↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Mitä teette vloppuisin?

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Mitä teette vloppuisin?

Tämä aihe sisältää 15 vastaukset, 2,046 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  johnfinnish 9 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Aamuöistä pohdintaa. Näin meillä.

Mitenkäs arvon lautalaisten viikonlopun kuvat?

LtxDevil
    Jäsen

😉

Ai sie kerkesitki jo noi pistämään linjoille.

No, 242 katsojaa, nolla kommenttia. Mitä vittua? Eikö ihmiset touhua mitään mielenkiintoista edes vloppuisin? Meneekö kaikki aika nettilöytöjä selatessa ja nahkahousuista haaveillesa esaa venytellen?

Jakakaa nyt perkele omia kokemuksia, vai onko tällanen viikonloppukokemusketju liian paska idea?

Ehkä kukaan ei käsittänyt tätä yleisenä viikonloppukuulumisten jakamisketjuna, koska tämä on kuva-osiossa ja laitoitte näkyville pari kuvaa. Tulee enemmän vaikutelma, että tämä oli vain ketju johon laitoitte pari kuvaa omista viikonloppukuulumisistanne. Muut tekevät yleensä omia ketjujaan.

Kuvista on myös hieman vaikea kommentoida, sillä niistä on vaikea saada selvää, etenkin jälkimmäisestä, eikä oikein tahdo erottaa tämän foorumin teemaan liittyviä juttuja.

Toisikseen hieman aggressiivinen lähestyminen ei ole oikein kutsuva tapa mukaville kuulumisten vaihdoille.

Mutta mitäs viikonloppuna, hyvät oli kelit ja ulkona tuli vietettyä aikaa. Nahkaa tms. ei yltisesti näkynyt, mitä nyt vappuna ehkä pari roisimpaa asustetta. 🙂 Kuvia ei oikein tullut.

Anonymous
    Jäsen

Niinjoo, unohdinhan tosiaan, xxxx xxxxxxx xxxxx xx-xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx, ei siis mitään mukavaa jutusteluaa yleisesti fetisseistä ja niiden sulautumisesta omiin elämiimme. Kuvien tarkoitushan oli juuri ja nimenomaan osoittaa, että muovia on, vaikka muuten meininki on "kohtuullisen normaali", että se on oikeana osana elämää,fiiliksen buustaajana ja ilmapiirin ylläpitäjänä, ei pelkästään kolmesti vuodessa asusteena seksiä harrastettaessa.

Jos ei joku ymmärrä suoraa kysymystä -mitä teette viikonloppuisin? niin se sitten on vain vähän surullista. Ja kenties on hyväkin, ettei vastaa, jos yli 200 lautamme lukijaa ei vain yksinkertaisesti ole tehnyt muuta kuin möllöttänyt tv:n ääressä ja murissu tietokoneelta vaimolleen.

Toki ymmärrän, että oikeille fettareille pitää näemmä rakentaa ihan oma lauta. Tämä tälläinen runkkulauta ei juuri palvele oikeita fettareita kuin hetkellisesti jonkun linkittämän kuvan kautta. Naisia hädin tuskin ollenkaan, ainakaan jos itseni puolesta puhun.

Olen kyllä joskus muulloinkin miettinyt sitä, että saako väki oikeasti kiksejä siitä, että on se sauma "jäädä kiinni"? Minua ei ainakaan kiinnosta salailla, se ei vaan ole mun juttu. On jotenkin mukavampi voida keskustella muovista ja lateksista ihan niiden oikeilla nimillä myös irl, sekä tietysti myös käyttää ja leikitellä. Toisaalta, olen nainen, joten näkökulmani valtaosaan käyttäjistä on erilainen, mutta tosiassa pitää kyllä myöntää, että fettarikuvissa minua ei kiinnostakaan värkkien esittely, se ei minulle ole se pointti, vaan se itse materiaali. Tässäkin asiassa tietysti ollaankin erilaisia, mutta väkisin tulee mieleen, että mikäs se se pointti tällä laudalla sitten olikaan? Postata runkku-kuvia vai jakaa fettareiden elämiä ja kokemuksia. Keskustella ja katsella kuvien kautta toisten meininkejä?

Tarkoitukseni ei suinkaan ole leimata ja mollata käyttäjiä, vaan ihan oikeasti tajuta millaista porukkaa täällä on liikenteessä. Osoittakaa, että olen väärässä, kuitenkin foorumi fettareitten keskustelulautana on osoittatunut kohtuullisen potentiaaliseksi, mutta jotenkin alkaa tuntua, että väki vajoaa johonkin perus-pano-korkkarit-jalassa-kuviin ja maailmaan.

urko
    Jäsen

Kuule, minusta täällä on huippujengiä, laatuihmisiä kerrassaan. Sivusto on elegantti eikä mikään törkykasa. Olen ylpeä voidessani kuulua näin upeaan yhteisöön.

Vappuvl:ni ei sisältänyt nahkaisa elämyksiä – ikävä kyllä. Mutta minä elän suurta ja rikasta elämää ilman nahkakiksejäkin, ei silti. Nahkamaailma on vain yksi rikkaus ja aarre muiden joukossa, joskin iso ilo ja intohimo.

vaijyarska
    Jäsen

"SofiaM" wrote: Niinjoo, unohdinhan tosiaan, exxxx xxxxxxx xxxxx xx-xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx, ei siis mitään mukavaa jutusteluaa yleisesti fetisseistä ja niiden sulautumisesta omiin elämiimme.

Olen urkon kanssa samaa mieltä. Tämä on vallan erinomainen foorumi,
    jossa pääsääntöisesti jutellaan leppoisasti välillä tiuhempaan välillä
    harvempaan. Jengi on kaikinpuolin asiallista, mitä nyt joskus
    joitain räkänokkia osuu mukaan mellastamaan siitä miten pimeässä
    kännykkäkameralla otettu epätarkka kuva ei välittömästi
    herättänytkään kommenttiryöppyä.

Ja mitä tuohon "50-äijiin" tulee, niin mietipä asiaa siltä kannalta,
    että siinä vaiheessa kun sinä vielä totuttelit muoviasuihin äitisi
    päällesi pukemien vaippojen muodossa, minä ja moni muu
    sovittelimme jo tottuneesti fettariasuja Amsterdamissa.

Divided
    Osallistuja (Participant)

"SofiaM" wrote: Kuvien tarkoitushan oli juuri ja nimenomaan osoittaa, että muovia on, vaikka muuten meininki on "kohtuullisen normaali", että se on oikeana osana elämää,fiiliksen buustaajana ja ilmapiirin ylläpitäjänä, ei pelkästään kolmesti vuodessa asusteena seksiä harrastettaessa.

Ai jaa…nuo kylläkin näytti ihan vaan sille, että joku on pöhöpäissään ottanut kuvia läpinäkyvistä lasten laastareista.

LtxDevil
    Jäsen

Hahahahaha!!!

Uskomatonta. Kerrassaan mykistävää, miten voi pointit viuhua ohitse. Toki tarrautua voi yksittäisiin lauseisiin, mutta mitä siitä on hyötyä?

Okei, kuvien laatu ei ole kuin kännykameralla otettua, mitä sitten? Monenko himassa on studio, krhm,.voin kertoa, ettei juuri ole näkynyt ainakaan tällä laudalla ministereiden omia kuvia…

Itselläni ainakin fiilis kärsisi, ei pystyisi tuomaan sitä hetkeä kuvaan, jos pitäisi valot viritellä, asut kiillottaa jne.

Mutta niin. Jos kerta on ihan lastenlaastaria, tai mitä nyt pöhöpäissään vai miten se olikaan, niin haasteen paikka. Jospa ministeri itse sitten pistäisi oikeasta elämästään kuvatusta, kun kommenttien perusteella tuntuu irtoavan räkänokkien puuhastelua parempaa matskua. Innolla odotamme.

edit.

Selvennetääs vielä tuota kommenttiasiaa. Tarkoitus olikin, että porukka kertoilisi vlopusta enemmänkin kuin gallupin tyyliin. Mut kyllä tää tais kärähtää ihan totaalisen hienosti. Asiallista.

Biker
    Jäsen

Noista kuvista ei välttämättä kyllä saa selkoa, ellei ole itse ollut paikalla niitä otettaessa.

Aloitusviestin "Mitenkäs arvon lautalaisten viikonlopun kuvat?" tuskin tarkoitetaan esim. allekirjoittaneen vkl-kuvia, kas kun tuli vietettyä se reppu selässä patikoimalla. Kuten viiskymppisillä runkkuäijillä on usein tapana.

LtxDevil
    Jäsen

Oh. Miksei? Vlopun kokemuksistahan kyse on, kuvina. Jos jollakin on ollut hyvä fiilis, saanut sen ikuistettua jopa kuvaksi, onhan se syytä julkaista.

Hmph. Vedetänpä nyt jokainen, myös itse, henkeä.

"SofiaM" wrote: Niinjoo, unohdinhan tosiaan, xxxx xxxxxxx xxxxx xx-xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx, ei siis mitään mukavaa jutusteluaa yleisesti fetisseistä ja niiden sulautumisesta omiin elämiimme. Kuvien tarkoitushan oli juuri ja nimenomaan osoittaa, että muovia on, vaikka muuten meininki on "kohtuullisen normaali", että se on oikeana osana elämää,fiiliksen buustaajana ja ilmapiirin ylläpitäjänä, ei pelkästään kolmesti vuodessa asusteena seksiä harrastettaessa.

Jos ei joku ymmärrä suoraa kysymystä -mitä teette viikonloppuisin? niin se sitten on vain vähän surullista. Ja kenties on hyväkin, ettei vastaa, jos yli 200 lautamme lukijaa ei vain yksinkertaisesti ole tehnyt muuta kuin möllöttänyt tv:n ääressä ja murissu tietokoneelta vaimolleen.

Toki ymmärrän, että oikeille fettareille pitää näemmä rakentaa ihan oma lauta. Tämä tälläinen runkkulauta ei juuri palvele oikeita fettareita kuin hetkellisesti jonkun linkittämän kuvan kautta. Naisia hädin tuskin ollenkaan, ainakaan jos itseni puolesta puhun.

Olen kyllä joskus muulloinkin miettinyt sitä, että saako väki oikeasti kiksejä siitä, että on se sauma "jäädä kiinni"? Minua ei ainakaan kiinnosta salailla, se ei vaan ole mun juttu. On jotenkin mukavampi voida keskustella muovista ja lateksista ihan niiden oikeilla nimillä myös irl, sekä tietysti myös käyttää ja leikitellä. Toisaalta, olen nainen, joten näkökulmani valtaosaan käyttäjistä on erilainen, mutta tosiassa pitää kyllä myöntää, että fettarikuvissa minua ei kiinnostakaan värkkien esittely, se ei minulle ole se pointti, vaan se itse materiaali. Tässäkin asiassa tietysti ollaankin erilaisia, mutta väkisin tulee mieleen, että mikäs se se pointti tällä laudalla sitten olikaan? Postata runkku-kuvia vai jakaa fettareiden elämiä ja kokemuksia. Keskustella ja katsella kuvien kautta toisten meininkejä?

Tarkoitukseni ei suinkaan ole leimata ja mollata käyttäjiä, vaan ihan oikeasti tajuta millaista porukkaa täällä on liikenteessä. Osoittakaa, että olen väärässä, kuitenkin foorumi fettareitten keskustelulautana on osoittatunut kohtuullisen potentiaaliseksi, mutta jotenkin alkaa tuntua, että väki vajoaa johonkin perus-pano-korkkarit-jalassa-kuviin ja maailmaan.

Hui, sori! En tarkoittanut mitenkään negatiivisesti kommenttiani. =) En vain saanut ehkä oikein selvää kamerakännyllä otetuista kuvista. Olen samaa mieltä kivan keskusteluympäristön luomisesta. Myös viestiketju viikonlopun kuulumisista on hyvä idea. Harmi kun ei vappuviikonloppu mennyt oikein sellaisissa merkeissä.

Tässä parin viikonlopun takaisia kuulumisia Bizarren bileistä noin hyvitykseksi. 🙂 Laitoinkin tämän jo Leikkikehään.

ps. olen siinä parissakymmenissäni, en 50. 😉

vaijyarska
    Jäsen

"Rgm" wrote:
    Mutta niin. Jos kerta on ihan lastenlaastaria, tai mitä nyt pöhöpäissään vai miten se olikaan, niin haasteen paikka. Jospa ministeri itse sitten pistäisi oikeasta elämästään kuvatusta, kun kommenttien perusteella tuntuu irtoavan räkänokkien puuhastelua parempaa matskua. Innolla odotamme.

Kaikki eivät ole irkkigalleriatyyppistä väkeä, joiden elämän sisältö
    koostuu siitä, että räpsitään ja julkaistaan kuvia itsestä ja
    hermostutaan kun vuorokauden sisällä ei tulekaan kommentteja.
    Kaikki eivät edes käy katsomassa näitä foorumiviestejä päivittäin,
    koska on muutakin tekemistä.

"Rgm" wrote:
    Selvennetääs vielä tuota kommenttiasiaa. Tarkoitus olikin, että porukka kertoilisi vlopusta enemmänkin kuin gallupin tyyliin. Mut kyllä tää tais kärähtää ihan totaalisen hienosti. Asiallista.

No tulihan sitä pilkottua puita, saunottua ja vietettyä muutakin
    intiimiä laatuaikaa vaimon kanssa, tsekattua vähän talon ja pihan
    kuntoa talven jäljiltä, puuhasteltua lasten kanssa ja muuta sellaista
    normaalia "50v runkkarin" viikonloppuun kuuluvaa. Fettariasuja
    ei tällä kertaa kuulunut kuvioihin, joten koko vkl:stä kertominen
    tuskin kiinnostaa suurinta osaa tämän foorumin lukijoista erityisen
    paljon.

LeatherJ

"vaijyarska" wrote:
    No tulihan sitä pilkottua puita, saunottua ja vietettyä muutakin
    intiimiä laatuaikaa vaimon kanssa, tsekattua vähän talon ja pihan
    kuntoa talven jäljiltä, puuhasteltua lasten kanssa ja muuta sellaista
    normaalia "50v runkkarin" viikonloppuun kuuluvaa. Fettariasuja
    ei tällä kertaa kuulunut kuvioihin, joten koko vkl:stä kertominen
    tuskin kiinnostaa suurinta osaa tämän foorumin lukijoista erityisen
    paljon.

Joo. Meilläkin laiteltiin kukkapenkkejä kuntoon. Ja suihkulähde pakoilleen. Uudella pumpulla 😮 muuten. ja sitten roudasin pojan futistreeneihin.Niin ja vajakin siivottiin talven jäljiltä.
    Kaupassa kyllä käytiin ja ihan nahat päällä.
    Mutta ikääkään mulla ei ole kuin 43v. 😉

voortimies
    Jäsen

Istun tietokoneella 24/7 runkkaamassa mm. tämän foorumin kuvia katsellen 😀

No ei sentään, töitä painetaan viikonloput(kin). Vapaa-aika melko vähissä nykyisin 🙁

Murunda

Eipä tuu otettua viikonlopun touhuista kuvia. Tai jos tuleekin niin ei ne kuuluisi tähän foorumiin. Mutta kyllä sitä tulee näitä fetissi juttujakin harrastettua, ei ihan joka viikonloppu kuitenkaan.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 16)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin