↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

New Rock Saappaat

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit New Rock Saappaat

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 981 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  RP 2 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

tuppu76
    Jäsen

Onko muilla vetoa New Rock saappaisiin. Itellä tulee oireita varsinkin pitkävartisista Reactor saappaista naisten jaloissa. Netistä löytyy kuvia kyl reilusti, mut videoita en ole löytänny, ku ihan muutaman. jos joku omistaa tai löytää kyseisiä videon pätkiä, niin tänne vaan näytteille. Ja tietysti myös omat kuvat käy. 😉 Parina kesänä oon saanut moottoripyörän kyytiin erään naispuoleisen frendin joka käyttää Reactoreita. Mut vaan pyöräillessä. Sopivat aivan mahtavasti tiukkojen nahkahousujen kans. Harmi vaan ku ajaessa ei oikeen voi katella taakse. 😀 Olen yrittänny vihjaista, et vois Reactoreita "muuallakin" käyttää. Ei vaan asia ole edennyt…

Muul1
    Osallistuja (Participant)

Täytyy sanoa, ettei noissa New Rockeissa varsinkaan naisen jalassa, säväytä mikään. Pitää tietysti perustella. Minusta liian raskaan näköisiä ja rajujakin, ei mitään seksikkyyttä. Sirot pitkät saappaat tai korkkarit ovat parasta ruokaa silmälle 😉

tuppu76
    Jäsen

Se rajuus mun mielestä siinä on se paras juttu. Mut kaikkihan ei tietenkään voi pitää kaikesta. 🙂 Harmi vaan ku, sellaisia naisia vähemmän näkee, ainakaan täällä suomessa, jotka kyseisiä saappaita käyttää. New rockit yhdistettynä muuhun nahkaan… voi voi…

Muul1

No, onhan New Rockilla joitain vähän sirompia ja naisellisempiakin malleja. Ne on ihan ookoo. Itseä vaan häiritsee tosiaan tuo raskas tekoisuus. Olen nähnyt joskus aika huvittavia ilmestyksiä 😀 On muuten vinhan näköistä, kun sellainen teini kellä on jalat kuin riisitikut, niin on vetänyt jalkaansa sellaiset hillittömät rautasaappaat 😆 Hyvä että jaksaa niitä nostella kävellessään.

jaketheman

Sama on meikäläisellä, nuo new rockin saappaat ei kolahda. Liian raskaan näköisiä. Mutta, makunsa kullakin 🙂

lederhose

Mites nuo pennangalanin kengät. Mielestäni makeet nuo platform- pohjaiset saappaat.

https://www.google.fi/search?q=pennanga … 5#imgdii=_

Lederhose

tuppu76
    Jäsen

Jep. En voi kyl moittia Pennangalaneitakaan. Mut siltikin mun ääneni menee New Rockin saappaille. 😉 Niissä vain on sitä jotain ja paljon. 😀 Aito nahka ja luonnon kumi… 😛 😛 😛

RP
    Jäsen

Minusta myös new rockin raskaamman tyylin kengät näyttää hyvälle. Korkkareita en ole koskaan kovin ihaillut, harvoin niin hoikka käyttäjä, että olisivat edukseen. Mutta makunsa kullakin.. 🙂

Muul1

"RP" wrote: Minusta myös new rockin raskaamman tyylin kengät näyttää hyvälle. Korkkareita en ole koskaan kovin ihaillut, harvoin niin hoikka käyttäjä, että olisivat edukseen. Mutta makunsa kullakin.. 🙂

Niin että siis jos käyttää korkkareita, pitää olla joku nälkäkurki(ko)? Että muodokkaampi nainen voi käyttää vaan noita New Rockin katujyriä, että näyttää hyvälle…joopa joo 🙄

RP
    Jäsen

Muul1… no ei. Ai onko tämä kans näitä foorumeita, missä laihoja nimitetään vaikka miksi, mutta lihavia ei saa nimittää miksikään? 🙂
    Eiköhän nämä makuasiat ole itsekullakin ihan yhtä oikeita mielipiteitä, vaikka mielipide olisikin ihan oma…

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin