↑ Palaa kohteeseen Myydään

Naisten laadukkaat ja uudet Highway1 nahkafarkut 38 ja 40

Info Foorumit Ilmoitukset Myydään Naisten laadukkaat ja uudet Highway1 nahkafarkut 38 ja 40

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 496 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LeathersuitLarry 8 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

LeathersuitLarry
    Osallistuja (Participant)

Lousilta tilasin viime elokuussa itselleni kahdet lammasnappaiset Highway1:t kun niitä joku näillä palstoilla kehui. Hinta n. 40 e. Samalla tilasin vaimolle sekä kokoa 38 että 40 (naiset kun vaihtavat kokoaan kerran pari vuodessa). Vaimolleni tuo malli ei kuitenkaan käynyt koska hänellä on erittäin hoikka vyötärö, mutta takaosasto on välillä kokoa 38 ja välilllä 40. Koko ei ole tuumakoko vaan normaali naisten kokomerkintä.

Joten nyt olisi ylimääräiset naisten pehmeät lammasnappaiset Highwayt tarjolla tuolla Lousin hinnalla 40 e / kpl tai molemmat 75 e yht. Louisilta näkyy löytyvän vielä kokoa 34 mutta muille kokovaihtoehdoille viimeinen mahdollisuus on tässä. Ei tule Saksan postikulujakaan. Muut HW1:t näyttäisivät olevan jäykempää nautaa/puhvelia.

Hämmästyttää muuten tuo hinta koska housut ovat todella laadukkaat. Itsellä on ollut jatkuvassa käytössä nyt 10 kk ja edelleen toimii hyvin. Pehmeää lammasnappaa, sisävyötärökaistale kangasta, nepparit ja muut sulkimet paremmat kuin mitä joissakin yli 400 e housuissanikin.

Nämä olisi siis nyt tarpeettomana. Osta vaimollesi/tyttöystävällesi kasvun tai laihtumisen varaa tai varaudu mahdollisiin eri kokoisiin tyttöystäviin.

Laita yv niin sovitaan miten toimitaan. Itse olen Tampereella.

Tässä HW1 miehen päällä.

LL

Tuulia
    Jäsen

Siis naisten kokoa 38 ja 40 vai tuumakoossa 38" ja 40"? Niissä kun on aika iso ero…

LeathersuitLarry
    Osallistuja (Participant)

"Tuulia" wrote: Siis naisten kokoa 38 ja 40 vai tuumakoossa 38" ja 40"? Niissä kun on aika iso ero…

Olipa jäänyt minulla hieman ristiriitaiseksi tuo kokomerkintä – sorry.

Koko on siis 38 ja 40. Ja kysessa ei ole tuumakoko.

LL

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin