↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Miten saada emäntä kiinnostumaan vielä enemmän nahkasta jne.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Miten saada emäntä kiinnostumaan vielä enemmän nahkasta jne.

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 1,354 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  VonD 7 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

bvirtanen
    Jäsen

Hei,

Onko foorumilaisilla vinkkejä miten saisin tyttöystäväni vielä enemmän kiinnostumaan nahasta ja kumista, muustakin pervoilusta. Hän kyllä tykkää välillä pukeutua, mutta ei ole kumminkaan niin "erikoistunut", kuten minä.

Lähinnä haluaisin avata hänen eroottisuuttaan ja ehkä saisin jopa sytytettyä enemmän sisäistä naista ja eroottisuutta.

Hän ei esim. tykkää masturboida minun nähden, mutta toisaalta tykkää esim. kurittaa minua. Siis päällisin puolin kaikki ok, mutta haluaisi jotenkin saada sytytettyä enemmän seksuaalisuutta.

Olen yrittänyt lähestyä esim perinteisillä tavoilla, hieronnalla, romanttisuudella jne, mutta en saa tuotakaan kautta avattua hänen omaa seksuaalisuuttaan.

Olenko ongelman kanssa yksin, vai olenko itse niin "kierotunut" ja vapaa nauttimaan seksistä…

Kumijari
    Osallistuja (Participant)

"bvirtanen" wrote: Olenko ongelman kanssa yksin…

Et ole yksin, tuo kirjoituksesi tuntui kuin olisin itse sen kirjoittanut.

Mulla on kanssa samankaltainen ongelma, olen lisäksi minun tapauksessani huomannut että minkäänlainen lahjominenkaan ei auta. Olen ostellut lahjoina pvc-asuja, saappaita, kumiakin…mutta kaappiin ne jää yleensä roikkumaan. Alkuun kyllä aina on olevinaan onnessaan kun häntä on ajateltu ja muistettu, ja vetää releet päälle mutta siihen se sitten jääkin. On myös itse käynyt ostamassa nahka-asuja itselleen mutta myös nekin riippuu kaapissa vain muutaman kerran käytettynä.

No nyt ei tullut minun suunnalta bvirtaselle yhtään vinkkiä kun niitä itsekin olisin vailla.

bvirtanen
    Jäsen

Nähtävästi siis en ole yksin asian kanssa… jos jollain olisi tähän meidän tilanteeseen vinkkiä, niin olisimme kiitollisia.

Yritetään nyt kumminkin edes väkisin hymyillä 😡

Murunda

"bvirtanen" wrote: Nähtävästi siis en ole yksin asian kanssa… jos jollain olisi tähän meidän tilanteeseen vinkkiä, niin olisimme kiitollisia.

Yritetään nyt kumminkin edes väkisin hymyillä 😡

Nähtävästi omalla kohdalla on käynyt edes pieni tuuri ja vaimolla on toisinaan mielenkiintoa asuja kohtaan. Tosin se on meilläkin hyvin kausittaista välillä on aikoja ettei asuja näy yhtään mutta kun jaksaa odottaa niin välillä niitä puetaan jopa ihan kiitettävästi. On toki jotain mitä itsekkin toivoisi vielä enemmän ja vähän avoimempaa mieltä.

Miksikö näin on? En kyllä itsekkään osaa mitään neuvoa antaa miksi noihin asuihin löytyy paremmalta puoliskolta toisinaan kiinnostusta. Jotainhan siinä täytyy olla sellaista mikä kiinnostaa. Onko se asu vai onko se sitten asun tuoma huomio. Käsitykseni on että se kääntyy tuon huomoin suuntaan ja haluun miellyttää. Nää on varmasti melko monimutkaisia ja jokaisen kohdalla yksilöllisiä. Tuskin vastausta on valmiina joka soveltuisi kaikille.

coollatex

"bvirtanen" wrote:
    Onko foorumilaisilla vinkkejä…

Mitä jos yksinkertaisesti selität tyttöystävällesi, että nahka, ym. kiihottaa sinua
    joten, jos hän haluaa tehdä sinut (seksuaaliseesti) onnelliseksi, hän voisi laittaa nahkaa päälle useimmin.
    HÄN voi valita itse mitä ja milloin (älä vaati/pakota masturbointi, ym.), mutta hänellä
    on selvä kuva, mitä hänen pitäisi tehdä.

ClassicGent

Terve,

Olen paininut saman jutun kanssa enemmän ja vähemmän jo 27 vuotta…en osaa antaa sinulle neuvoja tuohon suuntaan, mutta voin ainakin kertoa, että lahjomiset muodossa jos toisessa eivät toimi (ikävä kyllä). Samoin, nuo hellyydellä ja kärsivällisyydellä ylläpidetyt "käännytysyritykset" eivät paljoa auta nekään. Tämä on asia, joka täytyisi tulla "sisältäpäin" ja siitä täytyisi molempien nauttia, jotta se toimisi. Ainoa mitä voi tehdä, on esittää asioita asiallisesti ja painostamatta – kertoa, mikä itsestäsi tuntuisi kivalta ja mitä haluaisit hänen kanssaa joskus kokeilla tai tehdä. Se on tietysti kiva asia, että kumppani ei suoralta kädeltä "tyrmää" näitä juttuja, mutta tiedän TODELLAKIN turhautumisesi ja tunteesi.

Minulla meinas jo mennä avioeroksi asti oma turhautumiseni (voi kai se joskus vieläkin mennä), mutta kun selkeesti molemmat välitetään toisistamme…se vaan ei silti pitemmän päälle riitä, jos toisella ei ole aikaa ja kiinnostusta yhdessä tehdä juttuja (siis näitäkin). Minä olen kuitenkin samoin yrittänyt tehdä vaimon mieltymyksien mukaisia juttuja, mutta en minä niistä saa vastaavasti paljoa irti itse…ja joskus tuntuu, ettei hommista edes tule mitään. Varmaan siis samankaltaisia fiiliksiä kuin vaimolla sitten näissä jutuissa.

Minulle vaimoni on toivonut, että hakisin "leikkikaverin" asiasta innostuneesta tytöstä…joka täyttäisi sitä "puuttuvaa" puolta (joo, ja hän saisi toki tehdä niin tahollaan myös – kyllä minä haluisin, että hän olisi onnellinen ja että molempien "jutut" olisi tasapainossa!). Näin olen yrittänytkin löytää kumppania, mutta heikoin tuloksin – naiset tuntuvat olevan niin hirveän varautuneita tällasissa asioissa, että tuntuu kuin eivät osaisi ajatella omalla päällään ollenkaan, vaan ajatellaan ensisijaisesti "mitä muutkin tuollaisesta sanoisivat?". Mitäs hemmetin väliä sillä on mitä ketkään asioista on, kun kuitenkin näitäkin juttuja harrastetaan pääasiassa omissa oloissa, kaksin sen kivan kumppanin kanssa! Eihän mitkään asut paljoa mitään ole ilman sitä kivaa ihmistä niiden sisällä! Lisäksi, erityinen rikkaushan se on, että jollakin on joku "lisäjuttu", joka antaa "kiksejä"…niin minä ajattelen. Kuitenkin, ei täälläkään tunnu olevan rohkeita tai vähemmänkään rohkeita tyttöjä vastaamaan kontakti-ilmoitukseen, vaikka on olevinaan alan "spesiaali-saitti". Se kertonee asiasta sen haikean totuuden. Päivät taitavat loppua kalenterista useimmilla, ennenkuin… Ollaan vaimon kanssa oltu huuli pyöreänä tästä ystävän löytämis- vaikeudesta, YHDESSÄ! En minä ole edes ennen tajunnut, miten estoisia ja kapeanäköisiä naiset (erityisesti) ovat. Yli vuoden ollaan yritetty löytää mulle kumiasuista syttyvää ystävää, ja täältäkin jo kauan. Miesseuraa sais näissä jutuissa kyllä, mutta niitä EEEEIII MINULLE, kiitos!!! Silleen…

Jaksamista!

ClassicGent

Obsession
    Jäsen

Onhan tossa jo paljon, jos hän tykkää pukeutua kuitenkin toisinaan asuihin ja tykkää kuritella sinua välillä. Ehkä se on hänen juttunsa ja sinulla hieman erilainen.

Jotenki tässä nyt saa kuvan että naiset ovat persiistä, kun eivät ole NIIN in kuin mies haluaisi.. Tyypillisiä miehiä 😆
    Miehenä olisin iloinen edes tuosta vähästä mitä naiseni tekee ihan itse, omasta alotteestaan. Moni mies ei koe edes tuotakaan vähää.
    Älä ainakaan jatkuvasti puhu asiasta ja "painosta" / vienosti vihjaile siihen. Ehkä jopa hiukan välinpitämättömämpi asenne asiaan saattaisi laukaistakkin kokeilu "vietin" naisessasi. Henk koht mun halut edes koittaa miellyttää miestäni VAIN hänen mieliksi katoaisi, jos alettaisi painostamaan ja vonkumaan kokoajan asiasta. Onneksi meillä ei ole näin. Mutta näin kävisi, jos kokisin asian ahdistavana enkä saisi edetä omassa rauhassa asian suhteen. Tiedän nää on vaikeita juttuja, mutta ei se varmasti ole helppoa naisellesikaan.

Ps. Luulenpa, että lahjonta ei toimi koskaan ! ! Varsinkaan silloin kun niitä ostetaan niinsanotusti omaa etua ajatellen. Pythyijaa sanon mie ! Henk koht ajattelisin, että okei tänkin oston taustalla piilee pakko pukea tää ylle ja miellyttää sinua, tällä ei ole mitään tekemistä minun halujeni kanssa. Eriasia on tietty, jos SE ihminen tykkää jo valmiiksi moisista elementeistä jne
    😉

VonD
    Jäsen

Aloittajan tilanne kuulostaa tosiaankin suhteellisen kivalle jo sinällään.

Paljon näistä asioista maailmalla(kin) puhuvat eri saiteilla. Mm. Rubberist.net:issä pitkiä keskusteluja muistaakseni aiheesta.

Mitä tuohon nyt sitten osaisi sanoa vinkiksi. Ei oikein mitään. Kinkytaipumukset tuntuvat olevan niin sisäsyntyisiä juttuja, että on vaikea saada toista vasten tahtoaan syttymään. Kuten sanonta kertoo, niin kannettu vesi ei kaivossa pysy. Ei tämä tietysti lohduta vaikka 27 vuotta naimisissa ollutta tippaakaan. Mutta väkisin ei vain mistään tule mitään tai sitten jää paha maku suuhun. Sehän tässä niin hassua onkin, kun itselle ns. pervoilu on täysin itsestäänselvä normaali juttu ja sitten toinen on täysin toista maata eikä voi mitenkään käsittää asiaa. Osaa ihmisistä ei edes kiinnosta tutustua seksuaalisuuteensa pintasilausta enempää. Melkeinpä sanoisin, että jos ei ole alkuunkaan hedelmällistä maaperää, niin ei satoakaan tule.

Ehkä tuo suhteen ulkopuolinen leikkipartneri onkin yksi järkevimpiä ratkaisuja. Olen itse alkanut nykyään ymmärtämään miksi muslimimaissa saa olla neljä vaimoakin. 😉

Seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmisen elämää (tai ei välttämättä kaikkien (= naisten? 😉 ) ja syvintä olemusta, että sen toteuttamisen suhteen liialliset kompromissit tai jopa suoranainen omien/toisen halujen kieltäminen aiheuttaa hirvittävän suurta turhautumista. Ymmärrän hyvin, mistä 27 vuotta naimisissa ollut puhuu sanoessaan avioeron olleen/olevan lähellä. Helppojahan sellaiset päätökset ei enää siinä vaiheessa tietenkään ole, kun on talot ja lapset hankittuna.

Seksuaalisuuden pitäisi olla iloinen juttu, joka antaa voimaa muuhun elämään ja tuottaa suurta nautintoa. Kinkyjen parinvalinnassa paras neuvo onkin ottaa selville heti alkuunsa onko toinen lintu vai kala. Tietenkin helpommin sanottu kuin tehty. Parinvalintaan kun vaikuttaa niin kovin muukin seikka ja alkuvaiheessa voi ajatella seksiasioidenkin järjestyvän, vaikka todellisuudessa pitkittyessään ne vain hankaloituvat.

Kumijari

"Obsession" wrote: Luulenpa, että lahjonta ei toimi koskaan ! ! Varsinkaan silloin kun niitä ostetaan niinsanotusti omaa etua ajatellen. Pythyijaa sanon mie ! Henk koht ajattelisin, että okei tänkin oston taustalla piilee pakko pukea tää ylle ja miellyttää sinua…

Niin on…mie on kyllä aika sika, se on jo täällä huomattu (siis kotona). Mutta onneks jotain sentään emäntä suostuu tekemään vuokseni, niinkuin on mainittuna tuolla liukkaat leikit aiheessa…parasta olla tyytyväinen siihen mitä saa ja olla ihan hiljaa 😐

Obsession
    Jäsen

Ei nyt ehkä ihan niinkään, että pitää olla hiljaa. Toki asioista pitää puhua ja kuunnella toista osapuolta myös ja koittaa saada aikaan edes jotenkin kumpiakin miellyttävä kompromissi… Mutta kuten sanottua tää on kaks piippunen juttu ja ihmiset on erilaisia. Saa olla melekonen mind master, että osaa lähestyä oikealla lailla ja saada toinenkin mukaan juttuun, jos se vain ei ole hänelle SE juttu :S Ainahan voi sitten tehdä radikaali ratkaisun kuten vaihtaa puolisoa, joka onkin sitten ISO paukku.. ja löytääkö sitten edes sellaista puolisoa joka ymmärtäisi puoltakaan siitä mitä se entinen edes ymmärsi, tai sitten voi osua napakymppi ja lottovoitto..

Jos ja jos niin lehmätki lentäs..

bvirtanen
    Jäsen

Kiitokset kaikista vastauksista. Ongelmaan on kyllä löytynyt ratkaisu, eli nainen ei halua jostain syystä ollenkaan seksiä, kun ei kuulema tee mieli. Joten sen takia sitten ei varmaan nämä kumileikitkään onnistu.

Nyt on ollu hiljaiseloa jo puolisen vuotta, joskus leikitään 5 kertaa kuussa, joskus harvemmin jopa yhden – kaksi kertaa kuukaudessa.

En tiedä mitä tekis, rakastan kyllä tyttöä kovasti mutta seksi on mulle tärkeää suhteessa. Ilman sitä tuntuu jäävän paljosta paitsi, varsinkin fetissien takia.

Katsotaan nyt miten tämä etenee.

ClassicGent

Anteeksi, että en voi olla lisäämättä tuohon omasta puolestani, että sinulla meni tuohon pisteeseen pääsemiseen se, mikä minulta vei parikymmentä vuotta. Sinänsä hyvä asia siltä kantilta ajatellen. Ikävämpi puoli on, että aikaa myöten sinnitellessä tuon jutun merkitys sitten vaan pikkuhiljaa kasvaa entisestään ja käy kestämättömäksi (huomio omasta elämästä, sorry). Hetken kuluttua alkaa sitten jo oma itsensä inhottamaan, vaikka ei koskaan ajatellut itseään minään "seksihulluna" tms.. Uskoakseni, fetissin omaava henkilö ei koskaan saa ns. "normaaliseksistä" täyttä tyydytystä kuitenkaan, eikä asia voi olla vaikuttamatta parisuhteeseen. Tämä koko juttuhan vaatii molempien panosta aina, eikä kumpikaan voi vaan olla välinpitämätön tai itsekeskeinen – silloin ei toimi mikään muukaan juttu. Näin minulle kävi…niin, ja huom!: rakastan häntä edelleenkin, vaikka asiat tältä osin menivät meillä aivan "korjaamattomasti pieleen".

Yritin pitkän aikaa olla mainitsematta asiasta,… en jankuttanut, pakottanut, painostanut… käytin kaiken kärsivällisyyteni, hellyyteni, yritin keskustella asiallisesti asiasta – käytin kaikkia ajateltavissa olevia lähestymistapoja. Tuloksitta. Minä sain kyllä aikani toteuttaa ja miellyttää kumppanini fantasioita ja mieltymyksiä ja oli ihan mukaviakin hetkiä, joissa oli sitä kaipaamaani vuorovaikutusta läsnä. Mutta, jutut olivat selkeän yksipuolisia omalta kannaltani, eikä kumppani yhtään kuitenkaan vastaavasti tullut vastaan toteuttaakseen minun mieltymyksiä. Huomasin, että sen myötä kaikki muukin seksi alkoi mennä kuin sivuraidetta pitkin omille teilleen, kertojen harventuessa harventumistaan. Se tekee sellaisen "vierivän lumipalloefektin", jota on sitten aina vaan vaikeampaa yrittää saada takaisin "tolalleen".

Minun käsitys mainitsemastasi tilanteesta on, että kumppani ei vaan oikeasti ole tarpeeksi halukas sitoutumaan tai välittämään juuri sinusta – ei ole sinun tyttösi. Hän odottaa ehkä että "paranisit" tai muuttaisit mieltymyksiäsi (jota ei tule tapahtumaan). Minä yritän nyt sitten ohjata ajatuksiani muihin asioihin ja harrastuksiin ja "unohtaa" nämä jutut niin pitkälle kuin mahdollista (eroon kun ei fetissistä taida päästä koskaan kuitenkaan).

Sorry, ei ole tarkoitus tarjoilla sinulle näin negatiivissävyistä tai surkeaa juttua, mutta…se perustuu omiin kokemuksiini ja huomioihin. Jos niistä on sinulle mitään tukea tai apua, niin hyvä, mutta älä ainakaan masennu sen takia. Minä etsin uutta kumppania, jolla olisi itsellään edes samansuuntainen fetissi, enkä enää aio tuhlata aikaani "taviksiin" – siinä pahoittaa vaan oman ja kumppanin mielen pitemmän päälle, kun asiat mutkistuvat. Minä en halua pahoittaa kenenkään mieltä ja olen sitten vaikka ennemmin yksin, jos ei löydy. Säälihän se sinänsä on, jos niin käy, mutta… jos ei kumppani välitä oikeasti, niin eipä sillä sitten ole väliäkään, eihän? (siis, ei kai nyt kumi- tai nahka-asun käyttö yhteisissä hetkissä, …edes joskus, voi olla mitenkään NIIN vaikea tai vastenmielinen juttu tehtäväksi rakkaan ihmisen seurassa?). Kai maailmassa nyt YKSI "kiva" nainen minullekin löytyisi vielä? 😕

VonD
    Jäsen

ClassicGent puhuu paljon, mutta asiaa. :clap:

Itse lisäisin vielä, että jos suhteessa kumppani vain velvollisuudesta vaikka esim. pukeutuisi johonkin, niin väkisinkin se vie fiilistä. Kyllä parasta on aito halu yhteisiin juttuihin. Tämä vaade tosin vain nostaa kynnystä kumppanille. 😕

Nimim. Missä on se kumista, nahasta, bondagesta ja breathplaystä pitävä neito, joka täysin rinnoin innostuu kokeilemaan (ottavana ja antavana osapuolena) mieleni tuottamia perversioita orgasmien viitoittamalla tiellä :mrgreen:

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin