Nahkahousuissa uimaan

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 1,237 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 12 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Nimetön

Onko muita jotka pulahtavat nahkafarkut jalassa järveen. Olen uinut jo viitenä kesänä ja suosittelen sitä muillekin nahkafettareille.
    Jos jollain on kuvia, laittakaa tänne niitä

0
    Nimetön

No"kallisarvoiset nahkat päällä",ei oo ensimmäisenä mieli tehnyt uimaan mennä- vaatteet pääällä..Varsinkaan märkään veteen…
    Mutta suotakoon se Heille ,jotka siitä(kin) pitää ❗ 🙂

0
    Nimetön

Minulla on tämänpäiväisen laskuni perusteella 17 nahkahousut, joista käytän neljiä housuja uimahousuina.
    Nahkahousut jalassa uiminen on minusta kiihottavinta, jota voi nahkat päällä tehdä. Tietysti minulla on kengät ja nahkatakki tai nahkableiseri päällä, kun pulahdan järveen.
    Kun uin Lappeenrannassa viikonloppuna, oli yleisöäkin sopvasti…

0
    Nimetön

Ei tulisi kyllä mieleenkään että menisin nahkahousuissa uimaan! Menevät vielä pilalle hyvät housut.

0
    Nimetön

Ei nahka pilalle mene, se pitää vaan osata kuivattaa oikein. Kastuuhan joskus nahkakengätkin, eikä niitä tarvitse roskiin laitaa.
    Tosin nahka voi kovettua tai jopa päinvastoin.
    Yhdet housuistani olivat aika kovaa nahkaa mutta muutaman uinnin jälkeen niistä tuli tosi pehmeät ja olen ottanut ne ihan normaaliin käyttöön.

0
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.