↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Nuori poika etsii dominaa

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Nuori poika etsii dominaa

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 296 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  DigDog 5 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

DigDog
    Jäsen

Nuori miehenalku 18v etsii dominaa Espoo, helsinki, tai muualta lähialueelta.

Nyt on nuorta lihaa tarjolla ja vielä komea yksilö. Etsin naista kenellä on välineet ja paikka kouluttaa tästä pehmolelusta totteleva esine.

Olit sitten kokenut tai aloitteleva domina, olet minun silmissäni vastauksen arvoinen, joten rohkene lähettää viestiä toki.

Pidän sidottuna olemisesta. Piiskasta. Ja opin sietämään kipua. Leluilla saa kiusata ja panna minua. Kehoni on kokonaan vapaassa käytössä mutta toivon että pidät minusta hyvää huolta.

Seksikin käy mainiosti mikäli sille päälle tulet, mutta se ei ole pakollista. Saat ratsastaa minulla niin kuin haluat ja voin (käskystäsi) ottaa ohjat käsiin.

Kun otat yhteyttä, kerro itsestäsi ja mitä voit tarjota minulle. Kuva on aina plussaa ja antaa takuuvarman vastauksen.

Minulla on tapana vastata kaikkiin viesteihin, joten tämä jos jokin antaa aihetta kirjoittaa. Yrittänyttä ei lasketa.

En ole vakava joten leppoisalla päällä ja terveillä papereilla olen täälä liikkeellä.

Vastaa: sunbreaker7@gmail.com

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin