↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Nahkaliikkeen pitäjä..;)

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Nahkaliikkeen pitäjä..;)

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,394 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Obsession 8 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

Jote83
    Jäsen

Kävin tässä yhtenä päivänä paikallisessa nahka-asusteliikkeessä kattelee.. Itellä tietysti tiukat mustat nahkahousut(ko. liikkeestä) ja nahkatakki sekä bootsit. Omista yllätti iloisesti; 45+ nainen tiukoissa istuvissa nahkahousuissa ja lyhyessä tyköistuvassa nahkatakissa. Siinä vaihdettiin kuulumisia ja totesin että kyllähän nahka-asun täytyy istua pitäjälleen. Lady katsoi todella mielenkiintoisesti siinä etumukseeni ja totesi hymyillen että näkyyvät hyvin istuvankin..siinä vaihees allekirjoittaneen etumus kiristyi entisestään, mutta ei se näyttänyt ladya haittaavan..=)

Divided
    Osallistuja (Participant)

Ja missähän tuo ko. liike sijaitsee?

Obsession
    Jäsen

Nyt sitte kaikki jonottamaan ko liikkeeseen ja esitteleen kiristyviä etumuksiaan

:clap: Kiristyvät etumukset kunniaan! :clap:

Obsession
    Jäsen

🙄

NahkaSeba
    Osallistuja (Participant)

Itseasiassa valitettavan harvoin Nahkavaateliikkeiden myyjät itse pukeutuvat Nahkavaatteisiin, ainakaan silloin kun itse olen niihin mennyt asioimaan. En kyllä muista että olisi kertaakaan ollut myyjällä Nahkahousuja saatika edes jotain takkia yllään. Aina vain jotain tylsiä farkkuja tai muuta kangas-garbagea, heh. 😀

-NahkaSeba

Obsession
    Jäsen

Päteeköhän heillä sama lausahdus. että : Suutarin lapsella ei ole kenkiä 😉
    Näin kun alkaa ajattelemaan, niin EHKä se nahka vaatetus ei ole paras mahdollinen työ asu, joka päällä jaksaa tehdä töitä 8H ? Istua vaikeissa asenoissa, ommella, mittoa, korjata jne. Housut nyt saattas menetelläkkin, mutta olis kokonaan nahkaan verhoutunut niin….Ehkä ei paras työasu (Just my opinion)

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin