↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

nahkahousut ja ikä

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut nahkahousut ja ikä

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 2,373 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  m.u.i 3 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

pete
    Osallistuja (Participant)

Tuli mieleen, että minkä ikäiseksi asti nahkahousuja voi järkevästi mies pitää julkisesti? Itsellä ikää 46 ja pidän nahkahousuja melko säännöllisesti.
    Nykyään tulee laitettua välillä jokin muu takki nahkatakin sijasta useammin kuin ennen.
    Itsestä tietysti tuntuu ettei asialla ole silleen väliä mut toisaalta kiinnostaa kuulla toisten mielipiteitä.

On tietysti eriasia kysyä tätä täällä kuin joillakin muilla keskustelupalstoilla sillä vastaukset olisivat varmaankin erilaiset.
    Ei ainakaan toistaiseksi ole tullut kielteistä palautetta.

Divided

Ei se ikä lukuna sinänsä ratkaise. Enämpikin koko olemus, että käykö nahkahousut siihen habitukseen vaiko ei.
    Tiedän muutamia naisia, jotka ovat kuin reiluja kaksikymppisiä, vaikka ikää on tuplaten. Terveelliset elämäntavat ja liikunta pitää ihon ja olemuksen nuorekkaana ja mielen virkeänä. Jotkut kolmekymppiset taas näyttävät ihan junan alle jääneiltä – useimmiten nämä ovat tupakoitsijoita.

hjojaranta

Itse olen 55 v. mies ja pidän nahkahousuja vapaa-aikana sekä yksiä housuja töissäkin. Odotan vain eläkeikää, jotta voin pitää nahkahousuja kaiket päivät ja joka paikassa. Ei ole siis iästä kiinni, ainakaan minun mielestäni.

jussi 12
    Jäsen

Itse olen 62 v. mies ja pidän nahkahousuja joka päivä ja tangat alla. Mulla menee hyvin ja tästä nahkatyttö tykkää. terveisin jussi.

fetsu

Jess. Ihan oikein! Ja likimain sama juttu täällä. Iän myötä ujous on häipynyt. Miksi jossakin iässä pitäisi muuttaa pukeutumistaan (ja persoonallisuuttaan) harmaaksi? Ei muuta kuin mukavaa kulunutta nahkaa päälle!

Nahkafarkkuinen mies

Jep! Ikä on vain numeroita. Itsekin 50+ . Ja nahkaan pukeudun -muista viis 🙂

megadeth

Täälläkin nahkahousut ja -takki jokapäiväisessä käytössä, itse 45v. Lähtökohta on,että jos jotakuta häiritsee vaatteeni niin voivoi. Tässä iässä voi jo käyttää haluamiaan vaatteita, eikä kysellä muilta mielipiteitä.

LeatherJ

50:tä lähentelen ja edelleen täydessä käytössä vapaa-aikana.

m.u.i
    Jäsen

31w ja naudannahkaset housut käytössä aika usein 😀

ostin mustaanahkaa.fiistä ja tyytyväinen olen 😀

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin