↑ Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Nahkaan pukeutuva mies oulusta etsii nahkanaisia.

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Nahkaan pukeutuva mies oulusta etsii nahkanaisia.

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 348 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Leatherdragon 8 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

29 vuotias nahasta pitävä normaalikokoinen mies etsii seuraa naisista jotka pukeutuu nahkaan. Etsin tätä kautta koska moiset ihanat olennot ovat häipyneet lähes tyystin suomen katukuvasta. Omat suosikkivaatteeni nahkaosastolla ovat nahkahousut. Sekä itselläni että naisilla. Mutten ole liikkeellä pervoaikein vaan olen liikkeellä kunniallisin aikein. Olen normaali itsestäni huolta pitävä tyyppi jonka on ikävä kyllä vaikea löytää itseni kaltaista seuraa. Voit lähestyä mua jos kiinnostaa treffit tai mahdollinen ystävyys. Ikä ei ole tärkeä tekijä ja ulkonäkö on niin laaja käsite etten aseta vaatimuksia. Vapaamielisyys ja rohkeus on aina plussaa. Ja kekseliäisyys kunniaan. Ota yhteyttä, kesä on kuuma ja joskus mahdoton aika nahkalle mutta rakkaudelle ja ystävyydelle se on oiva aika.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin