↑ Palaa kohteeseen Nahkavaateliikkeet Suomessa

Nahkatavaratalo Nahka-M Mettinen

Info Foorumit Linkit Nettikaupat ja liikkeet Nahkavaateliikkeet Nahkavaateliikkeet Suomessa Nahkatavaratalo Nahka-M Mettinen

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 590 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 2 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

Nahka-M Mettinen on nahka-asusteiden tehtaanmyymälä Tampereella. Meiltä saat kotimaisia ja ulkomaisia nahkavaatteita. Valmistamme omat tuotteemme kuten nahkahousut ja nahkatakit itse ompelimossamme. Myös korjauspalvelu ja mittatilaukset.

http://www.nahkamettinen.kotisivukone.com/

Shinyboy
    Jäsen

Itse olen heillä korjauttanut nahkahousut (leventänyt nahkahousujen lahkeita sekä vyötäröä) ja olen ollut todella tyytyväinen korjaus jälkeen. Nyt pitäisi viedä uudestaan housut korjaukseen, koska hieman revennyt takaa sauman vierestä. Kerron sitten myöhemmin, että miten korjaus onnistui.

Shinyboy
    Jäsen

Nyt on saatu nahkahousut takaisin 🙂 Hintaa korjaukselle tuli 25 euroa ja housut ovat kuin uudet 🙂 Ei huomaa, että olisi koskaan mitään repeämää takasaumassa ollutkaan. nahkahousuja jouduttiin kaventamaan n. 0,5 cm, että saatiin revennyt nahkaosa poistettua ja uusi saumaus tehtyä housujen takaosaan.

Shinyboy
    Jäsen

Nahka-M Mettisen Humppilan Kenkämaailmassa sijaitsevassa liikkeessä loppuunmyynti!

Nahka-M Mettinen, valtatie 2, Humppila (kenkämaailma)

Avoinna:
    ma-pe 10-18
    ti suljettu
    la 9-18
    su 10-18

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin