↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Nahkahousut 191cm pitkälle miehelle – apua tarvitaan

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Nahkahousut 191cm pitkälle miehelle – apua tarvitaan

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 6,566 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  worker 2 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Olisiko kellään heittää vinkkiä mistä löytäisin nahkahousut, tekonahkahousut, leggingsit tai vaikka meggingsit jossa olisi riittävän pitkät lahkeet? Pituutta on 191cm ja painoa 87 kg, joten housujen pitäisi olla slim fit tai vastaavan malliset ja lahkeen pituus 34 tai 36 tuumaa.
    Jos kellään on heittää hyviä vinkkejä kohtuuhintaisista housuista niin lupaan palkinnoksi laittaa muutaman poseerauskuvan tänne ko. housut jalassa 8)

pete
    Osallistuja (Participant)

Itsellä sama ongelma. Pituutta 190cm joten jouduin turvautumaan nahkapukine ompelijaan.
    Tällä konstilla teetetty kolmet nahkahousut itselle ja kahdet vaimolle. Ei hintakaan ole sen kummempi kuin kaupasta ostamalla.
    näin saa ainakin mieleiset niin pituuden kuin tiukkuuden/väljyyden suhteen.

Black

Ite oon 192,5 cm pitkä sekä pitkä jalkainen. Oon ostanu omat housuni mustaanahkaa.fi:stä. Riittävän pitkät ovat olleet mutta jos mahdollista niin suosittelen käymään sovittamassa. Silloin voi varmistua että koko on itelle sopiva.

Pidemmän päälle

http://www.makeyourownjeans.com/
    Tuolta, niin saa just oikeat.

worker
    Jäsen

tässä muutama ostopaikka leatherheaven,stuntman,keltainen pörssi 😛 itse olen myös yli 190cm pitkä isäntä ja lisäksi vielä sellainen paikka kuin vmp

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin