↑ Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Nuori mies etsii omaa kultaa rinnalleen

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Nuori mies etsii omaa kultaa rinnalleen

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 1,805 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  methicalest 7 vuotta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

methicalest
    Jäsen

Uppailenpas tämän deitti-ilmoitukseni. Täällä siis kaipailee kivoista ja järkevistä naisista seuraa, joilla on kiinnostusta tai mieltymyksiä kumi/lateksi juttuihin tai haaveilee sellaisista. Ei tarvitse suinkaan olla mikään äärimmäinen kumifettari, pelkkä mielenkiintokin kumiin/lateksiin riittää. Niin tämmöinen 22v nuori mies, asiallinen ja luotettava tyyppi olen. Kaikenlainen seura kelpaa, seurustelusuhdehan se tietty olisi paras seura.. 🙂
    Niin ja siis kumin/lateksin ohella minua kiinnostaa/olen avoin kokeilemaan kaikenlaista kinkyilyä, mitä haluaisit kokeilla. Kumijutut eivät ole koko elämäni vaan pieni osa sitä, mutta kuitenkin vahva osa tietyissä määrin. Tykkään soitella kitaraa ja rumpuja, elokuvia on kanssa kiva katella. Musiikki on intohimoni, kuuntelen lähes tulkoon koko ajan jotain, rokkipainotteinen makuni on, mutta toki laidasta laitaan tulee itsekin kuunneltua. Lueskelenkin myös silloin tällöin jotain kirjoja. Pyrin käymään salilla säännöllisesti, lenkkiseuraa kaipailisin myös. Silloin tällöin on kiva käydä baareissa, mökilläkin olisi kiva viettää aikaa jonkun kivan neitosen kanssa soudellen ja luonnosta nauttien. Niin tatuoinneista pidän myös kun niitä on sopivissa määrin! Itseltäni löytyy kaksi, käsivarressa ja pohkeessa.
    Kuviakin voidaan tutustumisen myötä vaihdella, kiirettä ei kuitenkaan ole jos tuntuu siltä. Mutta sen verran kai osaan sanoa ulkonäöstäni että sitä löytyy, söpö on kai se sana mitä olen eniten kuullut. Voimakkaat kasvonpiirteet, silmiäni ja hymyäni on myöskin kehuttu. Ulkonäkö ei kuitenkaan itselleni ole kaikki kaikessa. Ja eikös sitä sanota, että "Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan". Luonteestani voisin sanoa että olen enemmän tällainen tunneihminen, kuin järki-ihminen, vaikka sitäkin löytyy ihan sopivissa määrin 😀 Olen jossain määrin myös herkkä ihminen, ja romanttisistakin asioista pidän.
    Jos pienikin kiinnostus heräsi, älä epäröi hetkeäkään laittaa viestiä. Enemmän olen kiinnostunut sinusta itsestäsi ja tutustua sinuun, mutta kivahan se olisi olla samat kiinnostuksen kohteet 🙂

Jutellaan ja tutustutaan rauhassa 🙂

methicalest
    Jäsen

kyllä on aika hiljasta naisrintamalla.

methicalest
    Jäsen

"methicalest" wrote: kyllä on aika hiljasta naisrintamalla.

Taitaakin tämä olla väärä paikka etsiä seuraa?
    Montakohan kauniimman väestön edustajaa on edes koko foorumilla.. 🙄

Feird
    Jäsen

Tarkat tilastot saa varmaan shinyboylta mut luulen et ehkä 5% korkeintaan 🙁

ClassicGent
    Osallistuja (Participant)

"methicalest" wrote: [quote="methicalest"]kyllä on aika hiljasta naisrintamalla.

Taitaakin tämä olla väärä paikka etsiä seuraa?
    Montakohan kauniimman väestön edustajaa on edes koko foorumilla.. 🙄

Joo-o, olen itsekin tullut samaan toteamukseen. Ei oikeastaan ole edes hiljaista, vaan pikemminkin kuollutta! Täällä on vain muutama Feirdin kaltainen piristävä poikkeus, josta hatunnosto heille. Tuo hänen arvauksensa kauniimman sukupuolen edustajista foorumilla voi olla aika lähellä totuutta. Tosin, kaapissaan nököttäviä hissukoita voi olla muutamia sen lisäksi – saa toki niinkin aikaansa viettää, mutta kyllä se mielestäni on vähän hölmöä – kivoja ihmisiä olisi jakamaan fetissejä ja sillä tavallahan se olisikin paljon mielekkäämpää ja antoisampaa. Noh, eihän sille mitään voi…muuta kuin toivoa parempaa.

Väärä paikka etsiä seuraa? Joo, siltä minustakin tuntuu! Olen kyllä seurannut muutamia muitakin vastaavia foorumeita, mutta ei voi olla huomaamatta, että ihan sama ongelma niilläkin näyttäisi olevan. Ei vaan kuitenkaan millään mahdu minunkaan kaaliin, että miksi asia voi ollakin noin hassusti. Erilaisia arvailuja aiheesta on tullut vastaan, mutta ei mielestäni mitään "järkeenkäypää" – selitykset kattaisivat mielestäni ehkä korkeintaan 5% "epäsuhdasta".

Jos keksit edes jollakin tavoin paremmin toimivan foorumin tähän, niin…

Sillävälin on pakko yrittää vaan itse kasvattaa itseäni eroon koko jutusta, mutta vaikeaa ja keljua se kyllä onkin – TODELLA! Melkein yhtä keljua kuitenkin on yksikseen tämän fetissin kanssa leikkiä, kun koko ajan käy mielessä, että miksi ei kiva kaveri kelpaa… muille kuin taviksille, jotka puolestaan eivät taas kiinnosta minua enää pätkääkään. Sellaiset suhteet eivät vaan minulla toimi, koska koko ajan puuttuu se jokin. Blääh! Olen luvannut itselleni, että en enää koskekaan naisiin, jotka mitenkään osallistuisi asiaan – sehän tarkoittaa toisaalta, etteivät oikeasti välitä kumppanistaan (olen itse ollut valmis osallistumaan muuhun kuin omien mieltymysteni mukaisiin juttuihin, jos se antaa kumpanille sen mitä hän kaipaa – sehän on siten omalla tavallaan antoisaakin!). Vika täytyy siis tässä kuitenkin varmaan olla itsessä (vaikka, minä en kyllä myönnä, että olisin näin hankalan fetissin jostakin itselleni pyytänyt!). Kuitenkin… jaksamista sinullekin ja parempaa onnea hakuun.

Feird
    Jäsen

Leikkikehän puolella on enemmän porukkaa mut samaa ongelmaa on sielläki valiteltu..sen lisäks siellä on enimmäkseen iha peruskinkyjä et ei se fettareitten osuus sielläkää päätä huimaa :F Kantsii käydä vilkasemassa jos ei oo sivusto tuttu ( http://www.leikkikeha.net )

methicalest
    Jäsen

Nyt tuli kyllä ClassicGentiltä asiaa kertalaakista. Näinhän se on, ei tunnu olevan muita vaihtoehtoja kuin yrittää näiden "vaniljoiden" joukosta löytää sellainen avaramielinen tyttö joka olisi valmis edes kokeilemaan näitä kivoja leikkejä, mitäpä siinä voisi hävitä! Kuitenkin, eipä ole tähän mennessä edes kokeilemaan halukkaita löytynyt, on se kumma vaan.. Eihän tämä nyt niin erikoinen tai sairas juttu ole! Ja usein olen myöskin miettinyt, miksi minulle tämmöinen fetissi on syntynyt, en minä sitä ole pyytänyt keneltäkään! Noh, näin se nyt vain on. Vaikea siitä on kasvaa erilleen, jotenkin tuntuu ettei se ainakaan minun osalta tule onnistumaan. Joten, pitää vain silmät auki katella ympärille jos löytyisi vielä kokeilunhaluinen tyttö.. 🙂
    Tässä alotinkin treffailemaan erästä tosi nättiä neitosta. Vähän vaan vaivannut mieltä, missä vaiheessa ja miten kertoisi tästä fetissistä. Joka tapauksessahan se tulee täysin puun takaa hänelle, mut ei kai siinä muu auta kuin avautua.
    Se siinä vaivaakin, kun pitäisi kertoa viimeistään ennen petipuuhia tästä.

Ja Feirdille, leikkikehä.nettiin tutustuminen menossa, hiljaista vielä toistaiseksi ollut..

ClassicGent
    Osallistuja (Participant)

Kiva, jos joku löytää jakamistani kokemuksistani /käsityksistäni jotain omakohtaisesti käyttökelpoista, mutta…on kuitenkin huomattava, että en ole mikään muita neuvomaan, kun ei oma ystävänhakunikaan ole toistaiseksi onnistunut. Paljoa enempää ei kuitenkaan kukaan voi itsestään antaa, kuin tarjota vilpittömästi ja avoimesti läheisyyttään, rakkauttaan ja aitoa ystävyyttä. Jos siihen ei osata tarttua, niin eihän sille mitään mahda.

Nii-in, ei koko tämä juttukaan ole minusta mitään sairasta, eikä mitään NIIN erikoistakaan. Yleisestihän ihastellaan ja silitellään jotain silkki- ja satiinipöksyjäkin, vaikka ne olisivat nauhojen lisäksi vain postimerkin kokoisiakaan. Kumisina ne taas ovat suoralta kädeltä sairaita, vaikka niissä olisi millaiset röyhelöt tai pitsit(?). Niin, että ketkäs ne päästään sairaita ja ahdasmielisiä ovatkaan? Just!!!

Jos kuitenkin haluat jatkaa hakuasi tuolta "vanilla-world’ista", niin ehdottaisin, että et ainakaan ihan alkajaisiksi esittele mitään heavy-rubber -juttuja. Puun takaa tulee hänelle, mutta annat sen kuitenkin niin pehmeästi kuin osaat. Kokeile vaikka antamalla jokin uikkari /body-tyyppinen asuste kokeiltavaksi (vaikka pinkkinä – ei ihan suoraan rankkoja fetissi-mielleyhtymiä antavaa). Toisaalta, ole aina herrasmies naiselle – toisen kunnoittaminen on avainasioita, eikä se asia muutu missään suhteessa. Ne rajat sitten muotoillaan aina yhdessä, ja ne voivat sitten laajeta kinkyiksikin asti, jos sinulla on onnea. Lähtökohtaisesti mikään näin syntyvä ei ole normaali-ihmisille sairasta tai tuomittavaa. Muiden asenteet ja ajatukset ovat omansa, eikä niistä tarvitse välittää tuon taivaallista – vain sinulla ja tytölläsi on merkitystä. Ei pidä lapsellisesti menettää malttiaan ja näyttää pettymystään, jos ei jokin juttu vaan partnerille sovi. Siihenkin voi aikaa myöten löytyä miellyttäviä kompromisseja ja asiat kypsyvät mielissä. Kuitenkin asioista kannattaa jutella mieluummin mahdollisimman aikaisin, kun jättää niitä myöhemmälle – silloin pettymys ja mahdollinen menetys tuntuu suuremmalta ja turhauttavammalta. Jos asia toisaalta tyrmätään suoralta kädeltä, niin ei sellainen suhde silloin olisi muutenkaan toiminut – sen voin kertoa valitettavan omakohtaisesti, vaikka en nyt mikään Casanova olekaan (se yks aito kumileidi riittäisi!). 🙄

Onnea!

ClassicGent

methicalest
    Jäsen

Ilmoitusta päivitelty.

reggie
    Jäsen

Ihan tämmöisen "vaniljan" naisen kommentti asiaan. Oma mieheni löytyi netistä ja aika alussa seurustelua hän paljasti erinäiset fetissi- ja kinkyilytaipumuksensa. Ensimmäinen reaktioni oli paniikkikohtaus ja oli todella lähellä, ettei juttu jäänyt tämän takia siihen. Itse asiassa jos olisin alunperin tiennyt asian koko kirjossaan, en ehkä olisi alkanut seurustelemaan ollenkaan. Uskokaa tai älkää, mutta olen joutunut käymään psykologin luona käsittelemässä ahdistustani liittyen seksuaalisuuteen.

Tätä nykyä asumme yhdessä ja olen tullut fetisseissä vastaan käyttämällä miehen toivelistalla olevia vaatteita/asusteita. Itseä ne eivät kiihota tai sytytä juurikaan, mutta toisaalta eivät tunnu pahaltakaan. Olen ajatellut että jos joku juttu on ok tai edes neutraali niin se ei ole minulta pois, jos mies tykkää. Toki pidän huolen että saan myös omat iloni, tylsillä ja "tavallisilla" jutuilla ehkä mutta ne minua eniten miellyttää.

Siispä yhteenvetona, on se mahdollista löytää kumppani näihin iloihin myös "ulkopuolelta", mutta varaudu kaikenlaiseen vastaanottoon ja jopa pettymyksiin. Olen haukkunut miestäni pervoksi ja vaikka miksi, kun en voinut alussa käsittää millään näitä mieltymyksiä. Omassa pienessä maailmassani tämmöisiä juttuja ei ollut edes olemassa (juuh olen kasvanut kaiketi pumpulissa). Ole hienotunteinen, etene asiassa varovasti ja hyväksy se, että sitä "täydellistä" kumppania tuskin kävelee vastaan. Elämä on kompromisseja.

methicalest
    Jäsen

Kiitokset reggielle viestistä! En ole nyt pahemmin käynyt foorumilla pyörimässä, ja nytkin hieman kiireellä tässä joten tiivistän asiani:

Kyllä kokeilun haluisia mimmejä ns. vaniljaosastoltakin löytyy! Yhdyn täysin reggien viestiin. Ja tämä kyseinen mimmi keneen tutustuin, suhtautui alusta lähtien hyvinkin asiallisesti fetissiini, yllätyin! Seuraavalla viikolla oli jo nahkalegginsit ostanut kun asiasta mainitsin, ja kumisia puuhia valmis kokeilemaan vaikka eivät niin sanotusti häntä ne sytytäkään. Mutta naisen omat mieltymykset ja kiinnostuksen kohteet otetaan yhtälailla huomioon, elämähän on kompromisseja täynnä! 🙂

ps. fettarijätkät ei luovuteta! 😉

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin