↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Mitkä kengät nahkafarkkujen kanssa?

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Mitkä kengät nahkafarkkujen kanssa?

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 916 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Divided 8 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Kp1977
    Osallistuja (Participant)

Miehillä nahkafarkkujen kanssa hyvin useasti näkee maiharit, bootsit tai muut kohtuu jykevänoloiset nahkakengät. Joissakin nettigallerioissa olen nähnyt miehillä nahkafarkkujen kanssa jonkinlaisia tummia lenkkareitakin. Eikä sekään vallan pahalle yhdistelmälle näytä.

Kesäaikaan kun hieman tuota kenkäpuolta haluaisi hieman keventää nahkafarkuista luopumatta. Kuitenkin kokonaisuus saataisiin edelleen säilytettyä kelvollisena ilman ylilyöntejä suuntaan tai toiseen.

Kommentteja/omia kokemuksia?

LeatherJ

Talvisin minulla tuo eka yhdistelmä. Kesällä ihan normaalit tennaritkin välillä. Eli ideana se että nahkafarkut=farkut.

ClassicGent

Itse kyllä tähän vuodenaikaan käytän myös kevyempiä nahkaisia kesäkenkiä, jotka ovat kuitenkin "jenkkibootsin" mallisia…tai sitten kapeakärkisiä, nahkaisia kenkiä. Näin olen samoilla linjoilla ed. vastaajan kanssa siinä, että samanlaisia jalkineita, joita yleensä käyttäisit tav. farkkujenkin kanssa…mutta lisäyksenä, että niiden tulisi sopia muuhun liitettyyn vaatetukseen – eli, t-paidan kanssa vaikka ne lenkkaritkin, mutta kauluspaidan kanssa ainakin siistit kengät.

ClassicGent

Biker
    Jäsen

Mustia, mokkasiinimallisia (= nauhattomia) nahkakenkia olen usein pidellyt. Mielestani kengat kuuluisivat olla suunnilleen samaa varia housujen kanssa. Joskus myos tummanharmailla trekkereilla on menty.

Jote83
    Jäsen

Mustat bootsit. =)

Divided

Bootsinilkkurit

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin