Palaa kohteeseen Nainen etsii miestä

Nuorelle naiselle seuraa

Foorumit Fetissi – Deitti Nainen etsii miestä Nuorelle naiselle seuraa

Tämä aihe sisältää 14 vastaukset, 14 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi suvi lumio avatar suvi lumio 1 vuosi, 9 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Nimetön

Heti ensimmäiseksi on pakko ilmaista etten etsi seksiseuraa, vaan ihan tuttavuuksia, ystäviä, ehkä jopa suhdettakin jos jonkun kanssa klikkaa oikein hyvin. :’)

Olen kohta 21-vuotias nuori nainen pääkaupunkiseudulta. Olen aina omannut jonkinlaisen kiinnostuksen nahka/latex/pvc yms. asusteisiin (eritoten naamiot, kokopuvut yms.) ja seksuaalista puolta voisi muutenkin kutsua melko kinkyksi. Materiaalien lisäksi bdsm meno kiinnostaa, kuten myös sotilasunivormut ja rekvisiitta. Olen myös erittäin sopeutuvainen sekä erittäin avoin ja innokas kokeilemaan uusia juttuja. Valitettavasti olen kuitenkin ns. "pysynyt visusti kaapissa" ja jäänyt tämän myötä kaikesta paitsi, mutta nyt vihdoin pienen rohkaisun jälkeen päätin yrittää etsiä samanhenkistä seuraa. Toivottavasti mahdolliset yhteydenottajat siis ymmärtävät että liikun hieman mukavuusalueeni ulkopuolella paljastaen ensimmäistä kertaa mieltymyksiäni, joten en välttämättä ole mikään nopean "nähdään heti" -toiminnan nainen. Olisi siis kiva tutustua ensin rauhassa netin välityksellä, enkä välttämättä ole heti näyttämässä kuvaani tai mitään. Tunnistamisen kuumotus on kuitenkin suuri, joskaan en usko että täällä liikkuu hirveän tuomitsevaa porukkaa. (’:

Luonteeltani olen melko taiteellinen ja luova sielu, joten käsi kädessä kulkee myös äärimmäinen suvaitsevaisuus ja innokkuus uusia ja joidenkin mielestä jopa erikoisia asioita kohtaan. Erittäin rauhallinen, joskin tutustuessa melko eläväinen ja värikäs tapaus. Harrastuksikseni voisi luetella mm. piirtämisen, konsolipelaamisen ja elokuvien sekä sarjojen katselun. Elokuvissa lähinnä kauhu, gore ja trillerit iskee. Tatuoinnit ja lävistykset ovat lähellä sydäntä, joskaan tatuointeja ei (vielä) ole ja lävistyksiäkin löytyy hyvin maltillisesti. Kropaltani olen lyhyt ja laiha, en mitenkään erityisen muodokas. Petite -termi saattaisi siis kuvastaa melko hyvin. En myöskään pidä itseäni mitenkään erityisen nättinä, mutta kaipa sellainen perus OK kuvastaisi melko hyvin.

Jos tosiaan kiinnostaa jonkinlainen tuttavuus, rohkeasti vain yhteydenottoja tulemaan!
    Ensisijaisesti esim. sähköpostiosoitteiden vaihtaminen olisi mukava juttu.

1+
    reijo avatar
    Nimetön

Vastaahan tänne [email protected]

0
    Nimetön
    Nimetön

Täällä olis poikamies, etsii naista fetissien merkeissä, [email protected] 🙂

0
    Nimetön

Yksityisviestiä saapui

0
    Nimetön

Moi, laitoin yv:n.

0
    Nimetön

moi oon 41 v yrittäjä kundi !sul oli magee profiili..ite tykkään käyttää latexii pvc tai nahka asuja..yksin vähän tylsää..ois kiva tutustua s.posti [email protected] jutellaan sit lisää

0
    kawo avatar
    kawo
    Osallistuja

laita viestiä [email protected] kitos

0
    Nimetön

hei täällä vajaa 50 mies vailla naista ja kihkeitä iltoja pistä postia [email protected]

0
    Timppa avatar
    Timppa
    Osallistuja

Oletteko mahdollisesti huomanneet että kyseinen käyttäjä on kirjautuneena ollut täällä yhden ainoan kerran voi olla että kyseinen henkilö ei mahdollisesti tule käymään täällä kovin usein?

0

Erittäin hyvä ja kypsä ilmoitus. Tämmöisiä enemmän naisväeltä(kin). Ei asiaan syventynyt tarvitse olla kunhan kiinnostusta sekä uteliaisuutta riittää. Kyllä innostus ajan ja kokeilun kanssa kasvaa jos pieni palo on! 😀

Itse olen katsellut myös että ilmoittajaa ei ole sitten kerran jälkeen palstalle palannut?

0
    Nimetön

"Timppa" wrote: Oletteko mahdollisesti huomanneet että kyseinen käyttäjä on kirjautuneena ollut täällä yhden ainoan kerran voi olla että kyseinen henkilö ei mahdollisesti tule käymään täällä kovin usein?

Justiinsa meikäläisen tuuria että löytyy jostain noin saman ikäinen samoista asioista kiinnostunut, ja sitten se melkein häviää kuin tuhka tuuleen.

0
    Nimetön

Eihän se mitään tuuria ole vaan realismia. Ei pervoja naisia ole olemassakaan, miehet ja pojat täällä(kin) vaan juttelevat keskenään.

0
    Nimetön

Moi,

täällä olisi yksi mukava hoikka mies, jolla samanlaisia harrastuksia. Mailaile niin jutellaan enemmän.

t. roy

0

Moi, ilmoituskeksesi on jo vähän vanha mutta jos kiinnostaa niin tulen mielelläni nahkahousuineni vähän leikkimään, kerro mitä muuta haluat. t, 39v mies  p.helsinki

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.