Nahkatyydytys

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 2,796 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 3 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Nimetön

Moi!

Pakko jakaa tää tänne, tuli niin hyvät fibat. 🙂

Olin moottoripyöräilemässä, tiukassa Dainesen nahkapuvussa. Oli villi, kuuma olo. Kun tulin kotiin, hyväilin itseäni tallissa. Tiukka nahka narisi kiihottavasti. Tuntui hyvältä. Otin elimen esiin, hyväilin nahkahanskalla. Teki niin hyvää. Otin toisen nahkapuvun, Dainesen 1-osainen kengurukisapuku; hankasin elintä puvun nahkaan, lisäsin sylkeä, puristin liukkaan nahkapuvun elimen ympärille, työntelin sinne, puristin samalla… Teki niin hyvää… Laukesin tosi upeesti nahkaan, mmm. Oli kyl upee kokemus, otan kyllä uusiksi. 😉

0
    Nimetön

Olipa hyvä tiivistys moottoripyörän, nahkan ja seksuaalisuuden yhteydestä. Koska sellainenhan todella on olemassa!

0
    Nimetön

Mm tuollaista se NAHKAnautinto on. Itse olen aina ollut helvetin kiimassa NAHKAAN & PRÄTKIIN & MOTORISTEIHIN. Mulle NAHKAMOTORISTIT ovat kuin jumalia, joita kohtaan kiima on valtavaa.
    Kunnioitan, ihailen, olen kateellinen ( myönteisessä mielessä ) nahkamotoristeja / nahkamotoristeille. Itellä ei ole ollu koskaan prätkää. Mut kun on ollu mahdollisuus hommailla motoristin kanssa prätkän päällä, niin……. Wauuuu, se on ollu mahtavaa nautintoo!!!
    Upeeta hieroo/hinkata motoristin nahkaetumusta ja nahkarintakehää, hartioita, nahkareisiä ajon aikana. Tuo kaikki tietysti motoristin luvalla ( liikenneturvallisuus huomioiden ).
    Itsellä ihailu / kiima / kunnioitus nahkamotoristeja / motoristeja / nahkamiehiä kohtaan on niin kovaa, etten enää haluu harrastaa sexiä muiden kuin motoristien / nahkamotoristien / nahkamiesten kans. Kovimman kiiman saan kun seksissä on mukana nahkaa ja / tai prätkiä.
    Niille jotka ovat saaneet ystäväkseen / seurustelukumppanikseen / seksiseurakseen MOTORISTIN / NAHKAMOTORISTIN, haluan sanoa että olette onnekkaita ja olen teille kateellinen. Omalla alueellani eli Pohjois-Savossa tuntuu lähes mahdottomalta saada yhteyksiä MOTORISTEIHIN / NAHKAMOTORISTEIHIN ystävyyden tai seksiseuran merkeissä.
    t: KIIMAINEN NAHKAMIES SAVOSTA.

0

Hyvä!

0
    Nimetön

Olishan se silmiä avaava kokemus päästä piukan nahkaisen prätkänaikkosen kanssa puuhailemaan keskenään. Vaatiiko aito kokemus sittekin arvokkaan uroksen? En tiedä. 😀

EDIT: ei ollut mikään vihjaileva yhteydenottopyyntö sitten 🙂

0
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.