↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Muutama oma nahkakuva (12.7.-15 uusia kuvia)

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Muutama oma nahkakuva (12.7.-15 uusia kuvia)

Tämä aihe sisältää 17 vastaukset, 3,577 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nappanahka 2 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija

nahkamarko
    Osallistuja (Participant)

Miltä vaikuttaa? Kehtaako liikkua?
    Sweepin nahkafarkut, Leatherheavenin takki, bootsit, kaikki kirpparilöytöjä…

jatimatic

No totta kai kehtaa. Tyylikäs asukokonaisuus. Menoksi vaan!

nahkamarko

Tässä vielä pari lisää, uusi paita mukana, Michael Kors, ihanaa pehmeää nahkaa, ehkä pikkasen pieni mutta ei haittaa…

kiiilto
    Jäsen

Nahkamarkon housut ovat erittäin hyvännäköiset ja just sopivan mittaiset. Onneksi olkoon hienosta löydöstä! Rotsi onkin perusmallisena sitten vähän tylsä, ainakin tällaiselle biker-tyylin ystävälle. Nahkahousuissa tärkeä yksityiskohta on lahkeen etupuolen saumattomuus.

nahkamarko

Kiitos kannustavista vastauksista.
    Tällaisena en taida ulos uskaltautua kuitenkaan. Sen verran ujostuttaa ja miettii ympäröiviä ihmisiä ettei vaan uskalla.
    Paitahan on ihan sisäkäyttöön omaksi iloksi. Samoin housut, vaikka olisi kuinka hyvät, ei taida uskallus riittää, tai no, ei ainakaan takin kanssa.
    Takkia voisi ulkoiluttaa, siihen sen perusmallinen tylsyys sopii, yhtään "räväkämpää" en voisi kuvitella julkisesti laittavani. Tarkoitus olisi kulkea mahd. huomaamattomana, jos se yleensä nahkavaatteen kanssa onnistuu. Takki ei varmaan niinkään kiinnitä huomiota.
    Tähän väliin toinen takki…

Katsotaan nyt sitten miten mieli kesän kuluessa ja syksyn saapuessa muuttuu, jos vaikka…

Kiitos vielä 🙂

Admirer

"nahkamarko" wrote: Tällaisena en taida ulos uskaltautua kuitenkaan. Sen verran ujostuttaa ja miettii ympäröiviä ihmisiä ettei vaan uskalla.

Anna kuule mennä vaan.
    Mulla oli ihan samat fiilikset vielä jokuaika sitten. Tuntui kerrassaan mahdottomalta esiintyä julkisesi nahkoissa. Mutta kun aloittaa pikkupiipahduksin ja huomaa ettei siihen kuolekaan niin vähitellen sitten rohkaistuu.
    Ensin kipaisee lähikaupassa ostamassa maitopurkin nahkahousut jalassa jne.

Mulle oli aika iso kynnys mennä nahkahousuissani perjantai-iltana lähibaariin kaljalle ja kuuntelemaan naapuruston kultakurkkujen karaokea. Siellä kun törmää taatusti tuttuihin. Asetin sen itselleni oikein viralliseksi tavoitteeksi talvella. 😀 Mutta nykyään sekin sujuu jo ilman sen kummempaa ujostelua.

Rohkeasti vaan liikenteeseen pienin askelin.
    Tuota komeaa paitaakin voi ulkoiluttaa vaikka farkkujen kanssa. :thumbup:

kiiilto
    Jäsen

Siis nuo Markon nahkahousut ovat niin siistin asialliset, että olisi rikos jättää ne toistuvasti kaappiin ja lähteä joka kerta kaupungille kulahtaneissa farkuissa. Veikkaukseni on, että läheskään kaikki eivät niitä noteeraa, ja lopuistakaan tuskin kukaan kommentoi. Niin ainakin minulle käy!

Tein juuri lomareissun nahkahousuissa, ja totesin taas kerran pari juttua. Jos vaikkapa kahvi kaatuu pikabaarissa syliin, olen sata kertaa mieluummin nahkoissa kuin farkuissa. Nahkahousut eivät ole kuumastakaan kahvista moksiskaan! Ja autosta noustessa en nahkahousuisena ole ikinä saanut ovenpielestä sähköiskua, mutta muissa vaatteissa se tapahtuu silloin tällöin. Nämä ovat siis käytännön juttuja, ja se "nahkafiilis" on totta kai koko ajan mukana.

nahkamarko

Tässäpä tältä aamulta, kahvitkin maistuu eri tavalla hyvin pukeutuneena… 🙂
    Kahdet eri housut mokkapaidan kanssa kokeilussa…molemmat toimi ihan kivasti mun mielestä…

Kp1977

"nahkamarko" wrote: Kiitos kannustavista vastauksista.
    Tällaisena en taida ulos uskaltautua kuitenkaan. Sen verran ujostuttaa ja miettii ympäröiviä ihmisiä ettei vaan uskalla.
    —-
    Katsotaan nyt sitten miten mieli kesän kuluessa ja syksyn saapuessa muuttuu, jos vaikka…

Kiitos vielä 🙂

Jätä nahkafarkut ja bootsit jalkaan, päälle kiva hupparin ja/tai normaali farkkurotsi. Tämä on jo paljon "arkisempi" tapa liikkua nahkoissa. Tällä kaavalla itsekin kohtuullisen paljon päiväsaikaankin olen kaupungilla liikkeellä.

nahkamarko

Tässä tän päiväistä…siisti sisäasu…kotosalla vaan… 🙂

nahkamarko

Muutama eiliseltä, sama asu tänään…

Shinyboy
    Jäsen

Tyylikkäitä kuvia :thumbup:

latex1

Upeita kuvia.. ja kyllä kehtaa kulkee ulkona 🙂

Nahkafarkkuinen mies

Yllättävän siistit noi valkoiset nahka"farkut"!! Ei muuta ,kuin ylös ja ulos ! Kyllä kehtaa , niin minäkin !

nahkamarko

Tällaisia tänä viikonloppuna, Calvin Klein:in ruskeat ohuet nahkahousut…
    Alta kahden kympin löytö, toimii mulle 🙂

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin