↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Obsession

Tämä aihe sisältää 78 vastaukset, 9,822 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  MaskMan 3 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 79)
  • Julkaisija

Obsession
    Jäsen

mirandalatexTV
    Osallistuja (Participant)

onpas ihunia kuveja 😀
    Malli on söötti asuissaan

Obsession
    Jäsen

Kiitos 😳 😀

Kunzmann

nams!

pvcm

Tyylikkäitä kuvia, hienot asut ja upea malli, kyllä meidän kelpaa ihailla :thumbup:

johnfinnish

Hienoja on kuvat, hyvät poset ja tyylikkäitä kuteita! Gansteritkin on nykyään näköjään kuumempia… 😆 Itselläkin tulee hinku kuvaamaan tämmöisiä.

Sammakko

Hissikuilu-kuva oli mun suosikki! Kaikki kyllä oikein hienoja!

pvcwiking
    Jäsen

Kylläpäs joutuikin taas tarkkaan ihailemaan näitä otoksia. Räväkän punainen tukka sopii mielestäni tosi upeasti tuon mustan pvc:n kanssa. Mykistyin ihastuksesta… 😉

Obsession
    Jäsen

Obsukka kiittää ja kiva jos miellyttää silmää
    Kuvattiin vahassa lakkautetussa tehtaassa noita ja oli mahtava fiilis.
    Muutama muunlainenkin kuva otettiin, niissä tosin ei niinkään pvc,tä näy. Korkeintaan pikku kaistale jossakin kohtaa joten päätin jättää laittamatta 😆

Lucy_Ltx
    Jäsen

Sulla on ihan mielettömän ihana kenkämaku! 😉

Ja kauheen hyviä kuvia, voisit joskus kuvitella, että vetäisit kumit niskaan, hyppäisit autoon ja ajaisit pohjois-karjalaan, ni mie saisin nais-kumimallin. 😛 Ite ku oon köyhä paska, eikä oo varaa pelkkien kuvausten takia matkustella. :bädäybädäy:

Mut lissää näin hyviä kuvia, vaatii kansa! 🙂

Obsession
    Jäsen

Kiitos kiitos 🙂 Jahka tässä taas intoutuupi niin saattaa uusiakin kuvia tulla.

Biker
    Jäsen

Hyviä, ammattilaisen oloisia otoksia. Tuon pyssyn kun vaan jätät pois…

Ja kohta joku kysyy, jotta miksi? No, minua hirvittää katsella, niin elo- kuin valokuvissakin. Samalla tavalla, kun vaikkapa autokoulunopettajaa hirvittäisi katsella ajokortittoman poukkoilua suurkaupungin ruuhkassa.

Ei herneitä nenään, tämä oli vain ammatista johtuva mielipide.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Biker" wrote: Hyviä, ammattilaisen oloisia otoksia. Tuon pyssyn kun vaan jätät pois…

Ja kohta joku kysyy, jotta miksi? No, minua hirvittää katsella, niin elo- kuin valokuvissakin. Samalla tavalla, kun vaikkapa autokoulunopettajaa hirvittäisi katsella ajokortittoman poukkoilua suurkaupungin ruuhkassa.

Mieluummin syöpäkääryleet pois 🙂

Nocturnal

"Biker" wrote: Hyviä, ammattilaisen oloisia otoksia. Tuon pyssyn kun vaan jätät pois…

Sotilas? Poliisi? Sotilaspoliisi? 😉

Obsession
    Jäsen

Kyllähän kuvien pitäisikin näyttää ammattimaisille, kun ammattilainen on ne kuvannut 😉 ( http://www.qumma.com/ ) paitsi se viimesin taitaa olla räpsästy KinkyPohjolan bileistä viime talvena 😀
    Katsotaan mitä saamma aikaan sitten seuraavalla kerralla. Itse tahdoin juuri tuollaisia kuvia ja minusta ne ovat hyviä. En ota siitä hernettä nekkuun, jos joku ei jostakin kuvissa tykkää 🙂 meitähän on erilaisia ja kauneus katsojan silmissä

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 79)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin