Nahkafetissi seuraa ?!

Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Nahkafetissi seuraa ?!

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 671 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 3 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Nimetön

Moi . Olen 21-vuotias poika Kuopiosta . Kiinnostaisiko sinua nainen tai mies jutella nahkafetissistä ja siihen liittyvistä asioista , tai miksei ihan vaan muustakin . Olisi kiva tutustua muihin samanhenkisiin ihmisiin ja vaikka joskus tavata julkisestikkin esim. nahka-asuissa . Minua myös kiinnostaisi jutella esim naisten kanssa miten he suhtautuvat tälläiseen pukeutumiseen ku en itse kuitenkaan ole päiväaikaan vielä uskaltautunut julkisesti nahkavaatetuksessa näyttäytyä. Jos mielenkiinto heräsi niin minuun voi ottaa yhteyttä YV;llä . Ja että tiedätte edes suurinpiirtein millainen olen niin minulla on kuvia täällä foorumilla seuraavassa paikassa omia-kuvia-t5549.html

1+
    Nahkamies Nahkamies avatar
    Nimetön

Moi vaan kaikille , lisäisin vielä tuohon aloitukseen että jos täällä foorumilla on naisia jotka olisivat halukkaita ottamaan kuvia minusta nahka-asuissa niin ottakaa yhteyttä ! Itse ku on niin vaikea järkkärillä saada otettua mitään kunnollisia otoksia ulkosalla ):

PS. pystyn likkumaan Kuopiosta kohtuullisen matkan päähän autolla/moottoripyörällä (:

1+
    Nahkamies Nahkamies avatar
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.