Nuori mies etsii ystäviä nahkanaisista – kemioiden kohdatessa ehkä myös enemmän.

Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Nuori mies etsii ystäviä nahkanaisista – kemioiden kohdatessa ehkä myös enemmän.

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi Nahkapoju avatar Nahkapoju 1 kuukausi sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Nahkapoju avatar
    Nahkapoju
    Osallistuja

Hei!

Löytyisiköhän tätä kautta naista, tai ehkä paria, jota kiinnostaisi ystävystyä samanhenkisen nuoren ja fiksun vahvasti bi- ja tv-jutuista kiinnostuneen miehen kanssa? Olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia myös niistä asioista, joista ei miespuolisten heterofrendien kanssa puhuta. Iälläsi ja taustoillasi ei ole niinkään merkitystä. Jos kemiat kohtaa niin myös vakavampi suhde voisi olla mahdollinen, mutta ensisijaisesti kaipaan tutustumista uusiin ystäviin. Erityisesti viihdyn itseäni vanhempien 35-60v naisten kanssa, sillä elämänkokemus ja avarakatseisuus on heillä yleisempää.

Itse olen 26v mies joka nauttii urheilusta ja taiteista. Olen korkeakoulutettu ja hyvä kuuntelija. Vaikka olenkin maskuliininen olemukseltani niin minua kiinnostaa femiinisiksi mielletyt asiat – näen tavallaan asiat naisellisin silmin. Minua miellyttää esimerkiksi naisten tyyli, etenkin nahkamuoti.

Tällä hetkellä olen enimmäkseen etsimässä seksiä miesten kanssa, kuten tälläkin foorumilla tulee ilmi. Jos kuitenkin tahdot opettaa naiseksi pukeutumista niin olen kiinnostunut. Lyhyesti tiivistettynä voisi sanoa, että olisi mukavaa viettää aikaa seurassa jossa voisi olla oma itsensä, vaikka eroankin perinteisestä miehen muotista.

Jos uusi tuttavuus kelpaa niin laitathan yv:tä.

0
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.