Nahkaseuraa pk-seudulta?

Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Nahkaseuraa pk-seudulta?

Merkitty: , , , , , ,

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi jp avatar jp 3 viikkoa, 5 päivää sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Hei,

Olen 26v nahka-, pvc- ja kenkäfettarikundi Helsingistä. Ulkonäöltäni olen maskuliininen ja rock-henkinen, voimanostoa ja kamppailulajeja harrastava bottom/vers.

Haen nyt seuraa top/vers-henkisistä miehistä ja miksei cd/tv-typyistäkin. Kriteereinä muun muassa seuraavia seikkoja:

– 100% luottamus ja salassapito molemmin puolin.

-100% terveys alapäässä. Yläpäästä saa olla sopivasti hullu. 😉

-Kemioiden mahdollisesti kohdatessa kiinnostus säännöllisiin seksitreffeihin.

Iällä ei ole väliä. Suuri ikäero ja ylitetty viidenkymmenen vuoden ikä on jopa plussaa, koska siten daddy – poju asetelma korostuu.

Minulta löytyy asupuolelta nahkatakkia, maiharia, pvc-korsettia ja reisisaapasta yms… eli halutessasi voin pukeutua myös naisten hepeniin. Olisi plussaa, mikäli sinulla on nahka- tai pvc-housut päällä tapaamisissa, sillä rakastan alistua, palvoa ja imeä nahkahousukundeja. Voin pukeutua myös sinun tuomiin vaatteisiin, jos niin tahdot. Seksin suhteen olen kaikkiruokainen ja sopivan top-karjun kanssa haluanki edetä mahdollisimman pitkälle.

Jos kiinnostuit niin laita yv ja sovitaan mahdollisesti tapaaminen. Nahkapoju odottaa täällä toppiaan jo kuumeisesti. 😉

4+
    jp avatarLeatherMCMuscleFan avatar

Mainittakoon vielä myös se, että olen siis mitoiltani 180cm/90kg/15cm kun näitä monesti kysytään.

2+
    LeatherMCMuscleFan avatar
    jp avatar
    jp
    Osallistuja

hei  nahkapoju   mä olen 55v 170/65/17 bi/top homo uudeltamaalta seksissä   käy kaikki jutut oon estoton irstas pervo ja   sopivasti hullu niin kun kuvailit ilmotuksessas  ja minäkin kiihotun nahka kumi sadeasuista pvc asuista latexiasuista  kumisaappaista kumi/pvc hanskat  asujen nuolenta   kulin hinkkaamien asuja vasten ok omia sun ja sä mun  ja spermat asuille ym ja kusileikitkin ok molemminpäin jos tykkäät ei pakollisia . ja mulla on  omia asuja mm sadeasuja  latexihaalari  nahkahaalari löytyy ja prätkä nahkahousu    kumiasuja mul  ei ole. ps  asu kiima on parasta huumetta ja nautintoo  sitä on pakko saada kokoajan lisää  yksin kaverin kans.

0
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.