↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Nahkaiset joululahjat…?

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Nahkaiset joululahjat…?

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,181 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nautiskelija 5 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

nautiskelija
    Osallistuja (Participant)

Näin ajankohtaan ajnakohtaisesti kysäisen teiltä arvon "kollegoilta" 😀 Saitteko / lahjoititteko lähimmäisillenne nahkaa tänä jouluna..? Itsellä ollut tapana antaa lahjaksi yleensä yhdet tai kahdet nahkahansíkkaat…riippuen vähän kuinka monen partnerin kanssa "harrastelu"-suhde voimassa..ja tietysti harrastelu kertojenkin määrästä..

jkr
    Jäsen

emännälle tuli ostettua uudet mustat nahkahanskat saa päättää käyttääkö pelkästään ulkona vai myös makukammarin puolella. Siellä tosin on jo pitkät nahka ja pvc hanskat.

tallipoika

"jkr" wrote: emännälle tuli ostettua uudet mustat nahkahanskat saa päättää käyttääkö pelkästään ulkona vai myös makukammarin puolella. Siellä tosin on jo pitkät nahka ja pvc hanskat.

Saako udella, mistä olette noita hanskoja hankkineet?

jkr
    Jäsen

pitkät nahkahanskat olen tilannut suomi-otto postimyynnistä. Pitkät pvc hanskat tilasin euro clupista ovat todella sexyjä hanskoja suosittelen lämpimästi.

tallipoika

Suuret kiitokset, tuota Ottoapa ei kvg-hakumetodi tunnistanut. 😉

jkr
    Jäsen

voi olla et on lopettanut, en ole itse käynyt aikoihi otto-suomen sivuilla, toimi silloin kun tilasin pitkät nahkahanskat niin virosta käsin.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

Kyllä tuo sivusto ainakin on olemassa. http://www.otto-suomi.fi/

nahkanalle

Itselle tuli tilattua Vanderbuliasta Bondage nahkahousut joululahjaksi, laitan kuvia kunhan kerkiän.

nautiskelija

Tuohon nahkakäsine keskusteluun, että Tallinnasta olen useammatkin hanskat ostanut…hyvät valikoimat ja vähän edullisemmat hinnat..

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin