↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Nahkaa ja Nyrkkeilyä

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Nahkaa ja Nyrkkeilyä

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  FinnBoxer 7 kuukautta, 4 viikkoa sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

FinnBoxer
    Osallistuja (Participant)

Etsitään nahkasta ja nyrkkeilystä pitäviä miehiä, naisia ja pareja

Itse olen 55v, partanaama ja  sänkipää bi-mies, joka viihtyy nahkassa, etenkin nahkaisissa prätkähaalareissa, pussihousuissa, rotseissa, rukkaset kädessä ja saappaat jalassa.  Myöskin nahkaiset nyrkkeilyvarusteet ovat mieleisiä. Olen harrastanut erilaisia kamppailulajeja. Etenkin nyrkkeilyä. Paino menee tällä hetkellä raskaansarjan puolelle, eli olen reilut 90 kiloinen äijä. Asun Etelä-Suomessa.

Eli jos viihdyt/viihdytte nahkakamppeissa ja käytät/käytätte niitä usein ja sen lisäksi olette kiinnostuneita nyrkkeilystä, nyrkkeilette yhdessä, harrastatte nyrkkeilyä, nyrkkeily on urheilulaji nro 1, niin laittakaahan vastausviestiä. Tietysti kiinnostus nahkaan ja nahkakamppeisiin tulisi olla. Myös vormut, etenkin nahkaiset ovat kiinnostavia. Niitäkin on kyllä. Nahkamotoristit myöskin kiinnostavat.

Tarkoitus olisi löytää samanhenkisten ryhmä, joka voisi viettää yhdessä aikaa nahkan, prätkien ja nyrkkeilyn merkeissä. Olisi mukava järjestää yhteisiä turnauksia ym tapahtumia.. Eli nahkat päälle ja hanskat heilumaan…

Vastailkaahan… ! Täytyyhän teitä muitakin olla kuin minä… 🙂

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin