Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Naisseuraa ja miksei tositarkoituksellakin?

Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Naisseuraa ja miksei tositarkoituksellakin?

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi rokkijusa avatar rokkijusa 2 viikkoa, 1 päivä sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    rokkijusa avatar
    rokkijusa
    Osallistuja

Moi.

Olen 34-vuotias mies länsi-uudeltamaalta. Keväällä päättyneen pitkän parisuhteen jälkeen ajattelin, että viihdyn sinkkuna ihan heittämällä. Mutta kyllä sitä vaan alkaa kaipaamaan naista kainaloon jota/joka pitää hyvänä :rose: Ravintoloissa viihdyn sen verran huonosti, että eipä sitä kautta ainakaan seuralaista löydy.

Olen terve, 183cm/96kg, en polta ja mukia otan harvakseltaan ja silloinkin, kun otan niin olen harmiton seuramies. Huumorintajua löytyy ja paljon. Niin ja Paula Koivuniemi laulaa minusta eli omistan tummat silmät ja ruskean tukan :yes: Ammatiltani olen kirvesmies. Harrastuksiin kuuluu vapaaehtoinen pelastustyö, kalastus joka tosin on alkanut jäämään taka-alalle ja kyllä tämä asunnon ja sen pihanhoito pitää jo lukea harrastukseksi sen verran aikaa se tuppaa viemään.

Oma fetissini on ehdottomasti iloinen ja itsevarma nainen jolla on kumifetissi. Ikää saisi olla n.25-40vuotta. Asustelethan länsi,-keskiuudellamaalla tai kantahämeessä? Sinun ei tarvitse olla mikään sportti mimmi, vaikkei sekään huono luonteenpiirre ole. Hiustenvärillä ei ole väliä. Pääasia on että hiukset löytyy :heart:

Yhteydenotot: [email protected]

0
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.