Palaa kohteeseen Nahka-asut

Nahkabileet pääkaupinkiseudulla

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Nahkabileet pääkaupinkiseudulla

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 879 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nahkafarkkuinen mies 7 vuotta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

curver
    Jäsen

Ostin viikonloppuna ekat nahkahousut (rotseja on jo ennestääni) ja kävin sitten ne päällä bailaamassa. Oli aika positiivinen kokemus. Tää on mun juttu. Sain sitten eräältä toiselta foorumilta linkin tänne (kiitos kuminainen). Selailin foorumia aikani ja ihmettelin aikani. Kaikki jaamme samankaltaisen kiinostuksen. Bongausäikeet oli suosituimpia, mutta miksi vaan bongaamme. Kinkybileet ei taida olla oikein mun juttu, tai en tiedä, kun en ole käynyt. Gooteilla on omat bileensä, mutta en lukeudu heihin. Näin nahkanöösinä olisi kuitenkin mukava tutustua samanhenkisiin ihmisiin, aluksi vähän neutraalimmin, mutta missä?

Nahkapikkujoulut taitaa olla jo myöhäistä järjestää, mutta voisihan ne siirtää suosiolla tammikuulle. Saisko kannatusta? Toinen, helpommin järjestettävissä oleva vaihtoehto on, että katsotaan sopiva ravintola/klubi, jossa on sopivantyylinen esiintyjä ja "rynnäköidään" sinne tavisten joukkoon nahkat tai pvct päällä.

Oisko tällaisella tapaamisella tilausta? Kommentteja, ehdotuksia …

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Kyllä näistä tapaamisista on ollut puhetta ennenkin täällä foorumilla ja on sitä taidettu joku laivareissukin järjestää mikäli nyt ihan oikein muistan?

Nahkafarkkuinen mies
    Osallistuja (Participant)

Aina nää om mun aikana "kaatunut" johonkin….. =(

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin