Miten rohkaisitte mielenne…?

Tämä aihe sisältää 15 vastaukset, 3,187 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 11 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Nimetön

Niin miten rohkaisitte mielenne ja laitoitte nahkahousut/nahkafarkut jalkaanne ja menitte julkisille paikoille? Mieleni tekisi mutta hiukan arveluttaa juuri tuo homoksi leimautuminen josta täälläkin on aikaisemmin puhuttu.

0
    Nimetön

Jos joku luulee mua homoksi sen vuoksi että mulla on nahkafarkut jalas, niin luulkoon vaan (kerron kyllä seksinnälkäisille homoille jotta olen hetero), eikä kukaan ole pannut pahakseen kun ole julkisillapaikoilla nahkaan pukeutuneena kulkenut. Päinvastoin naisilta varsinkin kuulee kivoja kommentteja rohkeudesta 🙂
    Ei se että pukeutuu nahkaan tee kenestäkään sen enempää homoa kuin muutakaan, ole rohkasti oma itsesi ja erotu farkku massasta….

0
    Nimetön

Olen 100% sama mieltä Gajol:in kanssa. Älä mieti mitä toiset "ehkä" ajattelee vaikka tietysti se voi alussa olla hankalaa. Kun aloin itse käyttää nahkahousuja julkisesti, alussa tuli mietittyä mitä vastaantulijat ajattelee, mutta nyt käytän niitä aivan kuten farkkuja ennen muinoin.
    Usko pois ne naisten kommentit saavat sinut kyllä unohtamaan kaiken muun 😉 ja mielestäni hieman erilainen pukeutuminen vain kertoo ihmisen itsevarmuudesta.
    Rinta rottingille ja kaupungille. 8)

0

Mielenkiintoista, että naiset ovat kommentoineet nahkaan pukeutumista.

Itse olen käyttänyt nahkaa jo 14 vuoden ajan, niin ei pahemmin kukaan ole kommentoinut mitään.

…vai lienenkö kuuro?

0

Sillä ei ole mitään väliä mitä ventovieraat ajattelee. Itse tiedät tilanteen parhaiten. Anna palaa vaan.

0
    Nimetön

Ensialkuun jännitti aika paljon , minkälaisia reaktioita ihmisten taholta tulee, kun aloin eka kertaa pitää nahkahousuja yleisillä paikoilla. Se oli
    sellaista hyvin arkaa touhua ensi alkuun, saatoin käydä vaivihkaa vaikka R-kioskilla nahkahousuissa. Pikkuhiljaa rohkeus vuosien mittaan kasvoi
    , nykyään tulee käytyä melkein missä tahansa nahkahousuissa, mm.
    tanssilavoilla, ravintoloissa,risteilyillä,lääkärissä, parturissa jne.
    Mielellään vaikka täysnahka-asuun, mustat housut , ruskea tai musta pusero tai takki, kaikki tosi rohkean kiiltävää nappaa.
    Tänä kesänä olen pari kertaa pitänyt kiiltäviä mustia nahkashortseja
    käydessäni vaikka kioskilla tai kaupassa… naiset katsoo silmät pyöreinä…!!!
    Tämä on kuin huumetta , tätä täytyy saada koko ajan lisää.

Olen huomannut, että naiset innostuvat nahkahousuista tosi paljon, tulevat jopa juttelemaan. Harvassa ovat naiset joilta ei saisi ihailevia katseita.

Olen tosi harvoin kuullut epä-asiallisia kommentteja miestenkään suusta.
    Monetkin heistä katsovat vähän silleen pikkusen" salaa ihaillen", varmaan tekisi itsekin mieli vetää nahkahousut päälle, mutta kun ei kuitenkaan uskalla.

Nykyään uskallan olla silleen aika rennosti nahkat päällä, en oikeastaan
    jännitä yhtään, kun olen huomannut palautteen olevan ainakin naisten suhteen tosi positiivista.

ROHKEUS VAIN KASVAA KOKO AJAN …mitähän tässä vielä keksiikään

Jaa taidampa tästä lähteä käymään juomassa oluen yhteen lähibaariin,
    nahkahousuissa tietenkin, baarin vähän jo iäkkäämpi myyjätär tuntuu olevan tosi mielissään kun käyn aina nahkahousut jalassa ottamassa oluen tai pari.

Että silleen…

0
    Nimetön

Mistähän johtuu että on luulo ja leimautumisen pelko joutua homoksi jos käyttää nahka housuja. ja sitten se on ok jos on heavy tai motoristi. tosi outoa.

0

Kuten jo nimimerkkikin kertoo, niin pukeudun nahkahameeseen. Ihmiset ajattelevat mitä ajattelevat, toiset kertovat ajatuksensa ja toiset eivät ja niitä ajatuksia riittää laidasta laitaan. Elämäänsä ei voi kuitenkaan sen mukaan asettaaa mitä muut ehkä ajattelevat, sitä paitsi mitä enemmän näkyy miehiä nahkahameessa sen paremmin tottuvat kaupungilla. On kyllä sanottava että ei ole tullut yhtään miestä nahkahameessa vastaan joten yksin saan siltä osin latua avata. Muun laisessa hameessa on kyllä tullut pari kertaa vastaan. Ei muuta kuin nahkaa päälle ja menoksi. 😀 🙂

0
    Nimetön

Sillon harvoin kun tulee nahkahousut julkisesti johonkin otettua (baariin) niin rohkaisen mieleni yleensä oluella. Ehkä vielä jonain päivänä ilmankin…

0
    Nimetön

Olipa harvinaisen kiva olla baareilemassa nahkahousuissa (toista kertaa) viikonloppuna! En edes huomannut että kukaan olis mitenkään erityisesti kiinnittänyt huomiota kaupungilla, johtuneeko sitten mustasta hevarilookista vai kännin tasosta. No sehän on vaan harvinaisen hieno sattuma että voi yhdistää musiikkimaun ja yhden fetisseistään 😀

Tulipa siellä baarissa bongattua yksi naispuolinenkin tiukoissa nahkahousuissa 😉

Rohkeasti vaan nahkaa päälle ihmiset, siitä se homma lähtee!

0
    nahkamies74 avatar
    nahkamies74
    Osallistuja

Viimein rohkaistuin ja hankin farkkumalliset nahkahousut ja muutaman kerran on tullut käytyäkin iltahämärällä kaupungilla kävelyllä. Mitään pahempaa kommenttia ei ole onneksi tullut.
    Ainut vaan, että puoliso ei oikein lämmennyt niille ja sanoi, ettei tarvitse pitää hänen nähden niitä.
    Onko muilla ollut vastaavaa?

0
    Kp1977 avatar
    Kp1977
    Osallistuja

Motoristielämä kesällä on yksi toimivin "tekosyy".

Ajelen lähes aina mustissa nahkafarkuissa ja mustassa nahkarotsissa. Huoltoasemilla tms ei kukaan kiinnitä mitään huomiota motoristihenkiseen tyyppiin. Ainakin itsellä on tietyllä tavalla itsevarma olo, kun on mopotamineissa liikkeellä.

0
    pete avatar
    pete
    Osallistuja

Muistan sen ekan kerran kun laitoin nahkahousut jalkaan kodin ulkopuolelle. Menin silloin käymään kioskilla ja kieltämättä hieman jännitti.
    Ensialkuun hieman mietti kun liikkui nahkavaatteissa mitä muut ajattelee, mutta vuosien kuluessa siihen on tottunut eikä sitä tule ajatelleeksi.
    Alkuaikoina oli jotenkin luontevampaa liikkua nahkavaatteissa suuremmissa kaupungeissa ja vierailla paikkakunnilla kun ei kukaan tuntenut.
    Nyt moni työkaverikin on nähnyt minut nahkavaatteissa eikä kukaan ole ainakaan suoraan kommentoinut niitä.
    Vaimokin pitää nahkahousuja välillä, onneksi.
    Asun pienellä paikkakunnalla (alle 2000 as) joten ei ole mitään yleistä nähdä nahkahousuja edes naisilla.
    Kyllähän sen varmaan moni kuntalainen sillee tietää jos joku puhuu nahkahousupojasta kuka se on, mut eipä toi häiritse.

0
    Nimetön

ITSE ALOIN KÄYTTÄÄ NAHKAHOUSUJA
    MUUTAMA VUOSI SITTEN
    ALUSSA SE VÄHÄN ARVELUTTI 🙄 KUN EI VAIMOLTA TULLUT KAUHEESTI
    KANNUSTAVIA KOMMENTTEJA VAIKKA ITSE KÄYTTÄÄ NAHKAHOUSUJA
    TAKKEJA JA SAAPPAITA ,MUT SITTEN KUN KÄYTIIN MOOTTORI PYÖRÄNÄYTTELYSSÄ SE NUOMAS ET KÄYTTÄÄ MONI MUUKIN
    💡

0
    Nimetön

Tervedys ja hyvää uutta vuotta Kaikille, tulimme juuri uudenvuodenmatkalta Munchenista, taas kerran haikedella ja ilolla seurasin, kuinka paikalliset pukeutuvat nahkahousuihin ja muihin nahka-asuihin sukupuolesta riippumatta tai ikään katsomatta.Kuten tiedätte nahkahousuthan kuuluu vahvasti paikalliseen pukeutumiskulttuuriin. Haikeudella sen takia, että toivon että meilläkin nahkahousut voisivat olla vain yksi osa normaalia pukeutumista, herättämättä edes tämänkaltaista keskustelua. Ikävä kyllä, Suomi on vieläkin yksi pukeutumisen "takapajula" jossa kaikkien kai pitäisi pukeutua saman muotin mukaan,näkeehän sen jo vaatekauppojen varsin tylsästä tarjonnasta! Rohkaiskaa mielenne uuden vuoden kunniaksi ja pukeutukaa niin kuin haluatte, näin myös pukeutumiskulttuurimme muuttuu monipuolisemmaksi, joka näkyy toivottavasti myös kauppojen valikoimissa. Terveisin Nahkafani 🙂 ps. Munchenista tuli hankittua itselle ja avovaimolle nahkafarkut 79 & 99€

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 16)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.