↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

NAHKAMIESTÄ ETSITÄÄN !!!!!

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku NAHKAMIESTÄ ETSITÄÄN !!!!!

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 808 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LeatherMCMuscleFan 2 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija

LeatherMCMuscleFan
    Osallistuja (Participant)

LÖYTYYKÖ ESIM ITÄ-SUOMESTA ( MYÖS KOKO SUOMI ) NAHKAMIESTÄ TAI MOTORISTIA ( 30 – 60v. ) 40+ NAHKAKUNDILLE ??? OON AINA OLLU HELVETIN KIIMASSA NAHKAAN JA PRÄTKIIN & MOTORISTEIHIN. HALUUN NUOLLA JA IMEE NAHKAKUTEITAS, SAAPPAITAS, NAHKAHANSKOJAS, PRÄTKÄÄS, YMS. HALUUN PAINIA KANSSAS NAHKAKUTEISSA. JOS SULLA ON PRÄTKÄ HALUUN AJON AIKANA LUVALLAS HIEROO JA PURISTELLA NAHKAKYRPÄÄS & NAHKAPERSETTÄS JA NAHKAREISIÄS, NAHKAHARTIOITAS, YMS. TAUKOPAIKALLA TAI MUUSSA SOPIVASSA PAIKASSA VOIMME SIT HOMMAILLA MUUTA KIVAA NAHKAKUTEISSA PRÄTKÄS PÄÄLLÄ. OLEN MYÖS KIINNOSTUNUT KUMISTA, JA KAIPAISIN KUMIMIEHILTÄ NEUVOJA: MIKÄ SOPIVA KUMIN PAKSUUS HOMMAILUIHIN, OSTOPAIKAT, YMS.

NAHAN JA PRÄTKIEN / MOTORISTIEN LISÄKSI MUA KIIHOTTAA HELVETISTI
    MIESTEN LIHAKSET, SÄNKIPARRAT, HELVETIN KARVAINEN RINTA, YMS.
    ESIM BODARIT / VOIMAKKAAT, OTTAKAA YHTEYTTÄ: HALUAISIN IHAILLA, NUOLLA, HIEROA KYRPÄÄNI LIHAKSIAS VASTEN, PALVOA LIHAKSIAS, JNE.

LAITTAKAHAN VIESTIÄ MIEHET !!!

LeatherMCMuscleFan
    Osallistuja (Participant)

NAHKA- KUMI- TAI MOTORISTIMIEHIÄ EDELLEEN ETSISKELEN. MYÖS LIHAKSIKKAAT, TAI SÄNKIPARTAISET / PARRAKKAAT, OTTAKAA YHTEYTTÄ.

ODOTTELEN KIIMAISENA YHTEYKSIÄ NAHKAKUTEISSANI……

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin