↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Nahka ja tupakka

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Nahka ja tupakka

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 637 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Kumijari 5 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

hyljes
    Jäsen

Tuli mieleen tällainen kysymys lähinnä polttaville jäsenille mutta toki muillekin. Pidättekö huolta, ettei tupakan tuoksu tartu nahkavaatteisiin kovin lujasti vai nautitteko nimenomaan esim. hansikkaat kädessä ulkona. Netistähän löytyy runsaasti videoita, joissa ihan fetissimielessäkin poltetaan hanskoilla.

Onko siis parempi esim. puhtaan nahan tuoksuinen takki ? Vai sytyttääkö käsineet, joilla just poltettu.

Kertokaapa mielipiteitä -aihetta ei ole käsitelty vielä.

Divided
    Osallistuja (Participant)

Puhdas nahka tuoksuu parhaimmalle. Ilman mitään, mikä edes viittaisi tupakkaan. Hyiyäk!

hyljes
    Jäsen

Nahka puhtaana ylivoimainen, mutta kyllä nuuhkaisen naisen tupakkahansikkaat jos tilaisuus. Itse en polta.

jep-jep

Olen täysin samoilla linjoilla Dividedin kanssa, tupakoivat naiset ovat muutenkin… vähän harmittava näky. 🙁

Näitä "smoking leathergirls"-tyylisiä sivustoja olen itsekin pälyillyt verestävin silmin, mutta ne eivät oikein ole koskaan oikein sytyttäneet, johtunee kai juurikin tuosta kessuttelusta?
    Monesti tulee mieleen, että miltähän nuokin "kuvaustamineet" mahtavat haista… 🙄

Kumijari

"jep-jep" wrote: Olen täysin samoilla linjoilla Dividedin kanssa, tupakoivat naiset ovat muutenkin… vähän harmittava näky. 🙁

OFFTOPIC:
    Joo kyllä muakin alkaa vituttamaan kun etenkin teinitytöt polttaa, mutta ei se silmää miellytä aikuisemmankaan naisen tupakan poltto.

Ja aiheesta senverran, aikapaljon on esim. juutuubissa noita smoking fetish filmejä joissa nahkaan tai pvc:hen pukeutuneet naiset savuttelee. Mulle ei kyllä kans iske yhtään vaikka ois kuinka seksikkäät vermeet päällä.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin