Palaa kohteeseen Kuvia

Muutama oma kuva, kun oli aikaa :)

Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Muutama oma kuva, kun oli aikaa :)

Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 1,887 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Kumijari avatar Kumijari 2 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Nimetön

Tähän vielä muutama…

0
    Nimetön

Laitetaampa vielä pari kuvaa..
    Kuvien nahkahaalarit olisivat jopa kaupan, jos ketä kiinnostaa… Hein Gericke merkkiset… Mustissa kokolapussa 44L, punaisissa 48. Malli kooltaan 183 pitkä ja 85 kiloinen…
    Ihan kympillä ei lähde mutta tarjota saa… 🙂

0
    Nimetön

hei noi kengät näyttää hyviltä kertoisitko onko pitkävartiset ja mistä olet ne hankkinut, olen etsinyt tuon mallisia saappaita itselleni.

0
    Nimetön

Kengät on H&M:n keinonahkanilkkurit, jostain kirpparilta olen vitosella poiminut…

0
    Nimetön

Hei taas kaikille!

Tänään oli taas nahkavaatteiden aika. Tälläkertaa mustaa, ja alushousuista asti 🙂

Eli, tiukat taskuttomat naisten housut alla ja sitten nuo farkkumalliset päällä, mukavan tiukka fiilis, nahkaliivi, kravatti. Ja muutama erilainen takki pyörähti päällä…

0
    Kumijari avatar
    Kumijari
    Osallistuja

Mitkäs nuo päällimmäiset housut on? Siis mistä ja malli? Hienot kuteet kyllä :thumbup:

0
    Nimetön

Siistit vermeet ja hyvät kuvat! :thumbup:

0
    Nimetön

Päällimmäiset housut on Pantera merkkiset, mallia en tiedä, onkohan sitä edes mainittu.
    Joskus eBaysta ostanut… Tosi ohutta pehmeetä nahkaa… Hiukan isohkot mulle, siksipä alle menee hyvin toiset tiukat housut 😀

0
    Kumijari avatar
    Kumijari
    Osallistuja

Ok, hienot on 🙂

0
Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.