↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Moottoripyörällä kumeissa

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Moottoripyörällä kumeissa

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,485 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  petemies 1 vuosi, 10 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

petemies
    Osallistuja (Participant)

Kesällä tuli harrastettua moottoripyöräilyä kumeissa, pisimmät ajot oli yli 200 km. Kaduillakin tuli tepasteltua kumiasuissa pyöräilyn lomassa, terveisiä vain Kotkan meripäiville jotka huomas….

LaFetisse

Jollakin mystisellä (ja ehkä myös epäfetisistisessä mielessä hyväksyttävällä) tavalla tuo pyörän ja ajajan yhdistävä musta kiilto luo yllättävän mielenkiintoisen näköisen kokonaisuuden. Voisi sopia inspiraatioksi laajemmallekin valokuvasarjalle (Project L, vink vink?).

Miten kumi toimi ajoasuna noin käytännöllisyyden näkökulmasta ja mistä on löytynyt noin hyvin istuva huppu? Tuntuuko ollenkaan tiukalta tai ahdistavalta?

Muul1

Veikkaan, että kuuma on ainakin helteellä 😀 Eikä varmaan suojaa ihan nahan ja kunnollisen puvun tavoin onnettomuus tilanteessa. No, eipä tässä itselläkään mitään viimeisen päälle vermeitä ole.

petemies

Turvallisuudesta ei tarvitse paljoakaan tinkiä kumiasujen takia, mulla on ohuen tai paksun kumipuvun päällä suojatakki, missä on tarvittavat rinta, selkä, olkapää ja kyynärrannesuojat, lisäksi lyhyet housut missä häntäluu ja lonkkasuojat ja vielä polvisuojat, mitä kuvissa ei ole. Suojat on kätevästi kiinni verkkoasuissa. Päällimmäisenä on sitten kumifarkut ja takki. Eihän noi suojat paljoo auta jos lipasee kovassa vauhdissa…

Huppu on latexan 1159 0,3mm (naisten malli) istuu tosi hyvin, olen ajatellut että hommaan vielä transparentin, myös miesten mallia vois kokeilla. Samanlainen mulla oli lafetisse mallia mutta se hajos, se oli kans tosi hyvä. Varmaankin muotoon valetut ja ohuet on yleensä hyviä istumaan. Ne litteämalliset on ihan hirveitä.

Lämpösäätely on vähän ongelmallista päivällä auringonpaisteella ei tarvitse paljoakaan olla kumiasuja päällä niin on tosi kuuma. Ajossa viima viilentää kivasti, illalla taas alkaa tuntumaan kylmältä kun hiki puvun alla viimassa kylmenee. Yöllä kun sitten ajelee pitempiä matkoja takas kotiin niin mulla on lisäksi päällä sadepuku, mikä yllättävästi tuo lisää lämpöä.

On se vaan niin mahtavaa kun asut laittaa vielä kunnolla silikoniöljyllä päälle ihoa vasten niin pyörän selässä tuntuu kivan niljakkaalta, olen myös huomannut itsessäni uuden fetissin, että julkisilla paikoilla kumit päällä tuntuu paljon mageemmalta.
    Eli jos joku haluaa lähteä mun kans julkiselle paikalle hegailee kumiasuis niin se vois onnistua, viime vuonna olin Halloweeninä baarissa kumeissa ja se oli mahtavaa.

latex1

Tuossa on jo pyöräilyn mallia 🙂 Olisi kiva nähdä muillakin.

Opie

Minkälaista kommenttia oot ihmisiltä saanut kumeissa hillumisesta?

petemies

Tosi positiivista, ihan sillai että ihmiset sanoo että tosi rohkee ja oikee asenne, sitten ihmisten kanssa pääsee hyvin juttusille ja tekemään tuttavuutta jos ne tulee ihmettelemään että mitä sulla on oikein päällä

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin