloin tällöin herkkutiukat nahkahousut jalassa. Ja Realplayerilla niitä on aika näppärä editoida… 8)

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

Kiitoksia vaan, en tiennyt lainkaan tästä mahdollisuudesta!

Sain juuri imuroitua koneelle Ylen Elävästä Arkistosta pätkän "Leila ja Annukka: Laihdutusmeininki" (2002).
    Siinähän Leila (Johanna Reenkola) hytkyy nahkahousuissa! 😀

Klippi näkyy toki VLC Playerilla, mutta vielä kun keksisi, miten sen (ja pari muuta löydöstä) saisi poltettua DVD-levylle…?
    Tietokone-ekspertti? Ho hoo, emmie ainakaan!

Shinyboy
    Jäsen

Itse olen käyttänyt convertxtodvd nimistä ohjelmaa….siis tällä ohjelmalla saa tehtyä monista videoklipeistä sellaisen dvd:n joka toimii kaikissa tavallisissa dvd soittimissa

http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

jep-jep

^ Ooh! Tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta!

Täytyy yrittää hankkia… ja täytyy yrittää opetella käyttämään. 😉

Shinyboy
    Jäsen

Joo, toi on tosi kätevä ohjelma, se kääntää lähes minkä tahansa formaatin ja tekee siitä dvd-formaatin eli audio_ts ja video_ts kansiot ja ohjelmassa on poltto-ohjelma mukana eli ei tarvitse kuin yhden ohjelman dvd-levyjen tekemiseen 🙂

jep-jep

^ Totta turiset! Tässä viestien välissä sain ladattua ohjelman koneelle, ja sehän toimii! 😀

Olinkin ilahtunut, kun ilmoille pärähti soimaan Victoria Silvstedtin eurohumppa "Hello hey", jonka olin saanut jostain imuroitua, alunperin Divx-formaattina.
    Jos muistuu mieleen, niin kyseisen kappaleen musiikkivideossa Ruotsin lahja(?) maailmalle pomppii ajoittain nahkapöksyt jalassa. 🙂

Kappale ilmestyi vuonna 1999, ja näin sen tuolloin MTV:ltä -täysin yhdentekevää tamppaustahan koko biisi on, mutta siitä tulee aina mukavasti yläasteajat mieleen! :mrgreen:

JuuTuubista olen saanut imuroitua videoklippejä IE Download Helperin avulla, ohjelma, josta sain vinkin tältäkin foorumilta, kiitokset siitä! 🙂

Tietysti minä latailen näitä… nahkajuttuja 😳 mutta myös kaikenmaailman moottori-aiheisia pätkiä, ja nyt tuleekin tilaisuus nähdä dieselin ja bensan katkuiset pärinät ja mörinät ihan isolta ruudulta, eikä enää tietokoneen näytöltä tihrustaen! 😀

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin