↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Nahkavaatteet-teemmekö itse kärpäsestä härkästä?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Nahkavaatteet-teemmekö itse kärpäsestä härkästä?

Tämä aihe sisältää 14 vastaukset, 1,194 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kiiilto 2 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

Tämä aihe tuli mieleeni monen asian seurauksena. Suurimmaksi osaksi tosiasiasta, että minua harmittaa meidän oma ja muiden ihmisten suhtautuminen nahkavaatteisiin. Etenkin kun ajattelen sitä, että nuoruudessani omasta mielestäni nahkahousut olivat pinnalla ja niitä pitivät päällä täysin normityypit eikä niitä pidetty mitenkään outoina. Tietenkin voi olla että kyseinen mielipiteeni johtuu vain siitä että olin niin naivii:) Siinä mielessäni en ikinä nähnyt niissä mitään outoa. Sitä vastaan tietenkin tavallaan voisi sotia se tosiasia, että olen todella nuoresta alkaen pitänyt nahkavaatteita äärimmäisen seksikkäinä vaatteina, mutta siltikin olen aina ollut sitä mieltä että se on vain minun mielipiteeni. Esim. entinen vaimoni piti farkkuja seksikkäimpinä mahdollisina housuina ja farkut ovat housut siinä missä nahkahousutkin, muttei farkkuja vastaan ole yleisesti ottaen huonoa mielipidettä. Ja en ole asiaa tutkinut muttei käsittääkseni farkuista tykkäävillä ole omia fetismisivuja. Saa korjata jos joku tietää sellaisia olevan:)

Takaisin siihen että alkaessani itse pukeutua nahkahousuihinkin 2000- luvun alussa minulla ei ollut minkäänlaista pelkoa tai aavistusta siitä että minua voitaisiin pitää outona tai homona koska pukeudun nahkahousuihin. Alkuaikoina muistankin saaneeni paljonkin positiivisia kommentteja. Sitten 2005 vuoden paikkeilta alkaen on harvakseltaan tullut tilanteita, joissa jotkut pöljät penikat ovat heitelleet homokommentteja tai muuten vaan hirnuneet. Kyllähän ne ärsyttääkin mutta loppujen lopuksi moinen negatiivinen asenne vaan huvittaa minua.

Joskus tulee mieleen sekin että kun katson esim. Game Of Thrones sarjaa niin kyllähän siinäkin näkyy nahkahousuissa liikkuvia ihan normiukkoja ja naisia eikä niitä varmana pidetä minään homoina tai outoina. Tuo oli vaan yksi esimerkki, pointti oli se että aikojen saatossa nahkahousut ovat olleet kuvioissa paljon esim. farkkuja kauemmin ja ei niitä ole pidetty mitenkään outoina. Se että jollakin ihmeen lailla niistä on nykykulttuurissa onnistuttu saamaan monille sellainen mielipide että niitä pitävät vaan homot tai ilotytöt, ei sen pitäisi vaikuttaa meihin jotka tykkäämme pukeutua nahkahousuihin. Mistä itseasiassa tulikin mieleeni se että äärimmäisen naurettavaa on se että nahkatakkeja vastaan ei kenelläkään ole isommin mitään, mutta nahkahousuja vastaan taas on. On kyllä naurettavuuden huippu jos tosiasia on että kun ihminen pukeutuu hyvännäköiseen nahkatakkiin niin hän on todella cool ja ajan hermoilla, mutta kun yllä ovat nahkahousut niin onkin homo tai prostituoitu.

Se harmittaa myös että joissain viestiketjuissa tulee viestejä, joissa ihmiset kirjoittavat pukeutuvansa nahkahousuihin tai pvc housuihin, mutta sitten pukevat niitten päälle farkut ollessaan ulkoilmassa. Tuo harmittaa todella paljon. Voin ymmärtää että esim. pelkää muitten kommentteja ja mielipiteitä kun kerta asiasta ollaan tehty niin iso, mutta itse pyrin pukeutumaan nahkahousuihin ja nahkatakkeihin aina kun vaan pystyn. En minään kannanottona tai oman nahkafetismini esille tuomisena vaan ainoastaan siksi koska itselleni ne ovat ehdoton ykkösvaihtoehto miten haluan pukeutua ja en minä halua elää kuin joku strutsi, joka piilottaa päänsä hiekkaan. Itselleni nahkavaatteisiin pukeutuminen on täysin luonnollista ja en mahda sille mitään jos jollain on asiasta mielipide, mutten ala pelkäämään sitä että entä jos kaikki eivät pidä nahkavaatteistani.

Loppuun ehkä kaikista pöljin juttu. Se että mielessäni olen monesti kyseenalaistanut koko nahkafoorumin olemassaolon ja sen että olen itsekin täällä. Syy siihen miksi liityin tänne ja miksi olen edelleen täällä on se että nahkahousuista on tehty niin muodin ulkopuolella oleva asia kuin melkeinpä mahdollista joten kaduilla liikkuessa niitä ei kyllä näy joten siksi liityin tänne ja siksi olen yhä täällä koska tämä on edes yksi paikka, josta saa aika ajoittain pieniä kicksejä:) Mutta toisaalta koko tämä foorumi itsessään tuo joskus sellaisen olon kuin me jotka pidetään nahkahousuista, pvc housuista ym. kiiltävistä housuista ja takeista oltaisiin joku säälittävä pervojoukko. Jälleen takaisin siihen että onko esim. farkkuihmisillä omaa fetismisivua…Mutta se että ihmisillä on eri asioita mitkä kiihottaa ja tuo hyvää oloa. Se että meille ne ovat nahka, kumi, pvc ym. vaatteet niin se on vaan meidän juttu, mutta ei se tee meistä pervompia kuin ihmisistä, jotka kiihottuvat farkuista, hyvin istuvista pukuista tai mekoista. Ois mukava kun jotenkin me itse voitaisiin vaikuttaa siihen että vaikka yleinen mielipide olisi meitä vastaan osittain niin ollaan me vaan niin kuin se olisi meille maailman luonnollisin asia ja eletään sellaisina kuin ollaan. Itselleni tärkeintä on se että pyrin olemaan ok tyyppi ja sillä ei ole väliä olenko ok tyyppi sitten farkuissa vai nahkahousuissa. Ei vaatteet mua määrittele vaan oma persoonani ja tekoni.

Joten joo, tässä jotain pientä mitä mieleen tuli. Varmaan paljon unohtui ja ei kukaan olisi jaksanut lukeakaan hirveätä romaania, jos jaksaa lukea edellä mainittujakaan juttuja. Tarkoitus ei ole provosoida tai loukata ketään, halusin vaan tuoda esille joitain mielipiteitä mitä on tullut mieleen kun olen lukenut eri keskusteluja ja kommentteja täällä.

Ai niin, kyllähän tämä ihana sivusto tietenkin on koska muuten ei näkisi mistään esim. seksikkäitä kuvia julkkiksista nahkahousuissa:)

LaFetisse

Voisin kuvitella, että farkut yleensä nähdään henkilön omaa seksikkyyttä korostavana tekijänä, kun taas fetisismissä kyse on seksuaalisesta kiinnostuksesta nimenomaan siihen materiaaliin.
    Epäilemättä farkkufetisistejäkin kuitenkin löytyy ja maailman mittakaavassa todennäköisesti myös heille suunnattuja keskustelufoorumeita.

Vaikka nahka/kumi/PVC-fetisismi on fetisismeistä yleisimpiä, on merkitsevän voimakas fetisismi itsessään käsittääkseni kohtalaisen harvinaista. Itse kukin kuitenkin varmasti haluaa verkostoitua jakaakseen näkemyksiä ja kokemuksia toisten samanmielisten kanssa, mikä auttaa hahmottamaan omia mielen kiemuroita suhteessa muihin. Juurikin tuosta harvinaisuudesta sekä arkaluontoisuudesta johtuen ovat verkkokeskustelupalstat käteviä alustoja tällaisen verkostoitumisen mahdollistamiseksi.

Tuosta julkisesta ja näkyvästä fetissiasun käyttämisestä.. se on mielestäni vähän kaksipiippuista etenkin jos materiaalina on niinkin epäkäytännöllinen arkikäytössä kuin lateksi.
    Toisaaltahan siinä ei ole mitään ihmeellistä, kukin pukeutukoot miten haluaa (kunhan pukeutuu riittävästi). Toisaalta taas joissain tapauksissa tulee sellainen vaikutelma, että yritetään väkisin julistaa omaa fetissiään, jolloin asetelma sivuaa julkista seksuaaliaktia. Se on asia, jota ei välttämättä pitäisi hieroa jokaisen vastaantulijan naamalle noin kuvainnollisesti ilmaistuna. Maalaisjärki ja huomaavaisuus muita kohtaan on pidettävä mukana. Ehkä hyvä nyrkkisääntö voisi olla, ettei ihmisten ilmoille kuulu pukeutua jollain tavalla pelkästään fetissin vuoksi.

PS: Onpa hienoa nähdä vähän syvällisempi ja pohdiskeleva ketjun aloitus täällä vaihteeksi. Toivottavasti keskustelua syntyy ja tällaisia tulisi useamminkin.

hassujussi
    Jäsen

Olen Leatherdragonin kanssa täsmälleen samaa mieltä melkein kaikista mainituista asioista. Välillä on tunne, että en oikein jaksa kaikkia tällä sivustolla olevia "keskusteluja", tosin eihän minun tarvitsekaan ja tsekkaankin yleensä vain minua kiinnostavat. Mutta yleisellä tasolla sanoisin, että sekä fettarit ja ns. muut ovat tehneet kärpäsestä härkäsen. Eli mennään ainakin toisinaan turhan äärilaidalla tai katsantokannasta riippuen toisella äärilaidalla. Tosin en ole mikään ketään tuomitsemaan mutta olenpahan laittanut merkille.

Itse tykkään käyttää tilanteesta riippuen nahkaa ja/tai farkkuja, kun liikuskelen julkisilla paikoilla. Kotona lähinnä verkkareissa tai vieläkin rennommasti. Mutta harvemmin enää ajattelen, missä tilanteessa ja miten olisin pukeutumatta nahkaan. Yleensä silloin, kun tiedän, että esim. töissä täytyy nuohota mitä kummallisimmissa paikoissa (lue: ahtaissa, pölyisissä, likaisissa), jätän nahkahousut kotiin. Jos taas tiedän, että töissä päivä menee enimmäkseen tietokoneen ääressä, niin aika usein on nahkat päällä. Niin kuin tänään. Toisaalta taas esim. juhlatilanteista riippuen laitan melkein aina vain nahkahousut ja pikkutakin tai neuleen. Häissä, hautajaisissa ja esim. isäni 70-vuotisjuhlissa laitan jopa puvun ja krakan mutta ne on melkein ainoat juhlatilanteet, joissa en käytä nahkaa.

En sen suuremmin mieti, mitä muut miettii. Teen niin kuin itse parhaaksi näen ja koen mukavaksi. Farkut on ok, nahkahousut on ok. Se on niin tilanteesta kiinni. Jos joku pitää minua outona, pitäkööt. Jos pitävät fettarina, pitäkööt. Vaimoni ainakin tietää mieltymykseni nahkaan mutta meillä on siitä niin hyvä ymmärrys keskenämme, ettei hän huomauta kuin siitä, että välttämättä huppari ei sovi nahkahousujen kanssa. Mutta minun mielestä kyllä sopii :).

Voisin sanoa sekä nahkafettareille että myös ei-fettareille: hankkikaa elämä! (niin kulunut sanonta kuin onkin).

Admirer

Minä olen vähän sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia.
    Eli että ei näin moniselkoisesta korvienväliasiasta kannata kovin täsmällistä totuutta etsiä, koska jokainen näkee ja kokee asiat omalla tavallaan. Ja hyvä niin.

Yksi sanoo, että nahka- tai kumivaatteissa kulkeminen on niin luonnollisen arkipäiväistä ettei ymmärrä kuinka siitä voidaan tehdä iso numero.
    No esimerkiksi minulle se ei ole sitä. Enkä lopulta edes halua tulevankaan liian arkipäiväistä. Olen näet huomannut, että kicksit laimenevat kun homma arkipäiväistyy.
    Mulle nahka on SE juttu. Siis materiaali, joka kiihottaa mutta johon pukeutuneena haluan ja kehtaan liikkua kylillä. (Latex on mulle liikaa fantasiamaailmaa ollakseen ns. julkinen materiaali.)
    Ihan aikojen alussa, kun tohdinn ensimmäisiä kertoja liikkua julkisesti nahkahousuissa ilman moottoripyörää, niin todentotta, olin kokoajan lievästi kiihottuneena ja meisselin pää märkänä. 😉 Tajusin, että jees , tää on mun juttu. Sitten kun käyttö on arkipäiväistynyt niin hepin pää on kuivunut. Siispä haluan pitääkin kielletyn hedelmän makua, koska sehän se juttu justiin on. Siis mulle.
    Mutta kuten edellä on saatu lukea, jollekulle toiselle nahkavaatteet ovat yhtä arkipäiväisiä kuin farkut.
    Ja tiedän, fetisismi oli vielä muutama vuosi sitten luokiteltu sairaudeksi. Voi miten ihana tauti.

Tästä syystä en ole esimerkiksi työpaikalla, työpaikan bileissä tai sukulaisissa käyttänyt nahkahousuja.
    Pystyisin siihenkin totuttautumaan mutta hintana olisi taas tunneskaalan laimeneminen pykälällä tai parilla ja sitä en halua.

Aivan eri layeri on taas nahka tai kumi toisen henkilön päällä.
    Näihin pukeutuva nainen on ihaninta mitä tiedän. Ja kaikkein ihaninta on varttuneempi ja kokeen oloinen nainen tyylikkäässä nahka-asussa. :thumbup:
    Mutta nämä materiaalit miellyttävät vaikka olisivat miehenkin päällä. Aluksi säpsähtelin asialle, kunnes tajusin, että kyse on nimenomaan materiaalista eikä henkilöstä sen sisällä.

Tästä päästäänkin sitten siihen ainoaan itseäni ärsyttävään asiaan näissä kuvioissa.
    Eli jo edellisissä kirjoituksissa mainittuun stereotypiaan: nahkaan pukeutuva mies = homo.
    En haluaisi tulla luulluksi/leimatuksi homoksi. Ei siksi, että minulla olisi kerrassaan mitään homoutta vastaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten sanottu.
    Vaan yksinkertaisesti siksi, että olen hetero.
    Ja kyllähän tämä vaikuttaa osaltaan esimerkiksi baaripukeutumiseen, pakko myöntää. Näin pikkusieluinen olen.
    Ruoskikaa vaan ihan vapaasti. Mutta mielellään sitten nahkaruoskalla ja rintaliiveillä.
    Luin jostain toiselta foorumilta mielestäni hauskan pilke silmäkulmassa heitetyn lausahduksen: "Mikä yksinoikeus muka homoilla on nahkafetissiin." Juuri näin. Se on kansalaisen perusoikeus sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

"Hankkikaa elämä"
    Mmjoo… Tämä on osa sitä hankintaprosessia. 😛

ps. Niin se kärpänen ja härkänen. Yksi näkemys on se, että kärpänen on aina näyttänyt härkäseltä ja hyvä niin.

simo

"LaFetisse" wrote:
    Tuosta julkisesta ja näkyvästä fetissiasun käyttämisestä.. se on mielestäni vähän kaksipiippuista etenkin jos materiaalina on niinkin epäkäytännöllinen arkikäytössä kuin lateksi.
    Toisaaltahan siinä ei ole mitään ihmeellistä, kukin pukeutukoot miten haluaa (kunhan pukeutuu riittävästi). Toisaalta taas joissain tapauksissa tulee sellainen vaikutelma, että yritetään väkisin julistaa omaa fetissiään, jolloin asetelma sivuaa julkista seksuaaliaktia. Se on asia, jota ei välttämättä pitäisi hieroa jokaisen vastaantulijan naamalle noin kuvainnollisesti ilmaistuna. Maalaisjärki ja huomaavaisuus muita kohtaan on pidettävä mukana. Ehkä hyvä nyrkkisääntö voisi olla, ettei ihmisten ilmoille kuulu pukeutua jollain tavalla pelkästään fetissin vuoksi.

Meinasinpa itse juurikin samaa tänne kommentoida. Mitenkään Project L:ää vastaan hyökkäämättä voisin myös huomauttaa, että siinäkin projektissa on hieman arveluttavan kuuloinen tavoite. Ihan kivoja/hienoja kuvia ottavat, mutta jos projektin tavoite on tosissaan ajaa lateksin käyttöä arkiasuissa niin kuulostaa vähän siltä, että halutaan ihmisten näyttävän useammin kiihottavilta julkisesti.

Project L exists to show people that latex can and should be a part of regular day clothing.

Tuolla tuo should varsinkin pistää silmään.

Nahka on ihan siistin näköinen materiaali vaatteissa, mutta kai tekin ymmärrettä kuinka arveluttavalta se näyttää, jos pukeutuu pelkkään nahkaan. Siinä nimenomaan vähän paistaa sellainen "uh ah, saan tästä kiksejä", mikä voi herkästi ällöttää muita kadun tallaajia. Se on kyllä hämmentävää, miksi pelkät nahkahousut aiheuttavat yleensä kaikissa hämmennystä, mutta nahkatakki on ihan hyväksyttävä kenellä tahansa.

Muul1

"Näyttää arveluttavalta,jos pukeutuu pelkkään nahkaan" 😯 Piti oikein vielä tarkistaa,että olenko Nahkafoorumilla 😆 Onkohan tämä asia nyt enemmän Simon korvien välissä,kuin muitten kaduntallaajien?

Admirer

Mielenkiintoinen keskustelu mutta osallistuisiko useampi jos tämä olisi kirjautumista vaativalla puolella?
    Joku voi ujostella.

Murunda

Kai se vähän riippuu mitä se nahka on? Jos se soveltuu hyvin käyttötarkoitukseen kuten motoristin yllä niin minusta siinä ei ole yhtään fetissin omaista piirrettä. Ehkä se on mahdolista olla muutenkin tyylikäs ja pukeutua nahkaan kun vain motoristina mutta se on jo vähän vaikeampaa.

kumicompo
    Jäsen

"murunda" wrote: Kai se vähän riippuu mitä se nahka on? Jos se soveltuu hyvin käyttötarkoitukseen kuten motoristin yllä niin minusta siinä ei ole yhtään fetissin omaista piirrettä. Ehkä se on mahdolista olla muutenkin tyylikäs ja pukeutua nahkaan kun vain motoristina mutta se on jo vähän vaikeampaa.

Tämä keskustelu alkaa saada erinomaisen mielenkiintoisia piirteitä etenkin siihen nähden, että ollaan nahkafoorumilla. Project L on arvelluttava, koska se yrittää pakottaa ihmisiä kiihottumaan tekemällä kiihottavasta latexista arkista eli vähemmän kiihottavaa. Pitäisi ymmärtää, kuinka ällöttävältä kadun tallaajasta tuntuu, jos sattuu näkemään kokonaan nahkaan pukeutuneen henkilön, joka pukeutuu sillä tavoin vain ja ainoastaan "uh ja ah saadakseen tästä kicksejä". Ja siunatuksi lopuksi nahka soveltuu käytettäväksi julkisesti lähinnä vain silloin, kun istuu moottoripyörän selässä.

Ymmärrättekö te ihan oikeesti, mitä kirjoitatte? Entä, jos arkinen ei kiihotakaan? Entä jos 72-vuotias anoppini ei hoekaan " ah ja uh" nahkatakissa ja -housuissa kadulla päivittäin kulkiessaan? Entä, jos moottoripyörän sijasta ajankin nahkahousuissani mopolla tai peräti polkupyörällä?

Olette te porukkaa. Ensin määrittelette, millainen on ihminen, joka käyttää nahkavaatteita julkisesti (fetisisti, jos ei ole motoristi), vaikka teillä ei ole mitään todellista tietoa, miksi hän niitä käyttää. Sitten te kerrotte, miten nahkavaatteisiin ei saa julkisesti pukeutua, vaikka teillä ei ole siihen mitään kompetenssia. Ja lopuksi te tuomitsette kaikki ne nahkaan julkisesti pukeutuvat, jotka eivät ymmärrä pukeutua sillä tavoin, kuin te olette ainoan oikean tavan pukeutua julkisesti nahkaan määritelleet.

Ja tämä kaikki nahkafoorumilla! Voi pyhä yksinkertaisuus!

LtxDevil
    Jäsen

Hahah. No mutya pittää ymmärtää, että vaikeeta voi olla, kun tuntuu kuti lentävän jo nahkatakin ajattelusta saati kuvasta. Siis joillakin. Ainahan voi asioista tehdä vaikeeta ja hölöttää, mutta loppujen lopuks vammaista on muita tuomita ja pitää arveluttavana. Kuten sanoit, skitso on suhtautuminen.

Itsehän ne möröt luo päähän ja kuvittelee vaikka mitä. Ei pidä nahkailla jos ahistaa, eikä kumeilla jos ahistaa. Mutta jos fettari alkaa toiselle selvittää, miten pitäisi olla ja pukeutua, suosittelen taukoa aiheesta vakavasti. Tavan kadunkeijolle se on aika sama, mitkä housut on jalassa kun vastaan tulee. Jokainen tavallaan ja niin että on hyvä olla.

Shinyboy
    Jäsen

Tähän aiheeseen sopii hyvin kuunneltavaksi nainen nahkahousuissa radiohaastattelu, jossa ohikulkijoilta kysytään mm. että mitä mielikuvia herättää nainen nahkahousuissa?

Nainen nahkahousuissa 1

Muut osat jotka kannattaa myös kuunnella ihan mielenkiinnon vuoksi:

Nainen nahkahousuissa 2
    Nainen nahkahousuissa 3
    Nainen nahkahousuissa 4

Tästä olisi hieno saada myös mies nahkahousuissa radiohaastattelu, että mitä mielikuvia mies nahkahousuissa herättää? Mutta semmosta nyt ei varmaan ole edes tehty, josta päästäänkin siihen asiaan, että tehdäänkö nahkahousujen / nahka-asujen käyttämisestä vähän liiankin suuri numero, niinku yleensäkin? Ujot nahkafettarit / ihmiset alitajunnassaan tekevät nahkahousujen käytön julkisella paikalla vähän turhankin monimutkaiseksi (mielikuvitus laukkaa). Mutta sitten henkilöt jotka käyttävät nahkahousuja / nahka-asuja ihan käytännöllisestä / muusta syystä käyttävät kyseisiä asuja ihan samallalailla kuin mitä tahansa muitakin asuja ajattelematta sen enempää, että mitä joku ajattelee heidän pukeutumisestaan. Nahkavaate on ihan tavallinen asu muiden vaatteiden rinnalla heille.

Nahkahousut on muodikas ja käytännöllinen vaate. Joku saa siitä kiksit ja joku ei, mutta sama pätee farkkuihin myös. Ainut ero näillä kahdella materiaalilla on, että farkkukangasta käytetään housuissa paljon enemmän mitä nahkaa, mutta entäs jos olisikin toisinpäin?

Mä itse ainakin käytän nahkaa, koska se on tyylikäs, käytännöllinen ja seksikäskin, mutta niin käytän myös farkkujakin. Itsevarma kun on niin tämänkin asian toteuttaminen on paljon helpompaa 😉 Älkää siis ujostelko / Älkää antako mielikuvituksen laukata niin, että se on haitaksi vaan pukeutukaa niihin vaatteisiin joita tykkäätte päällänne kantaa oli sitten kyseessä mikä materiaali tahansa.

simo

Tulipas täällä melkoinen paskamyrsky vastaan. Tarkoitin tuolla aiemmin sitä mielikuvaa, mikä monilla herää, jos on pukeutunut nahkatakkiin, -housuihin, -hanskoihin, -lakkiin jne. Kyllähän se katukuvasta melkolailla pistää silmään. En sitä paheksu, mutta paheksun jossain määrin omien fetissiasujen käyttöä julkisesti ja suurissa määrin, koska se on suoraan verrattavissa tilanteeseen, jossa jotain köytetään kadulla. En missään kohtaa sanonut, että vaikkapa nahkahousujen käyttö olisi jotenkin väärin. Lukekaa ihmiset kriittisesti ja miettikää ennen kuin vedätte herneen nenään.

Admirer

Minäkään en oikein ymmärrä tätä paskamyrskyä. Tosin ehkä eri syystä.

Tämä on kumminkin Nahkafoormi.
    Ja nahkaan liittyy joillakuilla, harvoilla ja onnekkailla, fetissi:
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetisismi

Mielelläni kumminkin näksin, että aiheesta voisi rakentaa keskustelua ilman nokittelua samoin ne, joile nahka on vaan materiaali muiden joukossa, kuin myös me, joille nahka on puuvillaa kuumempi juttu.

ps.
    Foorumin osastoja selatessa tulee mieleen, että se mällin irtoaminen tuntuu olevan mielessä aika yleisesti, kun huomioi julkaistujen aihepiiriin liittyvien pornolinkkien määrän. 😀

Anonymous
    Jäsen

Kyllä . Miehillä on nahkahousuihin homo trauma, kun nahat on niin homo on ja mitä siitä mulla 20v ollut nahkah. ja tulee olemaan onhan naisillakin nahkahousuja ja äijät kuolaa ja runkkaa aidantakana ennen kotiin menoa. Asenne tässä on päin h.ta jos on nahkatakki on ok. jos nahkahousut on homo.Vois kattoo sohvalta muutakin kuin lätkää ja juoda rapakaljaa. Pukeutuminen on vielä vapaata käyttäkää se ottakaa nahkahousut kaapista tai tilatkaa netistä ei teitä kukaan tapa sekaan vaan kyllä sinne mahtuu..

kiiilto
    Jäsen

"nahkahousu 58" wrote: Kyllä . Miehillä on nahkahousuihin homo trauma, kun nahat on niin homo on ja mitä siitä mulla 20v ollut nahkah. ja tulee olemaan onhan naisillakin nahkahousuja ja äijät kuolaa ja runkkaa aidantakana ennen kotiin menoa. Asenne tässä on päin h.ta jos on nahkatakki on ok. jos nahkahousut on homo.Vois kattoo sohvalta muutakin kuin lätkää ja juoda rapakaljaa. Pukeutuminen on vielä vapaata käyttäkää se ottakaa nahkahousut kaapista tai tilatkaa netistä ei teitä kukaan tapa sekaan vaan kyllä sinne mahtuu..

Just! Muistaakseni juuri tältä Nahkafoorumilta olen lukenut täysosuma-lauseen: Nahkahousut on ihan liian hieno juttu jätettäväksi vain homojen hommaksi.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin