↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Nahka ja sukulaiset

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Nahka ja sukulaiset

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 1,573 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  RP 3 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Opie
    Osallistuja (Participant)

Onko lähisukulaiset tietoisia tietoisesta nahkaan pukeutumisesta tai kumitouhuista?

Omat vanhemmat saattais kavereita myöten hieman ihmetellä kun minusta ei mitenkään huomaa tälläistä piirrettä 🙂 onko kukaan esim. omien vanhempien seurassa keikoillut kamat päällä?

Admirer

Kumitouhut on meillä ihan kotileikkejä mutta emäntä kulkee nahkahousuissa, hameessa, liivissä, takissa ja/tai saappaissa ihan mielihalujen mukaan sukulaisissa tai vaikka ostoksilla.

Minä taas olen sen verran rajoittunut, että tarvitsen oheisrekvisiitaksi moottoripyörän, jotta kehtaan sukuloida nahkaukkona. Kaupungilla/baareissa tulee kyllä nahkailtua. Vähän sillä riskillä, että törmää johonkin sukulaiseen mutta eipä ne enää ikänsä puolesta paljon baareissa käy.

Murunda

Ei noista kumitouhuista ole tullut kerottua kun hyvin harvoille ja valituille. Sukulaiset ei tiedä. Omat vanhemmat on olleet muutossa apuna ja kantamassa kumiasuja. Tietysti ne oli pakattu hyvin mutta oli siinä pieni jännitys että mitä sitten kun just se pakkaus pitää avata. Eipä sattunut mitään ja asut pysyi silläkin kertaa salaisuutena.

Divided

Minä voin käydä sukulaisteni luona ihan just semmosissa kamppeissa kun itse haluan.
    Haudan takaa ei kukaan kommentoi.

Meillä kanssa on pidetty nahka/kumitouhut ihan omina juttuina, ei edes lähimmät ystävät tiedä näistä asioista. Ollaan kai liian rajoittuneita… :/

RP
    Jäsen

Nahkaa on kyllä tullut jossain muodossa pidettyä ihan käyttövaatteena. Liekkö perinnöllistä, vaarini oli aikoinaan tettänyt nahkaiset pussihousut silloin kun pussihousut olivat muotia maaseudun miehillä. Isäni piti nitä talvisin ihan arkikäytössä… Itselläni ensimmäinen nahka vaate oli prätkärotsi yläasteiässä, ja keinonahkafarkut samoihin aikoihin. Tuota rotsia pidin vuosia päivittäin ja noita housujakin sen aikaa kun kestivät. Noita seurasi useita nahkatakkeja, yksi niistä kirkkaan punainen, jolle tietenkin hankin samanväriset housut keinonahkaa, noissa housuissa olen ollut jopa ristiäisissä….
    Mustia aitonahkaisia housuja on olut kai kahdet, niillä on sitten käyty hautajaisia vaille kaikissa suvun juhlissa, eipä noista ole kukaan mitään kommentoinut.
    Pvc vaatteita on sitten ollut jonkinverran enemmän kotikäytössä, no ex-vaimoni pukeutui joskus ulkonakin täysin pvc:hen tai wet-look nimellä niitä siihen aikaan Dekadenzestä tilailtiin.
    Kumijutut on sitten ollut ihan sisä käytössä…

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin