Naapurissa

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Petemax avatarPetemax
    Osallistuja

Oli jo myöhäinen ilta. Puhelin pirahti, naapurin Satu näytti soittavan.

– Moi, mitäs teille?

– Hvoi, hvoihiht hvä hvulla veijje? kuului luurista.

– Mitä?

– HVUU HVEIJJE! kuului selvästi Satun käskevä ja vähän hätäinen ääni.

Ok, mä tuun odota rauhassa. Ilmeisesti jotain oli sattunut, ja kiirehdin naapuriin. Satu ja Juha asuivat naapuritalossa. Juha ja vaimoni Hanna olivat myös sisaruksia ja molemmat lasten kanssa toisella puolen Suomea viettämässä tätinsä synttäriviikonloppua.

Naapurin ovi oli lukossa, mutta hain vara-avaimen piilosta. Menin sisään. Hälyt oli kyteketty pois, joten Satu oli kotona. Huutelin häntä, mutta mitään ei kuulunut. Sitten huomasin kellariin johtavan oven olevan auki. Yleensä se oli lukittu, enkä ollut vuosikausiin käynyt siellä. Kellarissa kuulin ääniä yhden oven takaa, ja avasin sen.

Näky oli aika uskomaton. Keskellä huonetta oli gynekologin tuoli, mihin oli sidottu mustaan kiiltävään kumiin puettu hahmo.

– Hvei! hahmo huudahti hahmo Satun äänellä.

– Mitä ihmettä sulle on tapahtunut, kysyin. Satu ei vastannut, mutta viittoi kädellään, jossa oli kännykkä kohti suutaan. Havaitsin hänen suussa olevan  mustan pallosuukapulan.Olimme joskus Hannan ehdotuksesta hankkineet punaisen vastaavan kun vaimo halusi kokeilla sitomisleikkejä. Irrotin varovasti suukapulan. Satusta näkyi vain silmät, sieraimet ja nyt vapautunut suu kumihupun alta.

– Kiitos Pete, Satu sanoi. Vähän nolo juttu, mutta mulla ei ollut muita, kelle soittaa. Ethän kerro tästä kenellekään?

Olin aivan ihmeissäni. – Ei, een tietenkään kerro, kakistelin. Kuka sut on tuohon sitonut, kysyin kun huomasin Satun molempien jalkojen, toisen käden, vyötärön ja niskan olevan kahlehdittuna tuoliin? Jalat oli nostettu haralleen gynotuolissa oleville tuille ja sidottu nahkaremmeillä.

– Tota… paras kai kertoa koko juttu, Satu aloitti. Me on Juhan kansa leikitty täällä sellasia bondagejuttuja. Nyt mun alkoi tehdä mieli ja, uuuh, viititsä sammuttaa ton säätimen tosta, Satu viittoili jälleen. Ja – voisit sä irrottaa mut, niin olis helpompi kertoa? Avaimet on jossain tän tuolin alla lattialla. ne käy kaikkiin lukkoihin.

– Okei, vastasin ja poimin avaimet. Käänsin säätimen 0-asentoon ja sen valo sammui. – Se on sähköinen stimulaattori, Satu kertoi, mulla on plugit anuksessa ja pimpissä, oon ihan puhki. Sitten aloin avata lukkoja. Molemmista jalkakahleista, vasemmasta kädestä, ketjusta millä paksu metallinen kaulapanta oli kiinnitetty tuoliin, sitten vyötäröltä. Sehän taisikin olla siveysvyö. Satu nousi varovasti tuolista.

– Mennään ottamaan jotain juotavaa, mulla on jano hän sanoi.

Keittiössä Satu kertoi heidän bondageleikeistään. Niihin liittyi myös kumiasut. Mitä pidempään Satu kertoi, sitä enemmän oma penikseni tuntui reagoivan. Kiihotuin hänen kertomuksistaan.Satu oli jo rauhoittunut kiihtymykseltään ja silitteli kumista kissapukuaan. Hänellä oli edelleen se päällä, mutta hupun hän riisui. Jalassa olivat reisisaappaat, nekin kumia. Heillä oli myös kellarissa kumiasuja, ja kahleita, hän kertoi. – Mutta et sitten puhu edes Hannalle, jooko Satu vannotti.

– En kerro, mutta millaisia kumijuttuja teillä on, huomasin kysyväni tosi kihottuneena.

– Mennään kattoon, Satu vastasi. Sulla taitaa vähän pullottaakin, hän totesi ja sipaisi puolihuolimattomasti haarojani. Jos vaikka tykkäisit, hän lisäsi.

Kellarissa Satu avasi seinällä olevien kaappien luikuovia. Niiden takaa paljastui erilaisia kumiasuja ja kahleita. – Huh, sain sanotuksi.

– Mmikä tää on, kysin kun olin tutkinut kaappien sisältöä?

– Se on vähän sellanen pakkopaita, mutta hihaton. Se puhalletaan  täyteen ilmaa. Kokeillaan, riisuudu, Satu sanoi komentavalla äänellä.?

– Tota, en mä taida, emmin.

– Nyt riisut ja tottelet, Satu kivahti. Huomasin ja hänkin havaitsi, että olin aivan kuumissani. kiihotus kuului äänestäni.

– Äkkiä olinkin alasti kädet rinnan päällä ristissä naapurin kellarissa lankoni vaimon edessä ja hän oli nostanut viileän kumiasun olkapäilleni, vetäissyt sen vetoketjun selästä kiinni, kiinniiti niskassa olevan nahkahihnan ja haarojen kautta toiset hihnat tiukalle. Olin ylävartalon peittävässä kumipussissa täysin tuon naissen armoilla. Elimeni oli kiimasta jäykkä.

– Ja nyt laitetaan vähän ilmaa, Satu sanoi. hän kiinnitti letkun olkapäällä olevaan venttiiliin ja laittoi pienen kompressorin käyntiin. Hetken kuluttua pakkopaita puristi niin, etten juurikaan pystynyt liikuttamaan käsiäni. Tunne oli jännä ja samalla mahtava. – Ja sitten laitetaan sulle housut jalkaan. Satu oli noutanut jotkin kumilta tuntuvat housut ja alkoi pujottaa jalkojani niihin. Tunsin, että taisivat olla bermudat. – No niin, ja vielä nämä hän mutisi. Yhtäkkiä tunsin jotain viileää ja liukasta tunkeutuvan anukseeni, sitten tuntui puristava kumi myös peniksen päällä. – Hyvä poika, Satu totesi ja katseli minua. – Oot aika makeen näköinen paketti, mutta jotain tarvitaan vielä. – Hmm, käy tohon tuoliin, niinku mäkin olin äsken. Satu avusti minut gynekologin tuoliin ja kiinnitti minut siihen niskasta ketjulla. – Joo, sitten sä tarviit sukat ja bootsit, sellaset kinkybootsit. Satu laittoi jalkoihini kumisukat ja niiden päälle punaiset, tiukat reisisaappaat ja kiinnitti jalkani nahkahihnoilla tulin jalkatukiin. Saappaat tuntivat ohuolta, mutta kiiltä kireiltä, kiiltävää kumia varmaan nej´kin.Käsiin tuli vielä kumiset pallot ja ne sidottiin tulin käsinojiin. Olin täsyin avuton, mutta kiihottunut kivikovaksi.

Katsoin kiiltävässä kumiasussa olavaa dominaani, jota olin aina salaa ihaillut. – Sä oot kanssa uskomattoman upeen näköinen, kiittelin.

– Kiitos, Satu totesi. – Tässä palkinto, hän tuli ja antoi tulisen, pitkän kielrin. – Mutta ei makeeta mahan täydeltä. Satu oli kiertänyt taakseni ja veti päähäni kumihupun. Hän asetti suuhun jotain kumista ja kieleni oli kumipussin sisällä, sieraimiin tuneutui putket ja pystyin hengittämään niiden avulla. Silmien päällä oli tummat linssit. Kuulin kun vetoketju meni kiinni pään takana ja huppu kiristyi pääni ympärillä. – Hei, vhihä nyt, kuulin huudahtavani.

– Nyt mä vähän leikin sun kanssa, kuulin Satun sanovan. Nyt sä vasta namun näköinen ootkin. Sulla on punaiset huulet, kumikieli ja valkoiset hampaat, nekin kumia. yritin tunnustella kielellä ja hampailla uutta huppuani ja kuulin vain narsketta. Mutta tunne oli sanoinkuvaamaton ja näin Satun kumisen hahmon linssien läpi. Sitten hän alkoi hyväillä reisiäni. Vähitellen hän siirtyi hieroman penistä. Tunsin yllättäen värinää anuksessa ja peniksen ympärillä, sähköä.

Pitkään en tätä leikkiä kestänyt vaan räjähdin kun tunsin Satun antavan kielaria kumiseen suuhuni. Sitten hänkin rojahti voipuneena päälleni. – Eikö ollutki kivaa, hän sanoi. – Nyt meillä on yhteinen salaisuus.

13+
    Shinyboy avatarLatex avatarrubberfin avatarAdmirer avatarhassu avatarnappanahka avatarjokka75 avatarLatexandra avatarJacqueline avatar
    NahkaOrja-83 avatarleatherslave
    Osallistuja

Kylläpä oli hyvä novelli. Jatka tarinaa.

0
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.