↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Nahkafoorumia päivitetty phpBB3 versioon!!

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Nahkafoorumia päivitetty phpBB3 versioon!!

Tämä aihe sisältää 30 vastaukset, 1,371 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonyymi 8 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

Päivitin tuossa äkkiä tämän foorumin tuohon uusimpaan phpBB versioon, ei varmaan kaikille sano mitään mutta ne jotka hieman enemmän on nörttejä niin voivat käydä katsomassa listan muutoksista tuolta ->
    http://www.phpbb.com/about/features/

Ja niille jotka eivät ole niin nörttejä niin sanotaan nyt vaikka näin että paljon on tullut kivoja asioita lisää, tietoturvaa korjattu ja yleisestikin foorumin käytettävyyttä paranneltu.

Mikäli törmäätte ongelmiin niin ilmoittakaa siitä minulle niin voin katsoa että missä vika, mutta kyllä tämän pitäisi nyt toimia ihan 100 % varmuudella 🙂

Toivottavasti ei ollut haittaa kun foorumi oli hetken "Under Construction" 🙂

T: Shinyboy

LaFetisse
    Osallistuja (Participant)

Mainiota, kiitoksia kovasti.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Shinyboy" wrote: Päivitin tuossa äkkiä tämän foorumin tuohon uusimpaan phpBB versioon, ei varmaan kaikille sano mitään mutta ne jotka hieman enemmän on nörttejä niin voivat käydä katsomassa listan muutoksista tuolta ->
    http://www.phpbb.com/about/features/

Ja niille jotka eivät ole niin nörttejä niin sanotaan nyt vaikka näin että paljon on tullut kivoja asioita lisää, tietoturvaa korjattu ja yleisestikin foorumin käytettävyyttä paranneltu.

Mikäli törmäätte ongelmiin niin ilmoittakaa siitä minulle niin voin katsoa että missä vika, mutta kyllä tämän pitäisi nyt toimia ihan 100 % varmuudella 🙂

Toivottavasti ei ollut haittaa kun foorumi oli hetken "Under Construction" 🙂

T: Shinyboy

Varsin piristävä päivitys :thumbup:

Kunzmann

Kiittää ja kumartaa Shinyboyta! :thumbup:

Divided

Ulkoasu on mielestäni hanurista… 😡

Shinyboy
    Jäsen

Ulkoasu on mielestäni hanurista… 😡

No kaikkia ei voi miellyttää, voit kokeilla tämän foorumin toista ulkoasua tuolta joska se miellyttäisi enemmän silmää ->

Eli valitset tuolta oikealta Omat asetukset -> asetukset -> ja sieltä käytettävä tyyli niin valitset "prosilver" ja sit vaan lähetä nappulaa niin foorumin ulkoasu muuttuu aika paljon, voin tossa kun on aikaa niin lisätä muitakin tyylejä foorumille niin on sitten vaihtoehtoja valita miltä haluaa foorumin näyttää….oletuksena foorumi nyt kuitenkin on tällainen harmaa "subsilver2", kun mielestäni on todella selkeä ulkoisesti verrattuna muihin.

Kunzmann

selkeähän tämä on ainakin minulla

LeatherJ

Kokeilin sekä subsilverin että prosilverin. Subsilver selvempi. Muutenkin vaihtelu on aina mukavaa. Kohta sitä vanhaa leiskaa ei enään edes muista.
    Itsekin duunissa työstän juuri uusia web-sivujamme, joten kehitys kehittyy, eikä voi jäädä vanhaan makaamaan. 🙄

Divided

Tuohon prosilveriin on silmä tottunut enemänkin. Kiitos säätöohjeista.

Kumikarhu

Liittykös tähän päivitykseen jotenkin, että linkit on alkaneet aueta samaan ikkunaan, kun aikaisemmin ne putkahti aina omaan ikkunaansa, selain on IE, mutta en ole siellä mihinkään asetuksiin koskenut, siksi kysyn? Asetuksista ei ainakaan löytynyt mitään tähän viittaavaa?

Nimetön

Ihan samaa asiaa kysyin Shinyboylta, varmasti hän kertoo meille sen minkä hän kertoi minulle.

Shinyboy
    Jäsen

Juu, se johtuu tästä päivityksestä…mun pitää perehtyä siihen heti kun on aikaa, niin koitan tehdä muutoksen että aukeaisi uuteen ikkunaan, välillä kun tuntuu ettei aika vaan tahdo riittää yhtään minnekään. Sillä aikaa kannattaa availla noita linkkejä uuteen välilehteen, mun mielestä se on tosi kätevää kun sen oppii 🙂

Kumikarhu

No, eihän se ole ongelma käyttää hiiren oikeanpuoleista näppäintä ja avata sillä linkki uuteen ikkunaan. Kysyin vaan, selvittääkseni, onko jotain tapahtunut omalla koneellani, mutta onkin siis tämän sovelluksen ominaisuus.

LaFetisse

Kokeilkaa myös osoitteiden klikkaamista hiiren keskipainikkeella. Ainakin Firefoxissa näin.
    Se on kumma kun linkkielementtien target="_blank" -attribuutti ei ole validia XHTML:ssä…

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"LaFetisse" wrote: Kokeilkaa myös osoitteiden klikkaamista hiiren keskipainikkeella. Ainakin Firefoxissa näin.
    Se on kumma kun linkkielementtien target="_blank" -attribuutti ei ole validia XHTML:ssä…

Millä ihmeen keskipainikkeella? Minulla on vasen, oikea ja rulla :s

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin